اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007265484317431

با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید

کد: 140007265484317431

https://bit.ly/2Z4mMPG

، (اخبار رسمی): تولید محتوا بخش مهمی از موفقیت هر کسب و کار اینترنتی را شامل می‌شود. بدون محتوای هدفمند و باکیفیت موفقیت هر سایتی تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید
با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید
با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید
با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید
با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید
با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید
با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید
با رایامارکتینگ سطح جدیدی از تولید محتوا را تجربه کنید

با توجه به نبود یک مرجع مناسب در این زمینه، شرکت رایامارکتینگ توانسته با استخدام غیر حضوری 7000 نویسنده سئوکار، 9000 گرافیست و موشن کار، 11000 تایپیست محتواگذار و 1200 برنامه نویس تحت وب، بخش بزرگی از نیازهای کشور را در زمینه بازاریابی محتوایی به صورت متنی، صوتی و تصویری پوشش دهد.

تمامی نویسندگان و گرافیست‌هایی که به صورت دورکاری با رایامارکتینگ همکاری می‌نمایند، قبل از استخدام از فیلترها و آزمون‌های مختلف عبور می‌کنند. همچنین برای افرادی که به تازگی وارد نویسندگی می‌شوند، آموزش‌های لازم در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث شده تا تولید کنندگان محتوای متنی، صوتی و حتی تصویری در این شرکت از استعداد و مهارت کافی در زمینه کاری خود برخوردار باشند.

جالب است بدانید که محتواها بلافاصله پس از تولید شدن در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرند، بلکه ابتدا توسط متخصصین خبره هر حوزه بازبینی شده تا اشکالات مختلف آن بررسی و در صورت نیاز اصلاح گردد. این پروسه که در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد، باعث شده در کنار هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای که خلق محتوا در این شرکت دارد، رضایت مشتریان نیز در بالاترین سطح ممکن باقی بماند.

خدماتی که رایامارکتینگ به مشتریان ارائه می‌دهد

شرکت رایا مارکتینگ با استخدام غیر حضوری نیروهای حرفه‌ای و کار بلد محیطی را فراهم کرده تا نیازهای صاحبین وبسایت و سئوکارها برای تولید انواع محتوا برطرف شود. هر کاربری می‌تواند از خدمات این شرکت به بهترین نحو ممکن استفاده کند. در ادامه با برخی از خدمات این شرکت در  زمینه بازاریابی محتوایی آشنا می‌شویم:

خدمات رایامارکتینگ

  • تولید محتوای سئو شده و مخاطب محور: خدمات ایجاد محتوای متنی در رایامارکتینگ با کمترین هزینه و کیفیت بالا انجام می‌شود. اگر به محتوای متنی وبسایت نیاز دارید، این شرکت با بهره مندی از نویسندگان مختلف در انواع مشاغل و با تخصص‌های گوناگون می‌تواند بهترین مقاله‌ها را برای سایت شما تولید کند.
  • رپورتاژ آگهی: رپورتاژ ها بخش مهمی در استراتژی بازاریابی محتوایی هستند. درج رپورتاژ هر چند باعث رشد سئو می‌شود اما باید با دقت زیادی انجام شود، چرا که می‌تواند به سایت صدمه وارد کند. این شرکت به عنوان مجری درج آگهی در وبسایت‌های مختلف با بررسی دقیق رتبه الکسا، دامین اتوریتی و سایر اطلاعات وبسایت‌ها به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.
  • طراحی موشن گرافیک: تولید محتوا تنها به صورت متنی انجام نمی‌شود. آمارها نشان می‌دهد که علاقه کاربران به محتوای تصویری به شدت در حال افزایش است. تیم رایامارکتینگ از 9000 موشن کار برای تولید باکیفیت‌ترین محتواهای تصویری استفاده می‌کند.
  • تولید پادکست: گوگل نشان داده که علاقه خاصی به محتواهای صوتی دارد. با تولید محتوای صوتی می‌توانید یک گام جلوتر از باقی رقیبان‌تان حرکت کنید. رایامارکتینگ علاوه بر تولیدکنندگان متنی و تصویری از 3000  گوینده حرفه‌ای برای خدمات تولید پادکست با بهترین کیفیت و کمترین قیمت استفاده می‌کند.
  • تبلیغات در اینستاگرام: حتما می‌دانید که تبلیغات در اینستاگرام بسیار موثر و کارآمد است. اگر صاحب یک پیج تجاری در این شبکه هستید، می‌توانید تولید محتوا، رشد و ارتقای کسب و کار اینستاگرامی خود را به رایامارکتینگ بسپارید. این شرکت مدیریت اکانت شما را بر عهده می‌گیرد.
  • بک لینک: دریافت بک لینک از رایامارکتینگ نیز امکان پذیر است. چنانچه بخواهید کسب و کار خود را در موتورهای جستجو از جمله گوگل بالا بکشید، دریافت بک لینک می‌تواند مانند یک کاتالیزور عمل کند. رایامارکتینگ با برخورداری از رتبه الکسا بالا و اتوریتی مناسب می‌تواند بهترین بک لینک‌ها را به سمت وبسایت شما هدایت کند.
  • دیتا اینتری: ورود اطلاعات به سایت امری زمان‌بر است. اگر می‌خواهید فرایند دیتا اینتری را به یک فرد متخصص یا تیمی کاربلد بسپارید، این شرکت با استخدام 11000 محتواگذار شرایط ورود اطلاعات را برای صاحبین سایت آسان نموده است.

با ثبت اولین سفارش از رایامارکتینگ هدیه بگیرید

در تولید محتوا متنی که سهم عمده‌ای از محتوای دنیای وب را اختیار دارد، بسیاری از موارد برای صاحبین سایت چالش برانگیز است. خلق محتوای سئو شده تنها یک طرف ماجرا می‌باشد. قلم خوب نویسنده، گیرایی و جذاب بودن محتوا و همچنین آشنایی با قواعد و علائم نگارش فارسی از جمله فاکتورهایی است که نویسنده خوب را از نویسنده آماتور تمییز می‌دهد.

کاربران می‌توانند برای سنجش سطح کیفی نویسندگان این شرکت، اولین سفارش خود را از شرکت رایامارکتینگ هدیه بگیرند. به این ترتیب می‌توان ضمن آشنایی با شرکت، از تخصص نویسندگان اطمینان لازم را بدست آورد.

با اپلیکیشن رایامارکتینگ از خدمات این شرکت لذت ببرید

تجربه نشان داده که کاربران در استفاده از اپلیکیشن نسبت به سایت راحت‌تر هستند. اگر شما نیز با این جمله موافقید، یکی از مزایای رایامارکتینگ  بهره مندی از برنامه شخصی جهت آسان کردن سفارش‌های تولید انواع محتوا است. با دانلود این برنامه امکان ثبت سفارش، ارتباط با نویسندگان، گرافیست‌ها و گویندگان در سریع‌ترین زمان ممکن میسر خواهد بود.

اپلیکیشن تولید محتوا

این برنامه برای گوشی‌های اندرویدی و آی او اس قابل بارگیری می‌باشد.

اگر به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید، فرصت استخدام غیر حضوری مهیا است

رایامارکتینگ یکی از شرکت‌هایی که در بسیاری از کلمات کلیدی مربوط به تولید محتوا در رتبه‌های برتر موتورهای جستجو قرار دارد. با این حال این شرکت در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت‌های گسترده‌تری دارد.

اگر به حوزه دیجیتال مارکتینگ و مخصوصا بازاریابی محتوایی علاقه مند هستید، یا در یکی از مهارت‌های گفته شده مانند نویسندگی، گویندگی یا خلق محتوای تصویری مهارت دارید، این امکان فراهم شده تا به صورت دورکاری با این شرکت همکاری کنید.

کافی است وارد سایت شده و از بخش استخدام حضوری و غیر حضوری، فرم مربوط به تخصص خود را پر کنید. در صورتی که تخصص شما کافی باشد، کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و به راحتی می‌توانید کار خود را آغاز کنید:

استخدام نویسنده محتوا، گرافیست، گوینده به صورت دورکاری

فرصت‌های شغلی زیادی در رایامارکتینگ هم به صورت حضوری و هم به صورت دورکاری مهیا است:

استخدام نویسنده محتوا، گرافیست، گوینده به صورت دورکاری

نویسندگان رایامارکتینگ رتبه بندی می‌شوند

به عنوان آخرین نکته کاربران می‌توانند با استخدام غیر حضوری در شرکت رایامارکتینگ از درآمدهای مختلفی بهره مند شوند. یکی از روش‌های درآمدزایی برای نویسندگان، تولید محتوا سئو شده می‌باشد. با این حال هر کاربری می‌تواند با لینک خود برای شرکت مشتری جذب کند و پورسانت دریافت نماید.

همچنین می‌توان در رقابت با سایر نویسندگان در رتبه بندی ماهانه نیز درآمد کسب کرد. به عبارتی نویسندگان محتوا هر ماهه در شرکت رایامارکتینگ رتبه بندی می‌شوند. نویسندگان می‌توانند رتبه فعلی و ماه گذشته خود را در پنل کاربری مشاهده کنند. این رتبه بندی با توجه به امتیازات و ستاره‌هایی که هر نویسنده در سایت دریافت می‌کند، محاسبه می‌شود. در پایان هر ماه به 3 نفر اول از طرف شرکت جوایزی اهدا خواهد شد:

  1. نفر اول: 500 هزار تومان
  2. نفر دوم: 300 هزار تومان
  3. نفر سوم: 200 هزار تومان

به این ترتیب یک نویسنده محتوا با صرف چندین ساعت در طول روز می‌تواند از 500 هزار تومان تا چند میلیون در ماه درآمد داشته باشد.

واقعا رایامارکتینگ یک شرکت تولید محتوای معمولی نیست

rayamarketing

رایامارکتینگ با شرایط ویژه‌ای که در زمینه تولید محتوا فراهم کرده است، بدون شک می‌تواند کسب و کارها را در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل همراهی کند. این شرکت در زمینه کاری خود بی نظیر است و خدمات مناسبی هم به کاربران و هم به کارمندان خود ارائه می‌دهد. بنابراین به راحتی می‌توان اعتراف کرد که زمانی که با نام رایامارکتینگ مواجه می‌شوید، با یک شرکت معمولی در زمینه خلق محتوا روبرو نیستید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]