اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035492517463

اهمیت مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری

کد: 140008035492517463

https://bit.ly/3Ccz3QF

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با قانونمند شدن نظام مالیاتی و تعدد بالای قوانین، بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و همچنین وجود ابهام و تناقض در قوانین مالیاتی تبعاتی را برای افراد به وجود آورده است، تا جایی که در برخی از سازمان‌ها با هدر رفت منابع مالی و ایجاد خسارت مواجه هستیم.

اهمیت مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری
اهمیت مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری
اهمیت مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری
اهمیت مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری
اهمیت مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری
اهمیت مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری

روزگاری که در آن زندگی می‌کنیم، تفاوت‌های بسیاری با دوران قبل دارد. در گذشته ایجاد یک کسب و کار، بسیار ساده تر از امروز بود. مردم در هر گوشه از محل سکونت خود اقدام به راه اندازی کسب و کار خود می‌نمودند و به دور از پیچیدگی‌های قوانین و مقررات امروزی، شخصا و بدون نیاز به حسابدار، مشغول حساب و کتاب درآمدشان بودند.

علاوه بر سادگی شروع کسب و کار، قوانین مالیاتی هم ساده بود. داروغه در مواعد مشخصی برای دریافت مالیات مراجعه و مطابق با عرف و گاهی براساس نظر و برداشت شخصی، مبلغی را دریافت می‌کرد.

تنها راه نجات، استفاده از مشاوره مالیاتی و یا وکیل مالیاتی است که با استفاده از مشاور مالیاتی شما دیگر استرسی از روبرویی با ممیزین مالیاتی و حضور در سازمان امور مالیاتی نخواهید داشت. اسناد و مدارک کسب و کار در بهترین شکل ممکن جمع آوری شده و ارائه اظهارنامه مالیاتی به گونه ای خواهد بود که حقی از شما ضایع نشود.

همچنین با اطلاع از قوانین، می‌توانید از معافیت‌ها و تشویقاتی که دولت در شرایط مختلف و یا مختص یک کسب و کار در نظر گرفته است آشنا شده و در زمان درست، از آن‌ها استفاده نمایید.

اگر شما هم به یک مشاوره مالیاتی نیاز دارید ما در ادامه این مقاله از آقای مالیات به آموزش مالیات و ارائه خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی، آنلاین و حضوری می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

آموزش مالیات

مالیات نوعی هزینه مالی است که از طرف نهاد مربوط به اداره مالیات به‌منظور تأمین هزینه‌های عمومی کشور از اشخاص حقیقی یا حقوقی بر اساس میزان درآمد یا گردش مالی یا دارایی به‌اجبار اخذ می‌گردد و در صورت عدم پرداخت، طبق قانون شخص مالیات دهنده مشمول مجازات نیز خواهد شد؛ اما اشراف به قوانین مالیاتی برای هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به وی کمک کند تا در پرداخت مالیات، با استفاده از امکان‌های قانونی، با پرداخت در موعد مشخص، کم‌ترین مالیات ممکن را پرداخت نماید.

ما در مؤسسه آقای مالیات به‌منظور ارتقای سواد مالیاتی جامعه، تمامی محتوای آموزش مالیات را به‌صورت پرسش‌ و پاسخ مالیاتی، آموزش قوانین مالیاتی، آموزش امور مالیاتی، ویدئو، پادکست مالیاتی و مقاله قرار داده‌ایم.

بسیاری از مشاورین مالیاتی و یا حسابداران با گذراندن تخصصی‌ترین دوره‌های آموزش مالیات به یک وکیل مالیاتی خبره و با تجربه تبدیل شدند.

اگر شما هم علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های وکیل مالیاتی، مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی هستید، می‌توانید به صفحه آموزش مالیات مراجعه کنید.

انواع مالیات در ایران

مالیات در کشور ایران، به دو بخش کلی مالیات های مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شود که هر یک از این دسته بندی‌ها، دارای زیر شاخه‌هایی هستند. در این بخش به معرفی زیر دسته مالیات های مستقیم و غیر مستقیم خواهیم پرداخت.

مالیات های مستقیم

مالیات های مستقیم از درآمد یا دارایی افراد اخذ می‌شود و به همین دلیل به دو بخش مالیات بر درآمد و مالیات بر دارایی تقسیم می‌شود.

مالیات های غیر مستقیم

مالیات غیر مستقیم مالیاتی است که پرداخت کننده آن مجهول بوده و پرداخت آن در گرو فعالیت اقتصادی افراد بوده و در نهایت از مصرف کنندگان نهایی به صورت غیر مستقیم وصول می گردد؛ این نوع از مالیات نیز دارای ۳ دسته اصلی حقوق و عوارض گمرکی، مالیات بر مصرف و مالیات بر ارزش افزوده است.

مشاور مالیاتی در تهران به چه صورت است؟

مؤدیان ساکن تهران، علاوه بر امکان استفاده از مشاوره تلفنی و آنلاین، از امکان مراجعه حضوری به دفتر مشاور مالیاتی برخوردارند و می‌توانند از مزایای مشاوره حضوری بهره‌مند شوند.

مشاوره مالیاتی حضوری برای هر کسب‌وکاری بهترین راهکار مشاوره است که در ادامه به روش انجام کار و مزایای آن اشاره می‌کنیم. برای دریافت مشاوره حضوری، ابتدا با مؤسسه تماس گرفته و یا با تکمیل فرم داخل سایت، درخواست مشاوره داده و پس از دریافت وقت مشاوره به مؤسسه مشاوره مالیاتی مراجعه خواهید کرد.

در مشاوره حضوری، مشاور مالیاتی حضور دارد و پرونده مالیاتی‌تان را بررسی می‌کند و همچنین به سؤالات شما بهترین شکل ممکن پاسخ داده و راهکارهای مناسبی را نیز ارائه می‌نماید.

مزایای مشاوره امور مالیاتی حضوری چیست؟

  • مدت انتظار کم
  • بررسی اوراق و پروندهٔ مالیاتی توسط مشاور
  • امکان تحریر لایحه مالیاتی
  • وکالت در پرونده
  • دقت نظر بالا در مشاوره ارائه شده

معایب مشاوره حضوری به چه صورتی است؟

  • هزینهٔ بالاتر
  • الزام به حضور در دفتر مشاور مالیاتی

دریافت مشاوره امور مالیاتی به‌صورت آنلاین

مشاوره مالیاتی آنلاین نیز یکی از روش‌های ارائه مشاوره است که شما برای دریافت این مشاوره می‌توانید از طریق پرکردن فرم درخواست مشاوره داخل خود سایت، چت آنلاین و یا ارسال سؤال در قسمت کامنت‌ها، سؤالات مالیاتی خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

مزیت مهم مشاوره مالیاتی آنلاین نیز عدم نیاز به مراجعه حضوری به دفتر مشاوره است که با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مزیت مهمی به‌حساب می‌آید.

شما برای پرونده‌های تخصصی مالیاتی به بررسی اوراق، پرونده مالیاتی و دریافت گزارش توسط مشاورین متخصص نیاز دارید و می‌توانید گزارشات پرونده مالیاتی خود را از طریق شماره واتساپ ارسال کنید و حسب مورد نسب به تحریر لایحه مالیاتی اقدام خواهد شد.

مزایای مشاوره امور مالیاتی به صورت آنلاین چگونه است؟

  • هزینهٔ پائین
  • عدم نیاز به مراجعهٔ حضوری به دفتر مشاور مالیاتی

معایب مشاوره آنلاین چیست؟

  • زمان انتظار برای دریافت پاسخ

چگونه مشاوره امور مالیاتی به صورت تلفنی دریافت کنیم؟

امروزه بسیاری از مؤدیان برای دریافت مشاوره مالیاتی ترجیح می‌دهند که از مشاوره به صورت تلفنی استفاده کنند؛ اگر با رفت‌وآمد در شهر شلوغ تهران مشکل دارید و یا ساکن شهرستان هستید؛ به‌راحتی از خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره تلفنی ابتدا با مؤسسه تماس بگیرید و تایم موردنظر خود را با پشتیبان مجموعه هماهنگ کنید، سپس در زمان مورد نظر کارشناس ما با شما ارتباط برقرار کرده و به سؤالات تان پاسخ داده خواهد شد.

مزایای مشاوره مالیاتی تلفنی چیست؟

  • هزینهٔ پائین‌تر
  • مدت انتظار کم برای دریافت پاسخ
  • نیازی به رفت‌وآمد و مراجعه حضوری نیست (مهم‌ترین مزیت در روزهای همه‌گیری کرونا).

معایب مشاوره تلفنی

  • عدم امکان تحریر لایحهٔ مالیاتی
  • عدم امکان بررسی اوراق و پرونده مالیاتی توسط مشاور

مزایای منحصر به فرد مشاوره امور مالیاتی در مؤسسه آقای مالیات

  • ارائه مشاوره به روز و مطابق با نیازهای تخصصی هر پرونده
  • استفاده از مشاوران برجسته و متخصص
  • ارائه راهکارهای استفاده از معافیت‌ها، مشوق‌ها و تخفیفات مالیاتی
  • ارائه راهکارهای تخصصی در زمینه نگارش لوایح دفاعیه مالیاتی

سؤالات رایج مشاوره امور مالیاتی

هزینه‌های مشاوره امور مالیاتی به چه صورت است؟

رخ مشاوره مالیاتی، کاملاً متغیر است و بر اساس نوع پرونده شما و شناخت کافی از آن محاسبه خواهد شد.

آیا مشاوره امور مالیاتی برای انواع مالیات اعم از مالیات بر ارزش افزوده، مالیات املاک و مستغلات و غیره انجام می‌دهید؟

بله، ما دارای مشاور مالیاتی متخصص هستیم که مشاوره مالیاتی برای مالیات بر املاک و مستغلات، مالیات سکه، مالیات بر دارایی و درآمد و غیره ارائه می‌دهد.

روش مشاور مالیاتی تهران چگونه است؟

برای مؤدیان محترم ساکن تهران، امکان مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین فراهم است.

آیا در مورد مالیات وکلا که اخیرا مشمول معرفی صندوق شده اند مشاوره امور مالیاتی ارائه می دهید؟

بله، ما در مورد قوانین جدید مالیات، مشاوره مالیاتی می‌دهیم.

هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی چقدر است؟

هزینه‌های خدمات تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی نسبت به پرونده مالیاتی مؤدیان متفاوت خواهد بود.

اگر در دعاوی مالیاتی، به نتیجه نرسیم مبلغ پرداختی برگردانده می‌شود؟

چنانچه مبلغی به‌ عنوان پیش‌پرداخت برای پرونده‌های مالیاتی واریز شود و آن پرونده در طی مراحل دادرسی به نتیجه‌ای نرسد، آن مبلغ عودت داده خواهد شد.

آیا صفر تا صد پرونده مالیاتی توسط مؤسسه آقای مالیات انجام می‌شود؟

برای پاسخ به این سؤال می‌بایست به توافق مؤسسه با طرف مقابل توجه کرد؛ گاهی اوقات توافق به این شکل است که صفر تا صد پرونده توسط مؤسسه انجام گیرد و گاهی توافق صرفاً به حالت مشاوره مالیاتی است.

چرا مشاوره امور مالیاتی از آقای مالیات دریافت کنیم؟

مؤسسه آقای مالیات(https://mrtax.site)، افتخار دارد به عنوان تخصصی ترین مرجع آموزش مالیات و مشاوره مالیاتی، با سابقه کاری و تجربه درخشان چندین ساله، فعالیت‌های مستمر در شهر تهران و اقصی نقاط ایران، اطلاعات کامل و جامعی را در زمینه خدمات مالی، مالیاتی، آموزشی و مشاوره در اختیار شما قرار دهد.

مؤسسه ما دارای افتخارات کارگزار رسمی معاونت علمی ریاست جمهوری، کارگزار رسمی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، دارنده گواهینامه ISO 27001 از موسسه معتبر QNB سوئد است و شما برای اطلاع از نرخ مشاوره امور مالیاتی و جدیدترین تخفیفات دوره‌های آموزش مالیات از طریق کانال‌های زیر با کارشناسان فروش در تماس باشید:

شماره‌تلفن جهت مشاوره: ۸۸۹۹۶۲۳۲۰۲۱

ایمیل جهت مشاوره: [email protected]

آدرس پستی: تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمال غربی تقاطع خیابان فاطمی، ساختمان شماره 1، طبقه ۳، واحد ۵۱

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون