اطلاعات تماس
  • 051385***** - 093750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085499717490

محصول تازه  آژانس مشاوره و تبلیغات آسابرندینگ رونمایی شد

ارائه پلتفرم رایگان مشاوره سرمایه گذاری آنلاین و هوشمند آسابرندینگ

کد: 140008085499717490

https://bit.ly/3boE90t

، مشهد , (اخبار رسمی): محصول تازه آژانس مشاوره و تبلیغات آسابرندینگ با نام مشاوره سرمایه گذاری آنلاین و هوشمند آسابرندینگ در سایت آسابرندینگ رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی  آژانس مشاوره و تبلیغات آسابرندینگ، از ابتدای آبان 1400، سایت آسابرندینگ میزبان رونمایی از پلتفرم رایگان مشاوره سرمایه گذاری آنلاین، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مشاوره های تخصصی سرمایه گذاری  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر مشاوره سریع، رایگان و هوشمند سرمایه گذاری را ارائه کند تا این خدمت تازه دقت بالا و رایگان بودن مشاوره به صورت آسان را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پلتفرم رایگان مشاوره سرمایه گذاری آنلاین دارای محاسنی است که اعم از دقت بالا و سرعت بالا است و می‌تواند باعث نتیجه گرفتن سریع مخاطبین شود.

دکتر مهدی ثابت مدیرعامل  آژانس مشاوره و تبلیغات آسابرندینگ، تولید این محصول را نتیجه چندین ماه تلاش تیم فنی و کار در این مجموعه دانست و گفت: تلاش های بسیار زیادی برای تولید این محصول از از سال گذشته آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را ابتدای آبان 1400 اعلام و ادامه داد: امیدواریم مردم عزیز ما بتوانند از خدمات رایگان این پلتفرم به خوبی استفاده نمایند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

آژانس مشاوره و تبلیغاتی آسابرندینگ؛ ارائه دهنده خدمات مختلف تبلیغاتی از مشاوره کسب و کار گرفته تا طراحی سایت، سئو، تبلیغات دیجیتال، عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و ...

اطلاعات تماس
  • 051385***** - 093750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی