اطلاعات تماس
  • 091292***** - 021366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085499116543

پارسیاپارت اراعه دهنده دسته موتور , چراغ , سپر و لوازم یدکی جک جی 5

کد: 140008085499116543

https://bit.ly/2XZdzI9

، تهران , (اخبار رسمی): پارسیاپارت ارائه دهنده کلیه لوازم و قطعات خودرو در برندهای : تویوتا ، پورشه ، لکسوس ، کیا ، هیوندا ، هوندا ، بی ام و ، بنز ، ولوو و ماشین های چینی . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روی لوگوی مربوطه و یا نام برند کیلیک نمایید. پارسیاپارت پیشرو در تضمین کیفیت ، تضمین قیمت ، ارسال سریع است.

چراغ جک جی 5

چراغ خودرو قسمتی از اجزای بدنه است که علاوه بر نقش بسیار مهمی که به عنوان منبع تولید نور و روشنایی مسیر پیش رو برای افزایش وسعت دید راننده ایفا می کند، در ایمنی خودرو و سرنشینان نیز بسیار موثر است.

چراغ خودرو یکی از مهم ترین قسمت های طراحی ظاهری خودرو است، طراحان خودرو تمرکز زیادی روی طراحی چراغ دارند زیرا یکی از جنبه های تزیینی خودرو به حساب می آید.

چراغ ها علاوه بر اینکه در تاریکی مسیر پیش رو را برای راننده قابل رویت می کنند، به سایر رانندگان نیز برای تشخیص موقعیت خودرو و تخمین فاصله کمک می کنند. نمی توان گفت از چراغ خودرو تنها در زمان تاریک شدن هوا استفاده میشود بلکه در روز نیز به کمک چراغ ها میتوان تشخیص داد که خودرو چه زمانی ترمز می کند و یا به طرفین می پیچد.

به طور کلی وجود سیستم روشنایی به راننده کمک می کند که تسلط بیشتری داشته باشد و همچنین دیگران نیز به راحتی میتوانند خودرو را تشخیص دهند.

خودرو دارای چراغ های مختلف است، چراغ ها خود از اجزای متعددی مثل لامپ، منعکس کننده نور یا کاسه چراغ، عدسی و شیشه یا طلق محافظ تشکیل شده است.

وظایف دسته موتور جک جی 5

در زمان رها شدن کلاچ و یا درگیر شدن آن و خلاص شدن تایرها موتور دچار ضربه ناگهانی میشود و چون به بقیه قسمت ها متصل است دچار لرزش و تکان میشود تا بتواند انرژی وارد شده را دفع کند، این تکان ها معمولا به شکل گشتاورهای پیچشی هستند و شاسی خودرو تنها قسمتی است که میتواند این گشتاورها را تحمل کند. البته توجه داشته باشید موتور به شاسی بسیار محکم وصل شود فشار زیادی به شاسی و موتور وارد میشود برای جلوگیری از آسیب دیدگی این اجزا و کنترل فشار حالتی انعطاف پذیر در محل اتصال شاسی و موتور ایجاد میشود. دسته موتور میتواند علاوه بر اینکه بین ارتعاشات وارده به خودرو از سمت جاده و عملکرد موتور توازن ایجاد می کند میتواند فشار وارد شده به شاسی را نیز کاهش دهد.

تحمل وزن موتور

مهار ضربه و تکان هایی که در اثر احتراق مخلوط سوخت و گاز در موتور به وجود می آید.

جلوگیری از حرکت بیش از حد موتور در اثر نیروهایی که از طرف جاده به آن وارد می شود.

مانع حرکت بیش از حد و شدید موتور در زمان ترمز گرفتن و شتاب گیری

کنترل تکان های جانبی موتور خودرو هنگام عبور از سطوح ناهموار و دست اندازها

انواع لوازم یدکی خودرو جک جی 5

پیچ و مهره

پیچ و مهره ها نه تنها در صنعت خودرو سازی که در تمام صنایع مهم و کاربردی نقش بسیار مهمی دارند. در صنعت خودرو سازی نیز پیچ و مهره ها را میتوان جزو لوازم یدکی بسیار پر مصرف و کاربردی دانست.

پیچ ها اجزایی استوانه هستند که برای اتصال مورد استفاده قرار میگیرند با توجه به کاربرد آن، روی آن رزوه میشود. رزوه ها میتوانند بسیار عمیق یا سطحی باشند یا با پله های بلند یا کوتاه؛

سرپیچها (گل پیچ ها) با توجه به ابزاری که روی آن نصب میشوند دارای اشکال مختلف مثل سر شش گوش، سر چهار گوش، خزینه آلنی، پیچ گوشتی خور و … هستند.

مهره ها انواع دیگری از لوازم یدکی هستند که اجسامی حلقه ای هستند که متناسب با ویژگی رزوه پیچ ها برای هر پیچ ساخته میشوند. داخل مهره ها با توجه به شکل پیچ، رزوه میشود و بخش بیرونی آن ها میتواند 6 ضلعی، 4 ضلعی، شیار دار برای کار با دست و یا … باشد.

پیچ و مهره ها مکمل یکدیگرند و به صورت نر و مادگی عمل می کنند. پیچ ها میتوانند بدون مهره نیز درون سطحی فرو روند.

آرم ها

نشان ها یا آرم ها برای شناسایی، توضیح یک محصول و یا تبلیغات به کار می روند، آرم ها منحصر به فرد هستند و میتوانند مفهوم مخصی را بیان کنند به همین دلیل است که در دنیای تجارت بسیار مهم و کاربردی هستند.

ویژگی سپر جک جی 5

سپرهایی که امروزه طراحی میشوند سپرهای کربنی و فایبرگلاس هستند در ترکیب این سپرها از آلیاژ و فلزات سبک به کار برده میشود تا هم استحکام لازم را داشته باشند و همچنین نیروی کمتری را به بدنه خودرو وارد کنند. سپرهای کربنی و فایبرگلاس ویژگی دیگری نیز دارند، این نوع سپرها که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند علاوه بر اینکه اثر حاصل ضربه و برخورد را مهار میکنند و نیروی کمتری را به کابین منتقل میکنند، مدت زمان برخورد و انتقال نیرو را افزایش می دهند که این ویژگی در نهایت باعث ایمنی بیشتر میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارسیاپارت

پارسیاپارت ارائه دهنده کلیه لوازم و قطعات خودرو در برندهای : تویوتا ، پورشه ، لکسوس ، کیا ، هیوندا ، هوندا ، بی ام و ، بنز ، ولوو و ماشین های چینی . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روی لوگوی مربوطه و یا نام برند کیلیک نمایید.

اطلاعات تماس
  • 091292***** - 021366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید