اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008025490717355

چطور با استفاده از ساعت‌ هوشمند به تناسب‌اندام برسیم؟

کد: 140008025490717355

https://bit.ly/3GlmGEr

، تهران , (اخبار رسمی): تناسب‌اندام برای هر فردی دارای اهمیت بسیار بالایی است و به همین دلیل ما از هزینه‌هایی که باعث تناسب‌اندام و سلامتی ما می‌شوند دریغ نمی‌کنیم؛ اما ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های زیادی دارند که می‌توانند به سلامتی و تناسب‌اندام ما کمک کنند.

چطور با استفاده از ساعت‌ هوشمند به تناسب‌اندام برسیم؟
چطور با استفاده از ساعت‌ هوشمند به تناسب‌اندام برسیم؟

چطور با استفاده از ساعت‌ هوشمند به تناسب‌اندام برسیم؟

تناسب‌اندام برای هر فردی دارای اهمیت بسیار بالایی است و به همین دلیل ما از هزینه‌هایی که باعث تناسب‌اندام و سلامتی ما می‌شوند دریغ نمی‌کنیم؛ اما ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های زیادی دارند که می‌توانند به سلامتی و تناسب‌اندام ما کمک کنند. از این قابلیت‌ها می‌توان به سیستم قدم شمار، تشخیص ضربان قلب، تشخیص فشارخون اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید در هنگام ورزش ضربان قلب خود را کنترل کنید و میزان قدم‌های خود را در زمان پیاده‌روی یا دویدن بشمارید.

ساعت هوشمند چیست و چه قابلیتی دارد؟

ساعت‌ هوشمند به ساعت‌هایی گفته می‌شود که دارای یک صفحه‌نمایش کوچک به‌اندازه ساعت‌های معمولی با ظاهرهای مختلف است. ساعت‌های هوشمند اکثراً دارای سیستم‌عامل‌های مخصوص شرکت سازنده‌شان هستند که هرکدام برنامه‌های خاص خودشان را دارند. ساعت‌های هوشمند دارای قابلیت‌های فراوانی هستند و فقط به‌عنوان یک ساعت معمولی استفاده نمی‌شوند. شما می‌توانید ساعت‌ هوشمندی را پیدا کنید که هم برنامه‌های اندروید و هم آی او اس که مخصوص شرکت اپل است، روی آن‌ها نصب می‌شود. می‌توانید به‌راحتی تا حدی مثل گوشی همراه از ساعت‌های هوشمند استفاده کنید و بهره بگیرید.

اما آیا می‌توان از ساعت هوشمند به‌جای گوشی‌های هوشمند استفاده کرد؟

در جواب به این سؤال می‌توان گفت هم بله و هم خیر. ساعت‌ هوشمند دارای قابلیت‌های زیادی هست اما نمی‌توان آن‌ها را جایگزین اصلی گوشی‌های هوشمند خطاب کرد. شما می‌توانید از طریق ساعت‌ هوشمند به تماس‌های خود جواب بدهید یا اینکه با کسی تماس برقرار کنید و حتی می‌توانید از طریق این ساعت‌ها پیام ارسال کنید و پیام‌های خود را مشاهده کنید، اما نمی‌توانید انتظار کارکرد و عملکردهای یک گوشی واقعی را از یک ساعت هوشمند داشته باشید. همچنین بعضی از مدل‌های اسمارت واچ ها به‌عنوان مکملی برای گوشی‌های هوشمند به کار می‌روند و شما برای استفاده از این ساعت‌ها حداقل به یک گوشی اندرویدی نیاز دارید.

ساعت‌ هوشمند با دستبندهای هوشمند چه تفاوتی دارند؟

ساعت‌ هوشمند شاید به لحاظ ظاهری با دستبندهای هوشمند یکسان باشند اما ازنظر عملکرد تفاوت زیادی با همدیگر دارند. مثلاً دستبندهای هوشمند ابزاری هستند که فقط برای نمایش زمان و تاریخ، نمایش ضربان قلب، شمارش قدم‌های شما و محاسبه کالری شما در حین ورزش مورداستفاده قرار می‌گیرند.

حتی بعضی از این دستبندها می‌توانند قابلیت اتصال به گوشی‌های شما را نیز داشته باشند؛ اما در مقابل ساعت‌ هوشمند می‌توانند تا حدی به‌عنوان یک گوشی هوشمند برای شما محسوب شوند.

ساعت‌های هوشمند قابلیت‌هایی مثل بلوتوث، وای فای، قابلیت مکالمه و استفاده از سیم‌کارت، پخش موسیقی و ویدئو، امکان نصب و استفاده از انواع اپلیکیشن ها و در بعضی مدل‌ها که دوربین دارند قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری وجود دارد. اما بگذارید درباره مزیت‌های ساعت‌ هوشمند برای تناسب‌اندام و سلامتی شما بگوییم.

ساعت‌ هوشمند توانایی تشخیص ضربان قلب شما در زمان ورزش را دارند

ساعت‌ هوشمند قابلیت این را دارند که بتوانند ضربان قلب شما را در لحظه تشخیص دهند؛ اما این عدد در بعضی وقت‌ها می‌تواند عدد واقعی نباشد ولی در اسمارت واچ های باکیفیت که دارای حسگرهای قوی هستند می‌توان به این عدد اطمینان کرد.

این قابلیت در ورزش خیلی برای شما کاربرد دارد، مخصوصاً ورزش‌های سنگین یا تند که باعث افزایش ضربان قلب شما می‌شوند. اگر ضربان قلب از یک حدی بیشتر باشد می‌تواند به شما آسیب برساند و حتی در بعضی مواقع موجب سکته قلبی و یا ایست قلبی در بدن فرد شود؛ اما اگر شما میزان ضربان قلب خود را کنترل کنید می‌توانید از این آسیب‌ها جلوگیری کنید.

با ساعت‌ هوشمند می‌توانید کالری خود را اندازه بگیرید

خب قطعاً برای بازدهی بهتر شما باید ورزش‌هایی را انجام دهید که میزان کالری سوزی بالاتری نسبت به دیگر ورزش‌ها دارند. مثلاً می‌توانید در زمان دویدن حساب کنید که چقدر کالری در هر دقیقه یا در یک ساعت می‌سوزانید.

این کار باعث می‌شود که شما ورزش‌هایی بهتری را انتخاب کنید و سریع‌تر به تناسب‌اندام یا لاغری خود برسید. اکثر کسانی که اضافه‌وزن دارند باید کالری خود را اندازه بگیرند. مثلاً شاید فکر کید که با یک ساعت پیاده‌روی کالری زیادی می‌سوزانید اما اگر با اسمارت واچ کالری پیاده‌روی خود را اندازه بگیرید شاید متعجب شوید که هر ساعت پیاده‌روی فقط 400 کالری می‌سوزانید، درصورتی‌که این عدد در زمان طناب زدن 1300 کالری است.

با گوش دادن موسیقی با اسمارت واچ می‌توانید انرژی خود را در زمان ورزش دو برابر کنید

خیلی از افراد برای اینکه بخواهند ورزش کنند باید به آهنگ یا موسیقی‌های مخصوص ورزش گوش دهند. این موضوع کاملاً طبیعی است و قطعاً شما این را در انواع باشگاه‌های بدن‌سازی مشاهده کرده‌اید؛ اما گر شما کسی باشید که دوست دارید در هوای آزاد یا یک پارک ورزش کنید یا باید از گوشی و هندزفری خود استفاده کنید و یا اینکه یک پخش‌کننده موسیقی همراه خود داشته باشید؛ اما با استفاده از اسمارت واچ فقط یک ساعت به دست خود می‌بندید و می‌توانید با انواع هندزفری حالا یا بلوتوثی و یا سیمی به موسیقی‌های عالی در زمان ورزش گوش دهید.

جمع بدنی کلی اینکه چقدر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید کاملاً بستگی به خودتان دارد؛ اما توصیه می‌شود که بیشتر به فکر سلامتی خود باشید. باوجود این رژیم غذایی و فست فود ها که امروزه زندگی ما را دربر گرفته است شما باید بیشتر از قبل به ورزش و تناسب‌اندامتان اهمیت دهید و ساعت‌های هوشمند می‌توانند کمک بزرگی به شما در این راستا کنند. اینکه بتوانید فقط با یک ساعت از ضربان قلب و فشارخون خود آگاه شوید و قدم‌های خود را بشمارید، قطعاً خیلی هیجان‌انگیز است و این عمل در زمان قدیم اصلاً ممکن نبود؛ اما به لطف ساعت‌های هوشمند و دستبندهای هوشمند این امکان برای شما فراهم‌شده است.

پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال بهترین ساعت‌ هوشمند با گارانتی وضمانت هستید به سایت www.touchwatchstore.com  مراجعه کنید. قطعاً از قیمت‌های باورنکردنی این سایت متعجب می‌شوید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]