اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008015489117357

بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم موجود در بازار را قسطی بخرید!

کد: 140008015489117357

https://bit.ly/3nuzuzx

، (اخبار رسمی): حوزه زیبایی و پزشکی-زیبایی همواره جز پر درآمد ترین حوزه های موجود است. یکی از پرطرفدار ترین و ترند ترین خدمات زیبایی در سال 2021 و 2020 لیزر موهای زائد هم برای آقایان و هم برای خانم ها است. افراد همواره دوست دارند که برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند تا زیبایی خود را چندین برابر کنند

بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم موجود در بازار را قسطی بخرید!
بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم موجود در بازار را قسطی بخرید!
بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم موجود در بازار را قسطی بخرید!
خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت اقساطی

بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم موجود در بازار را قسطی بخرید!  

حوزه زیبایی و پزشکی-زیبایی همواره جز پر درآمد ترین حوزه های موجود است. به همین خاطر اکثر پزشکان در کلینیک خود به سمت ارائه خدمات زیبایی هم گام برمیدارند. یکی از پرطرفدار ترین و ترند ترین خدمات زیبایی در سال 2021 و 2020 لیزر موهای زائد هم برای آقایان و هم برای خانم ها است. افراد همواره دوست دارند که برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند تا زیبایی خود را چندین برابر کنند.انتخاب یک دستگاه لیزر مناسب برای کلینیک شما مهمترین و تاثیرگذارترین عامل در موفقیت شماست. در این خبر بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موجود در بازار و یک شرکت معتبر و تایید شده برای این دستگاه را به شما معرفی کرده ایم.

در انتخاب یک دستگاه لیزر چه ویژگی هایی اهمیت دارد؟ یک دستگاه لیزر باید چه ویژگی هایی داشته باشد که بهترین انتخاب باشد؟ باید دارای سیستم خنک کننده باشد تا افرادی که از ان استفاده می کنند دچار سوختگی نشوند و دردی را نیز تحمل نکنند.

از دیگر ویژگی ها مهم در دستگاه های لیزر دقت بالا برای حذف موهای زائد است به حدی که دستگاه لیزر بتواند به راحتی موی سیاه را در پوست های سبزه و تیره تشخیص دهد. یعنی کمترین تفاوت رنگی را به راحتی تشخیص داده تا به فولیکول مو آسیب زده و آن را به مرور و در طی جلسات از بین ببرد.

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه لیزر عالی، طول موج آن است که بتواند در از بین بردن موهای زائد موثر باشد.

طول جلسات لیزر و بازدهی دستگاه لیزر از دیگر معیارهایی است که باید قبل از خرید دستگاه لیزر در نظر بگیرید. هر چه طول جلسات لیزر کمتر باشد و مراجعان شما مدت کمتری تحت درمان باشند، رضایت بیشتری خواهند داشت و هر چه مدت زمان جلسات لیزر کمتر باشد، شما تعداد بیشتری از مراجعین را می توانید در طول روز پذیرش کنید و بدین ترتیب کلینک شما پر رونق تر خواهد شد.

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 بهترین دستگاه لیزر موجود در بازار دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است که شما می توانید با خرید آن برای کلینیک خود، درصد بالایی از رضایت مشتریان را جلب نمایید. این دستگاه لیزر از فناوری و تکنولوژی پیشرفته سه بعدی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. به علت استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، لیزر موهای زائد باعث آسیب به بافت اطراف موها نمی شود و در طی سه جلسه شما می توانید نتیجه این دستگاه را که کاهش رشد موها و از بین رفتن موهای زائد است را مشاهده نمایید. البته لازم است بدانید بازدهی این دستگاه، حذف 90 درصد موهای زائد است و برای رسیدن به این مرحله مراجعین باید تا 6 ماه درمان خود را ادامه دهند.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱ توسط fda تایید شده است و مطابق با استانداردهای روز دنیاست.

از تکنولوژی خنک کننده  استفاده می کنند در نتیجه از سوختگی و زخم ناشی از لیزر موهای زائد خبری نیست.  در یک کلام می توان گفت که دستگاه لیزر تیتانیوم بهترین دستگاه لیزر مو جود در بازار است که شما می توانید آن را برای کلینیک خودرو به صورت اقساطی تهیه نمایید در ادامه توضیحاتی در این‌باره خدمت شما ارائه کرده ایم.

دستگاه لیزر تیتانیوم دو مدل مختلف دارد این مدل‌های عبارتند از:

  • دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس

شما باید با توجه به تعداد مراجعان کلینیک خود یکی از این دو دستگاه را خریداری نمایید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت اقساطی  

 شرکت بین المللی طاهر تاج مادر وارد کننده دستگاههای لیزر می باشد این شرکت جزو بزرگترین وارد کننده های دستگاه های لیزر تیتانیوم در ایران است.  در صورتی که تمایل به خرید اقساطی این دستگاه لیزر دارید می توانید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

 امکان خرید اقساطی دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس از مجموعه طاهرتاج مادر وجود دارد.

 مجموعه طاهرتاج مادر ارائه دهنده خدمات پس از فروش ۱۰ ساله به شما می باشد و شما هیچ نگرانی بابت خرابی احتمالی دستگاه های لیزر خود نداشته باشید.

توجه داشته باشید که شرایط فروش اقساطی دستگاه های لیزر تیتانیوم به صورت زیر می باشد:

  1. تیتانیوم دو هندپیس 50 درصد نقد 50 درصد اقساط 18 ماه تیتانیوم تک هندپیس 50 درصد نقد 50 درصد اقساط 16 ماه

مشاوره قبل از خرید دستگاه لیزر می تواند در انتخاب درست شما را یاری کند لازم است بدانید که مشاوره خرید کاملا رایگان می باشد و  مشاورین و کارشناسان این مجموعه با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

  • خانم عابدینی 09123438253
  • آقای سایله 09127789361
  • آقای دوستی 09127185481
  • خانم انصاری 09127485731
  • خانم صمصامی 09127869534
  • آقای آذری 09127736546

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس