اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007265482817419

برگزاری چهارمین نمایشگاه آفرود و کمپینگ

کد: 140007265482817419

https://bit.ly/3BTzbnR

، (اخبار رسمی): با برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی آفرود و کمپینگ، یک بار دیگر حوزه گردشگری و طبیعت گردی و صنایع و ملحقات آن، جنبش تازه ای را شاهد خواهد بود.

برگزاری چهارمین نمایشگاه آفرود و کمپینگ
برگزاری چهارمین نمایشگاه آفرود و کمپینگ

این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که در یکی دو سال اخیر همه گیری بیماری کرونا و لزوم پایبندی به فاصله گذاری‌های اجتماعی و پرهیز از تردد، آسیبی جدی به این صنعت وارد کرده بود.

البته با توجه به مساله کرونا، مدتی است که سفرهای انفرادی با استفاده از «کمپر» رونق پیدا کرده است که در این صورت این نمایشگاه می تواند برای عده ای که به این نوع سفر علاقه مند هستند روش ها، آموزش ها و تجهیزات لازم را برای داشتن یک سفر خوب و ایمن ارائه کند.

اینک با برطرف شدن سویه خطرناک این همه گیری و واکسیناسیون گسترده مردم، انتظار می رود با برگزاری این نمایشگاه و جنبش و پویایی ناشی از آن، دوباره شاهد رونق این بخش باشیم.

در همین راستا چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی آفرود، کمپینگ و اتو کمپینگ، ماجراجویی، صنایع و تجهیزات وابسته در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

اولین دوره این نمایشگاه سالیانه در سال 1397 در برج میلاد تهران برگزار شد، دوره دوم نیز در همان مکان و دوره سوم، سال گذشته، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پذیرای علاقه مندان بود.

شرکت نمایشگاه‌های خورشید و برند زیر مجموعه آن یعنی «اوکافر» ocafair مانند سال‌های گذشته برگزار کنند و متولی این نمایشگاه هستند.

مهندس علیرضا پیله ور، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید، با اشاره به این که کلیه تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات آبی، زمینی، هوایی حضور دارند، درباره اهداف دیگر این نمایشگاه گفت: «درست است که این نمایشگاه تجاری است ولی ماهیت آن به گونه ای است که فرهنگ سازی هم می کند؛ به لحاظ این که نحوه درست بیراهه نوردی، نحوه درست کمپینگ کردن را در نمایشگاه به مردم آموزش می دهد. به خاطر این که خیلی از مردم تجهیزات درست را در اختیار ندارند و به خاطر نداشتن تجهیزات جان و مال خودشان را به خطر می اندازند و وارد سفرهایی می شوند که شاید بدون تجهیزات برایشان خطرناک باشد.»

وی با اشاره به این که سال‌های آینده هم شاهد برگزاری این نمایشگاه خواهیم بود افزود: «نمایشگاه و جشنواره سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتو کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته با حضور شرکت‌های معتبر فعال در زمینه خدمات و تجهیزات سفر و توریسم و فعال در حوزه تکنولوژی می تواند روح تازه ای به کالبد صنعت توریسم و سفر در ایران بدمد. ضمن این که همان طور که اشاره شد، جنبه‌های آموزشی و افزایش ایمنی این رویداد را نمی توان نادیده انگاشت»

گفتنی است که این نمایشگاه از 27 تا 30 مهرماه دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در سالن‌های 10 و 11 به دیدن آن بروند.

همچنین علاقه مندان می توانند از صفحه ocafair ، پیج اختصاصی نمایشگاه بین‌المللی آفرود، کمپینگ و اتوکمپینگ، ماجراجویی، صنایع و تجهیزات وابسته در اینستاگرام شرکت نمایشگاهی خورشید بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]