اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000728548716634

نسخه جدید تجزیه و تحلیل داده های گوگل | GA4  

کد: 14000728548716634

https://bit.ly/3py1Prm

، تهران , (اخبار رسمی): گوگل آنالیتیکس یک ابزار مهم برای افزایش عملکرد وب سایت است .چگونه این به روز رسانی داده های مهم وب را بهتر پیگیری کنند تا استراتژی های سئو موفقیت آمیزی را در زمینه تجزیه و تحلیل دیجیتال ایجاد کنند . 

نسخه جدید تجزیه و تحلیل داده های گوگل | GA4  
نسخه جدید تجزیه و تحلیل داده های گوگل

گوگل آنالیتیکس یک ابزار مهم برای افزایش عملکرد وب سایت است .چگونه این به روز رسانی داده های مهم وب را بهتر پیگیری کنند تا استراتژی های سئو موفقیت آمیزی را در زمینه تجزیه و تحلیل دیجیتال ایجاد کنند . 

Google Analytics 4 (GA4) چیست؟

گوگل آنالیتیکس | Google Analytics  یک ابزار مهم برای افزایش عملکرد وب و سئو سایت است ، صرف نظر از صنعت یا اندازه کسب و کار شما. در این پست وبلاگ ، ما در حال بررسی مزایای Google Analytics 4 هستیم که اخیراً منتشر شده است و اینکه چگونه این به روز رسانی به مشاغل این امکان را می دهد تا داده های مهم وب سایت را بهتر پیگیری کنند تا استراتژی های سئو موفقیت آمیزی را در زمینه تجزیه و تحلیل دیجیتال ایجاد کنند . 

Google analytics 4 ، همچنین GA4 نامیده می شود ، به روز رسانی نرم افزار پرکاربرد جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های گوگل برای سئو سایت است. GA4 که در سال 2020 راه اندازی شد ، ابزاری است که به کسب و کارها کمک می کند تا در مورد تعاملات مشتریان آنلاین خود در وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود بیشتر بدانند و اطلاعات بیشتری کسب کنند. اساساً ، به صاحبان مشاغل کمک می کند تا ترافیک وب سایت خود را ردیابی کنند ، روندها را تشخیص دهند و الگوهای سفر مشتری را ببینند.در قسمت آموزش سئو کامل توضیح دادیم.

در حوزه بازاریابی دیجیتال ، از Google Analytics 4 می توان برای ارائه بینش ارزشمندی در مورد عملکرد خوب یک وب سایت از طریق معیارهای مختلف استفاده کرد. برخی از مزایای GA4 عبارتند از:

1. تجزیه و تحلیل پیش بینی و یادگیری ماشین

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از Google Analytics 4 توانایی آن برای پر کردن شکاف های احتمالی داده است. این به دلیل استفاده نرم افزار از تجزیه و تحلیل پیش بینی و یادگیری ماشین است. از طریق این ویژگی ، مشاغل می توانند بینش بسیار بیشتری در مورد رفتار مشتریان خود کسب کنند.

2. خواص

یکی دیگر از مزایای GA4 خواص است که امکان درک کامل چرخه عمر مشتری را فراهم می کند. آنها از طریق ردیابی یکپارچه در برنامه های تلفن همراه و وب به این مهم دست می یابند.ویژگی ها همچنین امکان سفارشی سازی رویدادها را فراهم می کنند و پیاده سازی اندازه گیری های بین دامنه را آسان می کند-بدون نیاز به تغییر دستی کد وب سایت.

Universal Analytics در مقابل Google Analytics 4: تفاوت در چیست؟

از زمان راه اندازی ، Google Analytics 4 در کنار Universal Analytics (UA) Google به پلتفرم پیش فرض حساب های جدید و موجود GA تبدیل شده است.در مقایسه با Universal Analytics ، GA4 تجربه کاملاً متفاوتی را ارائه می دهد. گوگل بیان می کند که تفاوت اصلی بین GA4 و UA در ویژگی های GA4 است و سه اولویت جدید همراه با آنها معرفی شده است:

  • مدل سازی داده ها با استفاده از یادگیری ماشین ظرفیت انجام با یا بدون استفاده از کوکی ها تجدید اولویت بندی چرخه عمر مشتری

ویژگی های Google Analytics 4 شامل ویژگی های زیر است تا از رعایت این اولویت ها اطمینان حاصل شود:

  • رابط کاربری ساده و کاربر محور تجسم ها و گزارش های جدید قابلیت ردیابی مشتری برای وب و برنامه های تلفن همراه تغییرات جدید در روش اساسی تجزیه و تحلیل و ثبت داده ها

علاوه بر این ، در حالی که UA فقط نمای صفحه را به طور پیش فرض ردیابی می کند ، GA4 به طور خودکار داده هایی مانند پیمایش صفحه ، تعامل ویدئو و بارگیری را ضبط می کند. Google Analytics 4 همچنین دارای یک گزینه اندازه گیری پیشرفته است که هر کاربر طولانی مدت GA از آن هیجان زده خواهد شد. اندازه گیری پیشرفته به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا تعاملات اساسی (به عنوان مثال ، رویدادها) را بدون نیاز به انجام هرگونه تغییر کد ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، ردیابی کنند. در صورت ترجیح ، این رویدادها را می توان به عنوان تبدیل و افزایش رتبه سایت تنظیم کرد.در مقایسه ، برای ردیابی همان تعاملات در Universal Analytics ، مالکان باید از Google Tag Manager استفاده کرده و از قبل ردیابی رویداد را تنظیم کنند.قبل از روشن کردن این ویژگی اندازه گیری پیشرفته ، توصیه می کنیم هر گزینه موجود را بفهمید و چه داده هایی جمع آوری شود.

چگونه GA4 و UA می توانند با یکدیگر برای ارائه ارزش تجاری همکاری کنند؟

هر دو UA و GA4 به مشاغل اجازه می دهند تا اطلاعات مهم پیرامون رفتار و مشخصات مشتری ، ایجاد هدف (UA) ، تبدیل (GA4) ، منابع ترافیک وب سایت و سایر معیارهای مفید را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند.از طریق Universal Analytics ، بازاریابان و مشاغل می توانند KPI های خاص اهداف تجاری خود را پیگیری کنند ، و روش جدید اندازه گیری مبتنی بر رویداد GA4 ، انواع گزارش ، تجزیه و تحلیل پیش بینی پیشرفته و ردیابی برای وب و برنامه های تلفن همراه ، می تواند برای پشتیبانی از این قابلیت گنجانده شود.

افزایش محتوا و گزارش دهی با Google Analytics

در حالی که گوگل آنالیتیکس به دلیل توانایی خود در ردیابی رفتار مشتریان مشهور است ، اما مشاغل می توانند از آن برای موارد بیشتری استفاده کنند. هنگامی که صحبت از افزایش سئوی وب سایت می شود ، GA همچنین می تواند یک ابزار حیاتی برای استفاده باشد. با ردیابی تبدیل ها ، Google Analytics می تواند موفقیت استراتژی SEO موجود یک کسب و کار را اندازه گیری کند.

هنگامی که در کنار ابزارهایی مانند Google Tag Manager و Google Search Console استفاده می شود ، Google Analytics می تواند دارایی مهمی برای هر استراتژی SEO کسب و کار باشد. بازاریابان می توانند برای ردیابی سرنخ های ارگانیک و درک بهتر عملکرد محتوا ، بینش های ارزشمندی از GA نیز کسب کنند. از داده های ارجاع نیز می توان برای بهینه سازی SEO خارج از صفحه استفاده کرد.

پیاده سازی Google Analytics 4

برای شرکت هایی که به دنبال پیاده سازی GA4 هستند ، گوگل این کار را آسان کرده است! ابزارهای مهاجرت مانند Google Analytics 4 Setup Assistant می توانند به شما کمک کنند تا یک دارایی Universal Analytics را در اختیار گرفته و آن را به GA4 منتقل کنید. مسئولان مدیریت حساب می توانند از این ابزار برای ایجاد یک ویژگی جدید Google Analytics 4 استفاده کنند که می تواند همزمان برای جمع آوری داده ها در کنار دارایی UA موجود استفاده شود.

این بدان معناست که مشاغل می توانند GA4 را برای خود آزمایش کنند در حالی که هنوز از Universal Analytics استفاده می کنند! آنها همچنین می توانند هر زمان که مایل باشند بین خواص تغییر حالت دهند.

5 مرحله ساده برای تنظیم یک ویژگی GA4

برای تنظیم یک ویژگی GA4 بر اساس ویژگی فعلی Universal Analytics ، می توانید این 5 مرحله را دنبال کنید:

  1. در Google Analytics ، به صفحه Admin بروید بررسی کنید که حساب درست و دارایی UA انتخاب شده باشد GA4 Setup Assistant را در ستون Property انتخاب کنید شروع به کار را انتخاب کنید - در زیر "من می خواهم یک ویژگی تجزیه و تحلیل Google جدید ایجاد کنم" پیدا شد Create Property را انتخاب کنید

جابجایی بین ویژگی های GA4 و UA

هنگامی که یک ویژگی GA4 جدید راه اندازی شد ، می توانید هر زمان که مایل باشید ، از طریق منوی کشویی در ستون Property ، بین خواص GA4 و UA خود جابجا شوید.

در Google Analytics ، به صفحه Admin بروید

روی منوی کشویی در ستون Property (جایی که شناسه ویژگی نمایش داده می شود) کلیک کنید. از این منو می توان برای تغییر بین تمام ویژگی های فعال استفاده کرد.شناسه دارایی Universal Analytics خود را انتخاب کنید که در ابتدا دارای "UA" است.

آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به Google Analytics را از متخصصان Pure SEO دریافت کنید

با Google Analytics 4 ، مشاغل طیف گسترده ای از ویژگی های جدید را در اختیار دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای GA4 و اینکه چگونه می تواند بینش های کلیدی در مورد معیارهای اساسی مانند تبدیل ، بازدیدکنندگان برگشتی ، ترافیک ارگانیک و موارد دیگر را ارائه دهد ، امروز با متخصصان سئو ورد یا شهرام سئو تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لست تورز

تور لحظه آخری,تور ارزان,آخرین تورها,تور تابستان 96,تور ترکیه,تور تایلند,تور دبی,تور مالزی,تور نوروز 96

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]