کد: 140008025491312844

سایت آگهی و رپورتاژ آگهی چه کمکی به کسب و کار آنلاین ما می کند؟

کد: 140008025491312844

https://bit.ly/3jCPyho

، (اخبار رسمی): در این مقاله سایت آگهی و رپورتاژ آگهی را با بیان ویژگی های آن مورد بررسی قرار دادیم تا برای معرفی سایت های تخصصی آنلاین که در حال حاضر در این دوسال اخیر رشد زیادی کرده اند، با دیدی باز به انتخاب رسانه تبلیغی خود حرکت کنند. انواع سایت آگهی و انواع رپورتاژ آگهی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

سایت آگهی و رپورتاژ آگهی چه کمکی به کسب و کار آنلاین ما می کند؟
سایت آگهی و رپورتاژ آگهی چه کمکی به کسب و کار آنلاین ما می کند؟

سایت آگهی یکی از مناسب ترین و ارزانترین راه های تبلیغ برای کسب و کارها با سئو مناسب می باشد. انتشار رپورتاژ آگهی برای معرفی سایت های تخصصی آنلاین یکی دیگر از دغدغه های کسب و کارهای آنلاین می باشد

تبلیغات ، مخصوصا تبلیغات و نیازمندی های آنلاین راهی آسان برای بازاریابی کسب و کار شما به منظور افزایش فروش یا آگاهی مخاطبان از محصولات یا خدمات شما می باشد. تا زمانی که مشتری مستقیماً با شما برخورد نکند و محصولات یا خدمات شما را خریداری نکند، تبلیغات شما ممکن است باعث بوجود آمدن اولین دیدگاه و برداشت از کسب و کار شما را به مخاطب بیان کند. تبلیغات، آگهی و رپورتاژ آگهی اگر در رسانه ای خوب به درستی به نمایش گذاشته شود باعث پیروزی برند کسب و کار شما خواهد شد.

یکی از مناسب ترین و ارزانترین راه های تبلیغ برای کسب و کارهای آنلاین و حضوری، با سئو مناسب سایت های آگهی می باشد. همچنین با توجه به گسترش تبلیغ برای سایت های مختلف تخصصی آنلاین انتخاب رسانه مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی یکی از دغدغه های کسب و کارهای آنلاین می باشد. برای درج آگهی در سایت آگهی و ثبت رپورتاژ آگهی رایگان بعضی رسانه های با لینک نوفالو اجازه این کار را به شما می دهند. مثلا سایت اخبار رسمی یکی از بهترین سایت های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان با لینک نوفالو می باشد. اما صرف رایگان بودن به معنای قوی بودن سایت نمی باشد.

در ادامه مقاله با انواع سایت آگهی، رپورتاژ آگهی با معرفی مزایای آن ها خواهیم پرداخت. در آخر مقاله نیز به ویژگی های ثبت آگهی و رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نقش آگهی و تبلیغات برای کسب و کارها

نقش آگهی و تبلیغات برای کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهای آنلاین برای معرفی سایت های تخصصی آنلاین کاملا وضح و مبرهن می باشد. در دنیای دیجیتال امروزی و با توجه به گسترش بیماری های همه گیر، مخصوصا بیماری اخیر باعث جایگزین شدن سایت های تخصصی به جای کسب و کارهای حضوری شد. 

گسترش شبکه های اجتماعی، و رسانه های آنلاین و دیجیتال (انواع موبایل ها با تکنولوژی های مختلف) حتی برای اقشار ضعیف تر جامعه باعث بالا رفتن تعداد مشتری آنلاین، مخصوصا در دو سال اخیر ایران شده است. پس اگر ما شناخت خوبی از ویژگی های سایت آگهی و رپورتاژ آگهی داشته باشیم، می توانیم در بهترین سایت های آنلاین محصولات یا خدمات خود را با بهترین قیمت و مناسب ترین هزینه درج کنیم.

سایت آگهی و انواع آن

با سرچ کلمه کلیدی سایت آگهی در سایت گوگل با انواع سایت های آگهی که مخصوصا در دو سال اخیر قارچ گوه رشد کرده اند مواجه خواهید شد. نیازمندی های اینترنتی، ثبت آگهی رایگان اینترنتی، سایت آگهی رایگان، بهترین سایت ها برای تبلیغات، سایت های برتر آگهی رایگان، درج آگهی رایگان و … نیز از جمله پیشنهادهای گوگل برای بررسی بیشتر کلمه کلیدی مورد نظر نشان داده می شود. 

با این حال ما اگر انواع سایت آگهی را بشناسیم و بهترین و مناسب ترین سایت آنلاین تخصصی را برای انتشار آگهی خود انتخاب کنیم، پیروز میدان خواهیم بود.

انواع سایت آگهی در ایران به سه دسته کلی سایت آگهی عمومی، سایت آگهی تخصصی و سایت آگهی نیچ تقسیم می شوند.

سایت های آگهی عمومی شامل خرید و فروش و آگهی همه چیز می تواند باشد. یعنی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

سایت آگهی تخصصی، کلا محدودتر از سایت های آگهی عمومی بوده و دارای دسته بندی تخصصی تر می باشند و باید هنگام درج آگهی به این مورد توجه کرد.

سایت آگهی نیچ هم برای درج آگهی ها خیلی تخصصی تر نسبت به گروه سایت آگهی تخصصی می باشد. یعنی در این نوع سایت ها هدفمندتر با توجه به کسب و کار شما، شما را به مشتری های هدف وصل می کنند.

مهمترین موارد ثبت آگهی در سایت آگهی
مهمترین بندی که در حال حاضر باید آن را در سایت های آگهی قبل از ثبت آگهی خود آن ها را مطالعه کنید عبارتند از:

  • شرایط و تعرفه های درج آگهی
  • دسته بندی های آگهی
  • رایگان و غیر رایگان بودن آگهی (کلا درج آگهی رایگان بدون لینک کمترین فایده را برای کسب و کار ما خواهد داشت.)
  • ویژگی های درج آگهی در سایت آگهی (مثلا انتشار آگهی در شبکه های اجتماعی سایت، درج آگهی های ویژه که می تواند در برخی سایت ها تا همیشه در سایت بماند.)
  • مدت زمات فعالیت سایت آگهی

نکات مهم هنگام ثبت آگهی در سایت آگهی 

  • عنوانی دقیق و مناسب  از کسب وکار، محصول و …
  • انتخاب گروه و زیر گروه آگهی مناسب
  • مشخص کردن دقیقت قیمت و مشخصات محصول یا خدمت
  • انتخاب استان، شهر و … 
  • درج راه های ارتباطی (شماره تلفن، شماره موبایل، آدرس محل کسب و کار و لینک سایت)
  • انتخاب برچسب مناسب 
  • مدت زمان آگهی در سایت، (اگر آگهی شما در سایت آگهی لینک دار باشد، برای سئو بهتر است حداقل 6 ماهه و یک ساله انتخاب شود)

رپورتاژ آگهی و انواع آن

رپورتاژ، از زبان فرانسوی و Publireportage گرفته شده است که در زبان انگلیسی Advertorial می‌باشد. نوع نگارش رپورتاژ مختلف می باشد. (رپورتاژ، ریپورتاژ یا رپرتاژ)

در حالت کلی دو نوع رپورتاژ آ"هی داریم. رپورتاژ آگهی (رپورتاژ تبلیغاتی) و رپورتاژ خبری.

مهمترین عوامل موجود در استفاده از رپورتاژ آگهی‌ها گسترش بازریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) و همچنین افزایش مخاطبان در این بازار می‌باشد.

اولین قدم برای رپورتاژ سایت و معیارهای خرید رپورتاژ آگهی این است که ما بدانیم هدف از درج رپورتاژ چیست؟

برای تبلیغ محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنیم اگر در آن زمینه تازه کار باشید و کسی شما و کسب و کار شما را نشناسد باید بعد از راه اندازی سایت و شروع فعالیت های مستمر در داخل سایت ها و شبکه های اجتماعی به فعالیت های خارج سایت یعنی بکلینک سازی از طریق شبکه های اجتماعی و سایت آگهی به تبلیغ برند و کسب و کار خود بپردازیم و در مرحله بعد درج و ثبت رپورتاژ آگهی می تواند به کسب و کار آنلاین ما جانی بیشتر ببخشد.

تفاوت بین رپرتاژ اگهی و رپورتاژ خبری
بیشترین تفاوت بین رپورتاژ آگهی و رپرتاژ خبری در مورد نحوه نوشتن مقاله یا متن رپورتاژ می‌باشد. به عنوان مثال می‌توان گفت هر نوع رپورتاژ خبری را می‌توان درسایت‌های عمومی و خبری منتشر کرد، ولی برای انتشار رپورتاژ آگهی برای موارد تخصصی باید از سایت‌های خاص و تخصصی‌تر در این زمینه، طبق مواردی که برای سایت های آگهی نیز شمرده شد استفاده کرده و به برندینگ و افزایش اعتبار خود کمک کرد.

به عنوان مثال انتشار رپورتاژ آگهی در یک سایت تخصصی می‌تواند بازدید 1500 تایی داشته باشد که شاید نصف آن‌ها مشتری محصول یا خدمت شما هستند، ولی انتشار رپرتاژ آگهی در سایت‌های عمومی و خبری شاید با بازید 4000 تایی بین 5 -10 درصد مشتری شما شوند.

معیارهای انتخاب سایت برای درج رپورتاژ آگهی

موارد زیر مهمترین نکات برای بررسی درج مقاله یا رپورتاژ آگهی برای معرفی سایت های تخصصی آنلاین می باشند.

مرتبط بودن به محصول یا خدمات شرکت
دامین آتوریتی خوب
کمترین اسپم اسکور 
رتبه الکسا (تا امروز به هیچ عنوان این مورد تایید کامل نشده است)
مدت زمان فعالیت دامنه سایت (سایت قدیمی و سن دامنه)
عمومی، خبری یا تخصصی بودن سایت
دائمی بودن لینک ها در سایت ثبت رپورتاژ آگهی
فالو یا نوفالو بودن لینک‌های درج شده
انتشار در شبکه‌های اجتماعی و ...
درج عکس و تعداد آن

انواع آگهی و ویژگی های ثبت آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه

درج و ثبت آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه به 4 شکل عادی، آگهی خیلی ویژه، آگهی های ویژه و آگهی های متنی می باشد.

از نکات بارز انتشار آگهی خیلی ویژه در سایت آگهی تخصصم اینه می توان به همیشگی بودن آگهی و درج رپورتاژ آگهی با مناسب ترین هزینه را عنوان کرد. این نوع آگهی در 15 شبکه اجتماعی و وبلاگ سایت نیز منتشر می شود تا با یک تیر 16 نشان را با کمترین هزینه زده باشید.

آگهی های یکساله بوده و در 5 شبکه اجتماعی منشتر می شوند.

آگهی های عادی 1، 3 و 6 ماهه بوده و در دو شبکه اجتماعی منتشر می شوند.

آگهی های متنی در انتهای صفحه اول درج می شوند.

ویژگی های ثبت پورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه

  • رپورتاژ آگهی های ثبت شده در سایت آگهی تخصصم اینه بدون درج کلمه رپورتاژ یا تبلیغ در متن مقاله می باشد. 
  • رپورتاژ آگهی ها نیز مثل آگهی های خیلی ویژه در همه شبکه اجتماعی و وبلاگ های (15) سایت آگهی تخصصم اینه (لینکدین، پینترست، اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، تلگرام، ردیت، تامبلر و…)، منتشر می شوند.
  • دسته بندی رپورتاژ آگهی ها معرفی سایت های تخصصی آنلاین می باشد.
  • همه رپورتاژ آگهی ها تا همیشه، در سایت خواهند ماند.

علاقه‌مندان برای ثبت آگهی و رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه می توانند به این سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخصصم اینه

سایت آگهی؛ سایت آگهی تخصصی؛ سایت آگهی تخصصم اینه؛ سایت آگهی تخصصی تخصصم اینه؛ - سایت آگهی برای معرفی تخصص، محصولات و خدمات تخصصی شما (معرفی تخصص شرکت ها، اشخاص و مخترعان) ------------------------------------------ درباه سایت آگهی تخصصم اینه سلام خدمت کاربران و متخصصین عزیز سایت آگهی تخصصم اینه – با توجه به نیاز کشور، برای ارتباط افراد متخصص و حل مشکل به دست افراد در زمینه های تخصصی، در این راستا تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی سایت آگهی تخصصم اینه راهی آسان برای ارتباط صنعتگران، صاحبان شرکت ها، اشخاص و مخترعان عزیز را برقرار کرده، و حل مشکلات با دست متخصصین امر در کشور را فراهم نماییم.