اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035494117469

آیا می دانید تسهیلات سفر کارت ملت چیست؟

کد: 140008035494117469

https://bit.ly/2ZlyfdM

، تهران , (اخبار رسمی): اجرای تسهیلات سفر کارت ملت یک موقعیت مناسب است که پس از دوره ی پساکرونایی باعث می شود که صنعت گردشگری به شکل هوشمندانه ای ترویج پیدا کند در حالی که با کرونا در همزیستی به سر می برد. رونق گردشگری باعث می شود که در حدود سیزده هزار شغل و صنعت که با میراث فرهنگی و صنایع دستی در ارتباط است.

آیا می دانید تسهیلات سفر کارت ملت چیست؟
تسهیلات سفر کارت ملت | ایکاتور

بانک ملت برای حمایت از صنعت گردشگری و ایجاد یک موقعیت فوق العاده برای افرادی که به مسافرت و گردشگری علاقه مند هستند اقدام به اختصاص دادن تسهیلاتی به میزان 30 میلیون تومان برای کرده است.

آیا می دانید تسهیلات سفر کارت ملت چیست؟

اجرای تسهیلات سفر کارت ملت یک موقعیت مناسب است که پس از دوره ی پساکرونایی باعث می شود که صنعت گردشگری به شکل هوشمندانه ای ترویج پیدا کند در حالی که با کرونا در همزیستی به سر می برد. رونق گردشگری باعث می شود که در حدود سیزده هزار شغل و صنعت که با میراث فرهنگی و صنایع دستی در ارتباط است.

بانک ملت برای حمایت از صنعت گردشگری و ایجاد یک موقعیت فوق العاده برای افرادی که به مسافرت و گردشگری علاقه مند هستند اقدام به اختصاص دادن تسهیلاتی به میزان 30 میلیون تومان برای کرده است. ارائه ی این تسهیلات به عنوان یک فرصت طلایی و موقعیت رویایی برای افرادی به شمار می رود که با توجه به تورم های اخیر ممکن است انجام سفر برای آن ها کمی محدود شده باشد.

شاید برخی افراد به این مسئله اشاره کنند که چرا ارائه تسهیلات بانکی را با عنوان یک موقعیت رویایی و طلایی معرفی می کنند. افرادی که این تسهیلات را دریافت می کنند می توانند آن را در طی 24 ماهه به همراه چهار درصد کارمزد و بدون دریافت سود را بازگردانند. در هنگام دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی افراد یک کارت با امکان بازپرداخت 24 ماهه دریافت می کنند. نکته ی مهم تر اینکه بازنشستگان، کارمندان فعال و افرادی که در سازمان ها خصوصی، اداری و دولتی فعالیت می کنند می توانند برای پرداخت اقساط از یک مهلت شش ماهه و تنفس یک ماهه بهره مند شوند که به واقع این موقعیت را به شکل یک موقعیت فوق العاده تبدیل کرده اند.

جشنواره فروش تورهای نوروزی ایکاتور

دارندگان سفر کارت بانک ملت این امکان را دارند که به هر نقطه ی دنیا که تمایل دارند سفر کنند. افرادی که تمایل دارند از این موقعیت بی نظیر بهره مند شوند باید تا 20 آبان 1400 نسبت دریافت آن اقدام کنند. افرادی که تا این تاریخ در جشنواره ی تورهای نوروزی ایکاتور نام نویسی کنند از این شانس برخوردار هستند سه ماهه قسط ابتدایی را نپردازند ایکاتور این سه ماه را به جای شما متقبل می شود. هلدینگ ایکاتور یک جایزه ی غیر منتظره ی دیگر نیز برای این افراد دارد افرادی که بتوانند تا 20 آبان ثبت نام کنند در یک قرعه کشی بی سابقه شرکت می کنند و خوش شانس ترین فرد به قید قرعه انتخاب می شود. ایکاتور به یک نفر از افرادی که به عنوان درخواست کننده ی سفرهای اقساطی اقدام کرده هزینه کامل سفری را که خریداری کرده است را به عنوان هدیه می دهد پس این یک ادعا نیست واقعا فرصتی استثنایی برای افرادی است که عاشق سفر و گردشگری هستند. با این تفاسیر افراد واجد شرایط می توانند هر چه سریع تر اقدام کنند تا از مزایای این فرصت فوق العاده بهره مند شوند. پس از اقدام برای دریافت تسهیلات فراموش نکنید که با هلدینگ ایکاتور تماس حاصل نمایید.

با انتخاب تورهای نوروزی ایکاتور می توانید با شرکت در قرعه کشی بی نظیر جشنواره که در بالا به آن اشاره کردیم بهره مند شوید و لذت زیادی را تجربه کنید.

 یکی از مهم ترین نکات که در انجام سفر های داخلی و خارجی وجود دارد انتخاب یک تور مناسب است که موجب می شود افراد بدون دغدغه های معمول که در سفرهای عادی وجود دارند فقط از مسافرت خود نهایت لذت را ببرند. با انتخاب ایکاتور دیگر نیاز نیست نگران رزرو هتل، پرواز و... باشید. یک سفر بی نظیر را تجربه کنید مطمئنا خاطرات این مسافرت تا مدت ها در ذهن شما خواهد ماند.

مدت زمان استفاده و اعتبار این کارت 180 روز است. این مدت زمان بسیار ایده آل است می توانید بهترین سفرهای داخلی را تجربه کنید.

تسهیلات سفر کارت ملت چه مزایایی دارد؟

در ابتدای امر باید به این مطلب اشاره کنیم که سلامتی اقشار مختلف جامعه مهم ترین دغدغه ی ایکاتور است. افرادی که تمایل به انجام مسافرت با استفاده از این تسهیلات هستند باید با رعایت مقررات و محدودیت های بهداشتی کرونایی برای این سفر ها اقدام کنند.

انجام سفرهای داخلی باعث می شود که صنایع دستی و گردشگری رونق یافته و مشاغل زیادی در این راستا احیاء شود. ایرانیان همواره به مسافرت علاقه مند بوده و سفر کردن را نشانه ی پختگی می دانند. انجام این سفرها می تواند باعث از بین رفتن استرس های ناشی از دوران کرونا شود.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در مورد این تسهیلات وجود دارد این است که همه ی اقشار جامعه می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم وضعیت معیشتی در سال های اخیر باعث شده است تا برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه امکان مسافرت را از دست بدهند. خانواده های ایرانی این امکان را دارند که به تعداد افرادی خانواده که سن آن ها بالای 18 سال است جهت دریافت سفر کارت اقدام کنند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که اعتبار این کارت از زمان صدور تنها به مدت شش ماه می باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ ایکاتور

هلدینگ ایکاتور در حال حاضر متشکل از دو شرکت بی باک سفر وفا و سارا گشت باربد با هدف گسترش صنعت گردشگری با متخصصین و کارشناسان زبده ی خود در زمینه های Incoming Tourism و Outgoing Tourism جزو برترین های مارکت می باشد. کارشناسان فروش ایکاتور در شرکت سارا گشت باربد آماده عقد قرارداد با شرکتها و ارگان های رسمی ، دولتی ، خصوصی و خصولتی در زمینه تور های لوکس ویژه ی مدیران و کارمندان به اقصی نقاط دنیا می باشند. همچنین کارشناسان فروش ایکاتور در شرکت بی باک سفر وفا آماده عقد قرارداد با شرکت های توریستی بین المللی جهت برگزاری تورهای ایلات و عشایر و ایران گردی ، توریست سلامت و درمان ، اخذ ویزای ایران ویژه ی اتباع خارجی با بهترین امکانات و شرایط و با نرخ های باور نکردنی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]