کد: 140008035493117074

با هدف ساخت بستری مناسب جهت تامین آهن آلات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی و صنعتی

بازرگانی و فروشگاه اینترنتی آهن مال آغاز به کار کرد.

کد: 140008035493117074

https://bit.ly/3meMBpf

، (اخبار رسمی): صنعت آهن و فولاد نیز از تغییراتی که تکنولوژی بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی گذاشت مستثنی نبوده است. کاربران زیادی در طول روز عبارت‌های مرتبط با خرید انواع آهن آلات را در موتور‌های جستجوگر و شبکه‌های اجتماعی وارد کرده و به کسب اطلاعات و یا پیدا کردن منابع تامین می‌پرداختند.

بازرگانی و فروشگاه اینترنتی آهن مال آغاز به کار کرد.
بازرگانی و فروشگاه اینترنتی آهن مال آغاز به کار کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت‌ نسل جدید و پر سرعت به ایران مدل کسب و کار در صنایع زیادی دستخوش تغییر شد. بسیاری از کسب و کار‌ها بواسطه ورود به حوزه دیجیتال با رشد زیادی روبرو شدند. در طرف دیگر کسب و کارهای بسیاری نیز بواسطه اصرار بر مدل سنتی فعالیت خود دچار آسیب شده و متاسفانه طعم تلخ شکست را چشیدند. صنعت آهن و فولاد نیز از تغییراتی که تکنولوژی بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی گذاشت مستثنی نبوده است. کاربران زیادی در طول روز عبارت‌های مرتبط با خرید انواع آهن آلات را در موتور‌های جستجوگر و شبکه‌های اجتماعی وارد کرده و به کسب اطلاعات و یا پیدا کردن منابع تامین می‌پرداختند.

اگرچه تاکنون تعداد زیادی از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با حوزه فعالیت آهن و فولاد به فضای بازاریابی دیجیتال وارد شده‌اند اما جای خالی مرجعی معتبر برای کسب اطلاعات، اطلاع از قیمت روزانه محصولات به صورت شفاف و امکان تهیه آهن آلات مورد نیاز به صورت کاملا آنلاین حس می‌شده است. آهن مال پشتوانه بیش از 40 سال تجربه مدیران ارشد خود در عرضه آهن و فولاد، با انجام فرآیندی طولانی و تخصصی نسبت به شناخت این فضای خالی، طراحی مدل کسب و کاری نوین و اجرای آن به عنوان اولین مجموعه و فروشگاه اینترنتی محصولات آهن و فولاد با قابلیت ثبت سفارش آنلاین در ایران در سال 1400 تاسیس و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مسعود خانبابایی، بنیانگذار و مدیرعامل بازرگانی و فروشگاه اینترنتی آهن مال ضمن بیان سوابق موسسین این مجموعه در حوزه تولید و تامین آهن آلات مورد نیاز پروژه‌های صنعتی و عمرانی به مواردی همچون قیمت رقابتی، امکان ارائه فاکتور رسمی، تحویل محصولات خریداری شده در اقصی نقاط کشور و در محل مورد نظر مشتریان محترم، ارائه گواهی وزن دقیق محصولات خریداری شده و امکان ثبت سفارش به سه صورت کاملا اینترنتی، تلفنی و مراجعه حضوری را به عنوان مزیت‌های رقابتی آهن مال نسبت به دیگر فروشندگان آهن و فولاد به صورت آنلاین عنوان کرد. 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از وب‌سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://ahanmall.market مراجعه و یا با شماره تلفن 79673 تماس حاصل نمائید. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید