اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007285487817445

بازی های مود شده اندروید

کد: 140007285487817445

https://bit.ly/3mXgDOx

، (اخبار رسمی): در اپیمود میتوانید تمام بازی های مورد علاقتون رو با خیال راحت دانلود و نصب کنید و ساعت ها به بازی کردن بپردازید.

بازی های مود شده اندروید
دنیای بازی و نرم افزار مود شده

اپیمود دنیای بازی و نرم افزار های مود شده

اپیمود یکی از سایت های پر طرفدار دانلود بازی و نرم افزار های مود شده اندروید بوده که این روز ها طرفدار زیادی نسبت به خود جذب کرده و در حال فعالیت است.

در سایت اپیمود تمام بازی های مورد علاقه شما به صورت مود شده وجود دارد.

بدون شک بازی فوتبال استریک مود شده یکی از پر طرفدار ترین بازی های سبک ورزشی است که به دست استودیوی مینی کلیپ عرضه شده و اکنون این بازی هیجان انگیز پر طرفدار به صورت مود شده یعنی با قدرت بینهایت بازیکنان به دست شما میرسد.

در بازی فوتبال استریک مود شده دیگه نیازی به سخت پول جمع کردن ندارید، با قدرت بینهایتی که بازیکنان دارند به راحتی میتونید تمام حریف های سر سخت خودتون رو شکست بدید و در بازی برنده میدان شوید. این بازی به قدری اعتیاد اوره که موقع بازی کردن حواستون به ساعت باشه. هک بازی فوتبال استریک به شما قدرت بینهایت بازیکن و قدرت بینهایت توپ ها برای شما کاری میکنه که به راحتی بتونید تمام رقبای خودتون رو شکست بدید بدون این که حریف شما از قدرت بینهایت شما مطلع بشه.

بازی فوتبال استریک یکی از پر طرفدار ترین و هیجان انگیز ترین بازی های اندرویدی شناخته شده که این روز ها طرفداران بسیار زیادی جذب این بازی شدند.

این بازی رو به سه صورت میتونید انجام بدید :

1 - مسابقه شوت : تو این قسمت بازی شما دو نفر هستید که باید به توپ ها ضربه بزنید و هر کی گل بیشتری زد برنده بازی شناخته میشه. گل زدن تو این قسمت بازی کار سختیه یعنی باید هدف مشخص شده رو بزنید و اگر دیر بجنبید حریف هدف شما رو زده و امتیازش از شما بیشتر میشه.

2 - ضربه ازاد : تو این قسمت از نسخه مود شده بازی فوتبال استریک باز هم به صورت دو نفره باید بازی کنید به صورت که شما و حریفتون باید به نوبت شوت بزنید و دروازه باستید. به این صورت که هر کس اجازه داره 5 بار به توپ ضربه بزنه و 5 بار توپ رو مهار کنه و اگر هر دو نفر مساوی شده باشید میتونید یک بار دیگر بازی کنید و همین طور ادامه دار خواهد بود تا یک نفر برنده بازی شود.

3 - بازی حرفه ای : تو این قسمت از بازی باید بازی رو به صورت مرحله ای پیش ببرید که مثل دو قسمت قبل که گفته شد.

و اما میرسیم به یکی دیگر از نرم افزار های قدرتمند اپیمود یعنی نرم افزار اینشات پرو

اینشات پرو یکی از پر قدرت ترین نرم افزار های ویرایشگر ویدئو برای اندروید میباشد که در این نسخه از برنامه میتوانید از تمام امکانات استفاده کنید. با استفاده از اینشات پرو میتوانید با عکس های زیبای خودتون ویدئو های جذاب بسازید و در اینستاگرام بارگذاری کنید . در واقع اینشات پرو تکمیل کننده ی اینستاگرام هست.

با استفاده از اینشات پرو میتونید برای ویدئو هاتون زیر نویس بسازید و اون ها رو از وسط دو قسمت کنید یا چند تا فیلم رو با هم یکی کنید. و برای اون ها روکش فیلم بذارید. با استفاده از اینشات پرو میتونید عکس های متحرک بسازید و فیلم هاتون رو به هر شکلی که دوست دارید تغییرش بدید.

اینشات پرو رو میتونید جایگزین همه ی نرم افزار های سخت ویرایشگر ویدئو بکنید حتی پریمیر که یکی از سخت ترین ویرایشگر هاست.

اینشات پرو لازمه ی کار تمام بلاگر های اینستاگرام است که هر روز نیاز دارند فیلم های خودشون رو ادیت کنند.

اپیمود در تلاشه که همه کاربرانش رو با بروز ترین بازی ها و نرم افزار ها راضی نگه داره.

در اپیمود میتونید تمام بازی ها و نرف افزار های دلخواهتون رو پیدا کنید و با خیال راحت بازی مورد نیازتون رو دانلود و نصب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سرگرمی و تفریح