کد: 140007265484417433

لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی

کد: 140007265484417433

https://bit.ly/2YWm72w

، (اخبار رسمی): وب سایت لحظه آخر که از سال 1391 در زمینه فروش تورهای مسافرتی فعالیت خود را آغاز نموده است، یکی از شناخته شده ترین و پر مخاطب ترین سایت های داخلی می باشد که تورهای متنوع به مقاصد گوناگون داخلی و خارجی را با قیمت های مناسب به فروش می رساند.

لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی
لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی
لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی
لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی
لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی
لحظه آخر، انتخابی هوشمند برای سفر های داخلی و خارجی

وب سایت لحظه آخر  بهترین گزینه برای خرید تورها و کسب اطلاعات گردشگری مفید راجع به مقاصد سفرهای مسافران است.

برگزاری تورهای لحظه آخری در سایت لحظه آخر

تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می شود که ساعت پرواز آن ها حداکثر چند ساعت یا یک روز بعد از خرید تور است؛ به عبارتی میان خرید تور و پرواز به سوی مقصد فاصله بسیار کمی هست. سایت لحظه آخر متصدی فروش چنین تورهایی با قیمت به صرفه می باشد و از اعتبار بالایی برخوردار است.

تورهای لحظه آخری معمولا برای مقاصد داخلی به فروش می رسند اما گاهی می توان برای کشور هایی مثل ترکیه، مالزی و ارمنستان که سفر به آن ها نیاز به اخذ ویزا ندارد نیز، تور لحظه آخری پیدا کرد. به طور کلی سایت لحظه آخر معتبر ترین و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد ها برای خرید تورهای لحظه آخر را به مسافران ارائه می دهد.

برگزاری تور اقساطی در سایت لحظه آخر سایت لحظه آخر، اخیرا اقدام به فروش تورهای اقساطی کرده که توسط مسافران زیادی مورد استقبال قرار گرفته است. هموطنانی که تصمیم دارند به صورت اقساطی نسبت به خرید تور اقدام کنند، لازم است شرایط ذیل را در نظر بگیرند.
شرایط فروش تورهای اقساطی سایت لحظه آخر:
1. اصل برگه پرینت گردش سه ماه اخیر حساب مبدا چک به همراه مهر بانک باید ارائه گردد و لازم است پیش از عقد قرارداد تسهیلات، تایید حساب متقاضی توسط واحد پشتیبانی گرفته شود.
2. بازپرداخت اقساط به صورت دوره ای در مدت 4 الی 9 ماه انجام می گیرد و کارمزد 3 درصدی به ازای هرماه از جمع ارزش تسهیلات محاسبه می شود.
3. صاحب چک ملزم به ارائه قبض برق یا تلفن محل سکونت خود می باشد.

4. اقساط به صورت یک ماهه یا دو ماهه تنظیم می شوند و تعداد و مبالغ چک ها باید پیش از صدور توسط واحد پشتیبانی تایید شود.
5. مدارکی که باید ارائه شوند شامل کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک است؛ همچنین اگر سفر خارجی باشد، کپی گذرنامه همه مسافران الزامی می باشد و برای سفر های داخلی نیز کپی کارت ملی همه مسافران باید ارائه گردد.
6. مهلت سررسید اولین چک در چک های دو ماهه، 45 روز است.
7. فرد متقاضی مکلف است فرم سرمایه گذاری را تکمیل کند و هر دو صفحه ی فرم خدمات گردشگری نیز باید به امضای او برسد.
8. تنها شهر تهران به عنوان حساب مبدا چک پذیرفته می شود.
9. حداکثر تامین اعتبار مجاز، 50 درصد هزینه تور و حداکثر تا سقف 100,000,000 ریال می باشد.
10. چک های اقساط صرفا می توانند توسط یکی از مسافرین تور صادر شوند؛ همچنین صدور چک می تواند توسط یکی از اقوام درجه یک مسافرین باشد به شرط آن که نسبت آن ها از طریق ارائه کپی مدارک شناسایی احراز شود.

11. صاحب چک می بایست معرفی نامه ای از سوی آژانس نمایندگی دریافت کند که امضا و مهر مدیر عامل بر آن درج شده باشد.
12. کپی قرارداد گشت با مهر آژانس و امضای مسافر به همراه تمام مدارک سفر از قبیل ویزا، پاسپورت و بلیط مسافران الزاما باید ارائه گردد.
بهترین آژانس برای تور استانبول در سایت لحظه آخر 
شرکت سرمایه گذاری عظیم شهر، طرف قرارداد با آژانس های " وقت سفر" ، " سلام پرواز" و" گلبرگ سیر" می باشد. با این حال آژانس های متعددی برای تور استانبول در سایت لحظه آخر وجود دارند؛ از جمله آژانس آرشین پرواز، روشنی گشت، ندا پرواز، گلبرگ سیر، قصر شایان و...
شما همراهان گرامی می توانید با مشاهده مشخصات تورها و آژانس های مسافرتی نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لحظه آخر

وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانک اطلاعات تورهای مسافرتی و اطلاعات گردشگری در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد. با ارائه اطلاعات به روز در زمینه ی گردشگری داخلی و خارجی به کاربران در فضای وب در طول مدت ۵ سال ۷۲۰ هزار نفر عضو این سامانه شده اند.