اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008015489917404

نکاتی که برای خرید کالای خواب باید بدانید

کد: 140008015489917404

https://bit.ly/30YhMwR

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها با وجود انواع محصولات خواب، خرید یک کالای خواب جدید می‌تواند بسیار سخت باشد. خرید تشک مناسب یا نامناسب فرق ‌بین سپری کردن یک روز با حس خوب یا دردناک و بی حوصله است. به ویژه برای کسانی که با مشکلات درد کمر یا گردن همراه هستند.

نکاتی که برای خرید کالای خواب باید بدانید.
نکاتی که برای خرید کالای خواب باید بدانید

این روزها با وجود انواع محصولات خواب، خرید یک کالای خواب جدید می‌تواند بسیار سخت باشد. خرید تشک مناسب یا نامناسب فرق ‌بین سپری کردن یک روز با حس خوب یا دردناک و بی حوصله است. به ویژه برای کسانی که با مشکلات درد کمر یا گردن همراه هستند.

به طور کلی، خرید کالای خواب مانند روتختی یک نفره، دونفره و.. به نظر شخصی بستگی دارد. اما در کنار آن، چند نکته کلیدی را نباید فراموش کنید.

1.اولین نکته، نظر پزشک شما چیست؟

اگر مشکل کمر یا گردن درد دارید به تشخیص پزشک یا فیزیوتراپیست اقدام به خرید کالای مانند بالش و روتختی خواب کنید. در چنین مواقعی شما باید هدف خود را قرار گرفتن گردن و کمر در بهترین حالت در نظر بگیرید. این شرایط موجب می‌شود ستون فقرات شما در بهترین حالت تنظیم شود و پزشک با توجه به سابقه پزشکی بهترین پیشنهاد را برای خرید تشک به شما خواهند داشت؛ در حالی که متخصص تشک یا کالای خواب نیست.

2.مراجعه به فروشگاه ها برای آزمایش تشک

برای خرید کالای خواب خوب باید وقت کافی صرف کنید و به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید. حتما انواع تشک را تست کنید و حداقل ۱۰ دقیقه روی تشک های مختلف دراز بکشید. سپس احساس خود را بیان کنید. برای تست کردن اصلاً نگران نباشید؛ چراکه یک خرید کالای خواب جز خریدهای بسیار مهم است و نیاز به دقت دارد. حتما به سایز و سنی که قصد دارید برای آن تشک خریداری کنید را در نظر داشته باشید، به عنوان مثال روتختی نوجوان طرح متفاوتی از انواع معمولی دارد. 

3.گول برخی فروشندگان را نخورید.

مراقب برخی فروشندگان باشید. ممکن برخی کالاها را به عنوان محصول ارتوپدی و دارای تاییدیه پزشکی با برچسب گذاری به شما بفروشند. در حالی که سازمان پزشکی آن ها را تایید نکرده است.

3. کالای خواب سفت همیشه بهترین نیست!

طبق تحقیقات انجام شده بهترین تشک برای کمر درد تشک های نسبتا سفت است، نه کاملاً سفت. پس قبل از خرید تشک حتماً به این نکته دقت داشته باشید. چراکه بین استحکام و احساس سفت بودن تشک تفاوت های بسیاری وجود دارد.

4. به تبلیغات توجه نکنید.

هیچگاه برای خرید کالای خواب به تبلیغات نگاه نکنید. ممکن است آنچه که شرکت های مختلف در مورد محصولات خود می گویند با حقیقت متفاوت باشد. چرا که وظیفه دارند محصولات خود را با ویژگی های جذب کننده ارائه دهند. بهترین راه برای آگاهی از کیفیت محصولات، خواندن نظرات مشتریان واقعی است.

5.نظرات آنلاین را بخوانید.

امروزه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی موقعیت بسیار خوبی برای انتخاب یک کالای با کیفیت است. شما می توانید در حساب های اجتماعی آنلاین خود اعلام کنید که به دنبال یک کالای خواب جدید هستید. در کمترین زمان، از پیشنهادات دیگران، دوستان و اعضای خانواده استفاده می کنید. اما در این مواقع وضعیت سلامتی خود را هم در نظر بگیرید. همچنین می توانید از کسانی که وضعیت مشابه شما را دارند بپرسید آنها از چه نوع کالا خوابی استفاده می کنند.

7.تخت های قابل تنظیم هم گزینه مناسبی هستند.

اگر جز افرادی هستید، مدام در حالت دراز کشیدن تا نشسته قرار می‌گیرید، انتخاب تخت قابل تنظیم هم گزینه مناسبی برایتان است. این نوع تخت ها کمک می کند کمی سر و زانوی خود را بالاتر قرار دهید تا فشار کمتری به ناحیه کمر وارد شود.

8.حتما گارانتی را بررسی کنید.

قبل از خرید حتما بررسی کنید کالای خواب دارای گارانتی است یا خیر. در صورت خراب یا معیوب بودن آن می توانید تعویض انجام دهید. معمولاً کالاهای با کیفیت دارای حداقل ۱۰ سال ضمانت تعویض هستند.

انواع پارچه کالای خواب کدامند؟

آشنا شدن با انواع پارچه های کالای خواب می تواند در انتخاب تصمیم گیری شما کمک کننده باشد و راحت تر به این نتیجه می رسید کدام است روتختی و یا تخت خواب با نیازتان مطابقت دارد. ترکیبات مختلفی برای دوخت پارچه های کالای خواب انتخاب می‌شود که در موارد زیر با رایج ترین پارچه ها آشنا می شوید:

انواع پارچه های پنبه ای که طرفداران بسیاری دارد.

  • فلانل یک گزینه عالی برای شب های سرد و ساخته شده از پارچه ای نرم با کمی پرز
  • ریوسل ساخته شده از سلولز چوب
  • ابریشم، یک پارچه لوکس اما با نگهداری دشوار
  • کتان مناسب فصل گرم سال، اما خیلی زود چروک می شود.
  •  پلی استر، با طول عمر بالا و مقاوم در برابر لکه
  • بامبو، یک پارچه لطیف، ابریشمی با ماندگاری بالا و مناسب روی تختی نوجوان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاورلت

کالای خواب کاورلت (Coverlet) - خرید انواع بروزترین و جدیدترین ست های روتختی ، ملحفه ، روبالشتی ، لحاف و مجموعه ای در زمینه تولید و واردات محصولات خواب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه