اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008045494717471

تست کرونا برای سفر به خارج از کشور با هومکا

کد: 140008045494717471

https://bit.ly/3vIAeVm

، تهران , (اخبار رسمی): نزدیک به دو سال است که کره زمین در حال مقابله با ویروسی عجیب به نام کووید 19 می‌باشد. شروع این ویروس از ووهان چین بود اما به آرامی در سراسر دنیا پخش شد. ویروسی که مهارنشدنی بوده و جهش‌های فراوانی را در خود ایجاد کرده‌است.

تست کرونا برای سفر به خارج از کشور با هومکا
تست کرونا برای سفر به خارج از کشور با هومکا
تست کرونا برای سفر به خارج از کشور با هومکا
تست کرونا برای سفر به خارج از کشور با هومکا
تست کرونا برای سفر به خارج از کشور با هومکا
تست کرونا برای سفر به خارج از کشور با هومکا

هر  زمان که محققان درصدد کنترل کردن آن برآمدند، چهره‌ای جدید و متفاوت‌تر از خود نشان داد. در همین راستا و برای کنترل کردن این بیماری، جوامع مختلف محدودیت‌هایی را برای افراد درنظر گرفتند. در خانه ماندن و قرنطینه شدن، تعطیلی کسب‌و‌کارها، جلوگیری از سفرها و یا انجام مسافرت با قوانینی تعیین شده از این دست محدودیت‌ها می‌باشند. در این مقاله در مورد مواردی که باید پیش از سفر رعایت کرد، صحبت می‌کنیم.

شرایط سفر در پاندمی کرونا

به گزارش خبرگزاری ایرنا، با شروع و شیوع بیماری کرونا تقریبا تمامی کشورها محدودیت‌هایی را برای مسافران و درکل برای سفر کردن، در نظر گرفتند. قوانینی که هم در پروازهای داخلی کشورها و هم در پروازهای خارجی باید سختگیرانه رعایت شوند.

در همین راستا اگر قصد مسافرت به مقصدهای داخلی و یا کشورهای دیگر را داشته باشید، باید تمامی قوانین را اجرا کنید. به عنوان مثال در قدم اول حتما باید تست کرونای پروازی خود را ارائه دهید.

اینکه انجام تست کرونا تبدیل به یک الزام برای تمامی ایرلاین‌ها و خطوط هوایی شده‌است، تصمیمی است که سازمان بهداشت جهانی، انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی در کنار سازمان جهانی هواپیمایی گرفته‌اند. این کار صرفا برای تامین سلامت مسافران در حین سفر، همچنین قبل و بعد از آن است. فراموش نکنید که برای انجام تست کرونا حتما به آزمایشگاه‌هایی مراجعه کنید که مورد تایید هواپیمایی مورد نظر شماست. بطور خلاصه هر کدام از خطوط هوایی آزمایشگاه‌های مشخصی را برای انجام تست کرونا به شما معرفی خواهد کرد.

قوانین انجام تست کرونا پیش از سفر

این تست باید 72 ساعت تا حداکثر 96 ساعت پیش از تاریخ پرواز شما انجام شود. فراموش نکنید که مدت زمان اعلام شده کمتر و یا بیشتر نباشد. توصیه ما این است که این مدت زمان را به 24 ساعت کاهش دهید. بعد از آن با در دست داشتن جواب آزمایش منفی خود راس ساعت مشخص شده برای پرواز، در فرودگاه حاضر شوید. جواب منفی تست کرونا در هنگا اخذ کارت پرواز و پاسپورت به کانتر ایرلاین مورد نظر داده خواهد شد. جواب آزمایش باید به زبان انگلیسی باشد و مهر و سربرگ آزمایشگاه مورد نظر را نیز داشته باشد.

به هیچ عنوان از شما جواب انلاین را قبول نمی‌کنند و جواب آزمایش شما باید چاپ شده بر روی کاغذ باشد. ایرلاین‌های خارجی با آزمایشگاه‌های موجود در شهر قرارداد دارند. پس انجام تست کرونا برای سفر، باید مورد تایید آزمایشگاه مورد نظر ایرلاین خارجی پرواز شما باشد.

اگر زمان پرواز شما و انجام آزمایش کرونا با تعطیلی رسمی برخورد کرد، جای هیچ نگرانی نیست. آزمایشگاهی که طرف قرارداد آژانس هواپیمایی شما است، موظف به انجام آزمایش و صدور پاسخ آن حتی در روزهای تعطیل می‌باشد. اما بازهم تاکید می‌کنیم، برای انجام آزمایش حتما به آزمایشگاه مورد تایید ایرلاین خود مراجعه کنید. 

تست PCR در منزل، انتخابی آگاهانه

آماده شدن برای سفر الزامات و اقدامات مورد نیاز خود را دارد. خصوصا اگر سفر شما به مقصد خارج از کشور باشد، باید مدارک خاصی را برای خروج خود آماده کنید. در این بین انجام آزمایش کرونا می‌تواند امری مضاف برای شما باشد.

در همین راستا سایت هومکا برای راحتی و رفاه حال شما عزیزان خدمات و عملکردهای خاصی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در نظر گرفته و ارائه می‌کند. یکی از این خدمات اخذ آزمایش PCR در منزل و پاسخ‌دهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

 انجام تست کرونا و اعلام نتیجه نهایی در مدت زمان 96 ساعت مانده به پرواز، می‌تواند یک امتیاز منحصربه‌فرد در نظر گرفته شود. شما با واگذاری این قسمت از تدارکات پیش از پرواز خود به هومکا، سفری به دغدغه را تجربه خواهد کرد. البته ناگفته نماند که لذت یک پرواز بدون دردسر برای شما به شرط اخذ پاسخ منفی آزمایش کرونا خواهد بود.

مدارک لازم و شرایط انجام تست کرونا

برای انجام تست کرونا باید چند مدرک برای ارائه همراه داشته‌باشید. اول از همه عکس واضح پاسپورت و دوم تاریخ مشخص روز و ساعت پرواز شخص متقاضی که قبل از انجام آزمایش از وی اخذ می‌شوند. البته به نقل از سایت کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) لازم بدین شرح می‌باشند:

در مرحله اول افراد باید 1 تا 3 روز قبل از تاریخ پرواز آزمایش خود را انجام دهند. البته این نکته را باید مورد توجه قرار داد که این زمان و تاریخ آزمایش بستگی به خواست ایرلاین مورد نظر شما دارد. یادآوری می‌کنیم که فرد باید پیش از سفر نتیجه آزمایش خود را همراه داشته‌باشد، در غیر اینصورت امکان مسافرت هوایی برای وی وجود نخواهد داشت.

ضمنا اگر پاسخ آزمایش مثبت باشد مسافرت فرد بیمار کنسل شده و باید قرنطینه شود. بهتر است برای کاهش دادن میزان خطا در تست کرونا آنلاین، مواردی مانند پرهیز از سیگار کشیدن و جویدن آدامس قبل از تست را رعایت کنید.

همچنین قبل از انجام آزمایش نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه و آب خودداری کنید. استفاده از نخ دندان، مسواک زدن و تمیز کردن دهان با دهان‌شویه قبل از آزمایش ممنوع است. پیش از انجام تست نیز کمی آب در دهان و گلو غرغره کنید تا آلودگی‌های احتمالی در ترشحات حلق تمیز شوند.

مکان مناسب برای انجام تست کرونا

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم بهتر است قبل از هر اقدامی مطمئن شوید که آزمایشگاهی که برای انجام تست به آن مراجعه می‌کنید، همان آزمایشگاه مورد تایید ایرلاین شماست. اما ما برای شما یک پیشنهاد بهتر و هوشمندانه‌تر نیز داریم. آزمایشگاه هومکا برا انجام تست PCR در منزل، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی آزمایش خود را انجام دهید. سپس آزمایش شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آزمایشگاه مورد تایید ایرلاین شما ارسال خواهد کرد. پاسخ تست کرونای شما نیز بدون فوت وقت و در زمانی کوتاه، مکتوب شده با سربرگ و مهر آزمایشگاه به زبان انگلیسی برای شما ارسال خواهد شد.

پس با خیال راحت طبق مدت زمان اعلام شده از طریق ایرلاین خود که بین 24 تا 96 ساعت متغیر است، با در به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای انجام آزمایش PCR در منزل درخواست بدهید. اگر هم همچنان تمایل به مراجعه حضوری دارید باید بطور حتم به آزمایشگاه مورد نظر ایرلاین خود مراجعه کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا اینهمه تاکید بر انجام آزمایش کرونا در آزمایشگاه‌هایی خاص صورت گرفته؟ پاسخ واضح است. برای جلوگیری از پاسخ آزمایش جعل شده و تقلبی. البته برای راحتی شرایط سفرهای بین‌المللی، بسیاری از این آزمایشگاه‌ها مورد تایید کشورهای دیگر نیز هستند.

شرایط سفر به خارج از کشور با کارت واکسن

لازم به ذکر است که اگر قصد سفر به مقصدی خاص خارج از کشور را دارید، بهتر است که بدانید کشور مقصد شما کدام واکسن را قبول داشته و به واسطه استفاده شما از آن مجوز ورود به خاک کشورش را خواهد داد. به طور مثال کشورهای آمریکا و کانادا، مدرنا، فایزر، آستارازنکا و جانسون را قبول دارند. البته آسترازنکا مورد تایید آمریکا نیست.

یا برای مثال دانشگاه‌هایی مانند هاروارد، ییل، کلمبیا و چند دانشگاه دیگر به دانشجویانی که سینو فارم تزریق کرده باشند، اجازه ورود و ادامه تحصیل خواهند داد. همچنین با تزریق واکسن سینو فارم اجازه سفر به 71 کشور را خواهید داشت. دربین لیست این کشورها، کشورهایی مانند ایسلند، اسپانیا، سوئد، قبرس و چندین کشور اروپایی دیگر نیز دیده می‌شوند. پس فراموش نکنید که پیش از تزریق واکسن کرونا نسبت به شناخت واکسن مورد تایید کشور مقصد اقدام کنید.

تست کرونا در منزل با هومکا!

مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست کرونا شاید کمی خطرناک باشد و یا حتی شما را بترساند. به همین دلیل توصیه ما این است که تست کرونا آنلاین را امتحان کنید. سایت هومکا خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه خواهد داد. شاید این سوال در ذهن شما بوجود آید که پس آزمایشگاه طرف قرارداد ایرلاین را چگونه پیدا کنیم؟ و شاید آزمایشگاه هومکا مورد تایید ایرلاین ما نباشد!

کاملا درست است اما ما در هومکا بعد از اخذ نمونه آزمایش کرونا از شما آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آزمایشگاه مورد تایید ایرلاین شما ارسال خواهیم کرد. سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ چاپ شده آزمایش شما با سربرگ رسمی آزمایشگاه و مهر آن به زبان انگلیسی، برای شما ارسال خواهد شد.

پس اگر برای مسافرت عجله دارید و زمان کافی برای مراجعه به آزمایشگاه را ندارید و یا حتی از مراجعه به آزمایشگاه واهمه دارید، خدمات آزمایشگاه هومکا در کنار شما خواهد بود و با اخذ آزمایش PCR در منزل، کار شما را آسان خواهد کرد.

برای ثبت درخواست تست کرونا در منزل کافیست به سایت هومکا به آدرس https://www.homeca.ir/ مراجعه کنید و درخواست تست کرونا برای پرواز خود را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با شماره 02191025595 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه سلامت و همچنین تخفیف‌های هومکا به اینستاگرام مجموعه به آدرس @homeca.ir مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی