اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000802549096094

آنتی ویروس برای کروم بوک در ایران

کد: 14000802549096094

https://bit.ly/2Zx8Wpt

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش ارائه آنتی ویروس برای نوت بوک های کروم بوک را در ایران آغاز کرد.

آنتی ویروس برای کروم بوک در ایران
آنتی ویروس برای کروم بوک ( Antivirus for chromebook )

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کروم بوک ها یکی از انواع انواع نوت بوک ها هستند که با سیستم عامل کروم گوگل روانه بازار شده اند.

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر، ارائه آنتی ویروس برای نوت بوک هایی با سیستم کروم بوک ( chromebook ) را در ایران آغاز کرد.

در حال حاضر 4 محصول، وبروت آنتی ویروس، وبروت اینترنت سکیوریتی پلاس، وبروت اینترنت سکیوریتی کامپلیت و ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی ( پی سی سیلین ماگزیمم سکیوریتی )، قابلیت نصب بر روی سیستم های کروم بوک را دارند.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com مراجعه کنید.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 در ایران است.

اولین آنتی ویروس موبایل، آنتی ویروس مالتی دیوایس، آنتی ویروس اپل مک و آنتی ویروس تحت شبکه با کنسول تحت وب، توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران معرفی و عرضه شدند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]