کد: 140008055497015759

حفاظت در برابر کرونا با محصولات کِرِنا

کد: 140008055497015759

https://bit.ly/3ny6zKZ

، تهران , (اخبار رسمی): اهمیت مصرف آجیل و خشکبار بر هیچ کس پوشیده نیست. مغز پسته، بادام زمینی، تخمه آفتاب گردان، مویز و... سرشار از املاح، ویتامین‌‌‌‌‌ها و نیز دارای آنتی اکسیدان برای حفاظت بدن در برابر بیماری‌‌‌‌‌ها، از جمله کرونا هستند.

حفاظت در برابر کرونا با محصولات کِرِنا
حفاظت در برابر کرونا با محصولات کِرِنا

متاسفانه موانعی همچون گرانی یا زود فاسد شدن چنین محصولاتی در برابر اکسیژن، رطوبت و مواردی از این دست موجب شده است ایرانیان تمایلی به خرید و استفاده از این محصولات بسیار مفید و مغذی نداشته باشند. این در حالی است که برخی از برند های داخلی با رعایت تمام اصول و استانداردهای بهداشتی و غذایی بهترین نوع این محصولات را به بازار ارائه می دهند که وظیفه هر کسی معرفی این برندها برای استفاده همگانی و بهره مندی از فواید این طیف محصولات است. در ادامه این گزارش به برخی از مسائل کلیدی و مطرح این حوزه می پردازیم. 

سلامتی با محصولات کِرِنا

مصرف روزانه خشکبار و مغز‌ها به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و حفاظت در برابر بیماری‌ها از جمله کرونا کمک می‌کند. اگر خشکبار و مغز‌ها در شرایط مناسب فرآوری شوند؛ می‌توانند ویتامین‌ها، املاح و نیز فیبر مورد نیاز بدن را تامین کنند.

برای مثال پسته سرشار از پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان، ویتامین B6 و پتاسیم است، که در تقویت سیستم ایمنی و حفاظت در برابر کرونا نقش چشمگیری دارد.

مصرف پسته به دلیل لوتئین و زیگزانتین Zeaxanthin بالا، سلامت چشم را افزایش می‌دهد. همچنین پسته کالری کمتر و پروتئین بیشتری در مقایسه با دیگر مغز‌ها دارد، که به کاهش وزن کمک کند. همچنین این محصول به علت فیبر بالایی که دارد، به باکتری‌های مفید روده کمک کرده و نیز موجب کاهش کلسترول خون می‌شود.

بادام، گردو، تخمه کدو، تخمه آفتاب گردان، مویز، خرما و... غنی از ویتامین E، کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم، روی، پتاسیم و... هستند. این املاح و ریز مغذی‌ها در پیشگیری از بیماری‌ها، تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد بدن نقش چشمگیری دارند و کمک شایانی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و بهبود سریع روند درمان این بیماری می‌کنند

درباره برند معتبر کِرِنا چه می دانیم؟

در ایران، برند کرنا KERENA با بیش از 4 دهه سابقه، با کارنامه معتبری ارائه محصولاتی از این گروه را دارد. این برند در حال حاضر با ارائه چهار محصول: تخمه آفتابگردان، مغز تخمه آفتابگردان، پسته و مغز پسته، در بازار داخلی فعالیت می کند که یکی از شاخصه های اصلی این محصولات رعایت استاندارد هایی است که به آن ها اشاره شد. 

مجتمع فرآوری پسته جلال آباد، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فرآوری، کار خود را از سال 2002 آغاز کرده است. این کارخانه یکی از بهترین و مجهزترین کارخانه‌های استان کرمان در ایران به وسعت ۹ هزار متر مربع است.

این کارخانه یکی از بزرگترین عرضه کنندگان آجیل و خشکبار در ایران است؛ که با هدف تولید محصول طبیعی و باکیفیت در راستای حقوق مصرف کنندگان، گام برداشته است. به دلیل تخصص بالا و کیفیت خوب محصولات، فعالیت‌های این گروه عمدتا بر صادرات این محصولات متمرکز است. 

کِرِنا، با استفاده از تجارب حاصل از چندین سال سابقه فعالیت و ارائه محصولات مرغوب به مشتریان، فعالیت خود را در ایران گسترش داده و مسیر تازه ای در صنعت خشکبار باز نمود و براساس سیاست گذاری‌های تثبیت شده این برند، بر اساس خواسته‌های مشتری تولید و عرضه می شود.

به طور کلی باید گفت که برند کِرِنا اکنون نزدیک چهار سال است در تولید و بسته بندی مغز پسته و مغز تخمه آفتابگردان فعالیت می‌کند.

کیفیت برتر کِرِنا و رقابت با کشور‌‌‌‌‌های اروپایی

رضایت مشتری، در سال‌‌‌‌‌های اخیر نشان دهنده کیفیت عالی محصولات آن‌‌‌‌‌هاست. شواهد حاکی از آن است که کِرِنا از بهترین تجهیزات و روش‌‌‌‌‌های روز دنیا برای تولید و بسته بندی محصولات استفاده می‌کند. روش بسته بندی کرنا به این شکل است که برای تخمه آفتابگردان از بسته بندی بزرگ استفاده می کند و برای مغز تخمه از بسته بندی کوچک. در ضمن پسته و مغز پسته هر دو دارای بسته بندی کوچک هستند.

کِرِنا، میان وعده ای سالم برای کودکان

طی فرایند تولید و فرآوری محصول، علاوه بر کنترل بهداشت، نظارت‌‌‌‌‌های دقیق و آزمایش در لابراتوارهای مجهز کارخانه انجام می‌شود.

این عوامل موجب شده است کِرِنا محصولاتی با کیفیت عالی همراه با حفظ ارزش غذایی به مشتری عرضه کند؛ لذا می‌توان با اطمینان خاطر به عنوان میان وعده ای سالم برای کودک و نوجوان و البته بزرگسالان از آن‌‌‌‌‌ها بهره برد.

فرآوری محصول، تمیز کردن، مرتب سازی و بسته بندی توسط کارکنان حرفه ای و ماشین‌ها و تکنولوژی مدرن انجام می‌شود و در ماشین آلات سردخانه توسعه یافته ذخیره می‌شود. نظارت مداوم کارخانه توسط نمایندگان FDA ایران باعث می شود، روند حفظ سلامت محصولات بدون کوچکترین افت و خیزی، در یک سطح استاندارد باقی بماند تا قابلیت صادرات به سایر کشورها و البته مصرف در داخل کشور را داشته باشد.

از آنجایی که این شرکت با تجربه نیاز‌‌‌‌‌های مشتریان را در طول سال‌‌‌‌‌ها شناسایی کرده است، برای کسانی که خوراکی‌‌‌‌‌های خوش طعم و متنوع دوست دارند، مغز آجیل را طعم دار کرده است تا کودکان با اشتیاق و علاقه مصرف مغز پسته، بادام، تخمه و... را در رژیم غذایی خود داشته باشند. 

کِرِنا مناسب بیماران دارای فشار خون بالا و دیابت

مغز پسته به دلیل غنی بودن از «ال آرژنین» می‌تواند نقش مهمی ‌در تقویت سلامت عروق خونی داشته باشد. ال آرژنین با تبدیل به اکسید نیتریک، به گسترش عروق خونی کمک می‌کند و فشار خون را کاهش می‌دهد.

پسته دارای شاخص گلیسمی پایین است،که سطح قند خون را پایین می‌آورد؛ لذا پسته فرآوری شده در کِرِنا برای بیماران دیابتی و نیز فشار خون بالا توصیه می‌شود.

همچنین کِرِنا محصولاتش را در بسته بندی‌‌‌‌‌های مختلف کوچک و بزرگ ارائه می‌کند تا مشتری براساس سلیقه و نیازش محصول را خریداری کند.

افراد می‌توانند، برای کودکان بسته‌‌‌‌‌های کوچک تر و برای خانواده یا افراد بزرگسال، بسته‌‌‌‌‌های بزرگتر را خریداری کنند.

کسانی که اظهار می‌کنند خوردن مغزیجات خام مثل بادام یا پسته، معده آن‌‌‌‌‌ها را اذیت می‌کند؛ می‌توانند محصولات تَفت داده شده و حرارت دیده را مصرف کنند که چنین حساسیتی ایجاد نمی کند.

ارتباط با کِرِنا

فروشگاه‌‌‌‌‌ها، سوپر مارکت‌‌‌‌‌ها و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت shokoohnuts.com مراجعه کنند و یا در صورت تمایل با شماره 09123457777 تماس بگیرند، ایمیل شرکت نیز برای ارتباط با مدیر عامل شرکت در اختیار مخاطبین و مشتریان است.

 برای تجربه یک خرید ساده و با کیفیت علاقه مندان می توانند ضمن مراجعه به سایت کِرِنا و مشاوره‌های لازم را فورا دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف