اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008095500717493

سامانه نگهداری و تعمیرات هوشمند (CMMS) در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛ اجرا شد

اجرای سامانه نگهداری و تعمیرات آراد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

کد: 140008095500717493

https://bit.ly/3EWGigD

، اصفهان , (اخبار رسمی): سامانه نگهداری و تعمیرات هوشمند CMMS در دو فاز و به مدت زمان یک سال توسط شرکت فناور رایان پژوهان ژرف اندیش در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پیاده‌سازی شد.

اجرای سامانه نگهداری و تعمیرات آراد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
اجرای سامانه نگهداری و تعمیرات آراد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

نرم افزار نگهداری و تعمیرات نمی‌تواند کار یک تکنسین ماهر را به پایان برساند اما آنچه می‌تواند انجام دهد، این است که مطمئن شود که وظایف به درستی اولویت بندی شده و همه چیز در محل درست قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بطور کلی اهداف سیستم نگهداری و تعمیرات در یک واحد شامل پاسخگویی به موقع، موثر و سریع در هنگام نیاز به فعالیت‌های پیشگیری و اصلاحی به منظور حفظ آن واحد در سطح استاندارد و باکیفیت می‌شود.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات آراد نمی‌تواند کار یک تکنسین ماهر را به پایان برساند اما آنچه می‌تواند انجام دهد، این است که مطمئن شود که وظایف به درستی اولویت بندی شده و همه چیز در محل (موجودی کالا ، کار) درست قرار دارد. راه حل‌های CMMS به تکنسین‌ها این آزادی را می‌دهد که کمتر روی کاغذ بازی و بیشتر روی کارهای عملی تعمیر وقت بگذارند.

استقرار سامانه تحت وب نگهداری و تعمیرات هوشمند(CMMS)، به کارگیری تیم فنی جهت مستندسازی دفترچه نگهداری و تعمیرات تجهیزات، پیاده‌سازی فرایندهای اجرایی عملیات نگهداری و تعمیرات، بومی‌سازی محصول با توجه به نیازهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مشاوره فنی  در جهت ارتقای عملکرد واحد نگهداری و تعمیرات و یکپارچه‌سازی و دسته بندی اطلاعات موجود از جمله اهداف و عملکرد مهم این سامانه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راژان

شرکت رایان پژوهان ژرف اندیش در سال ۱۳۹۰ با مشارکت جمعی از کارشناسان مجرب در زمینه فناوری اطلاعات و طراحی و تولید نرم افزار و سیستم های مدیریت اطلاعات تاسیس گردید. اصلی ترین فعالیت ها : ● طراحی و پیاده سازی: ✔ سامانه جامع نگهداری و تعمیرات آراد(CMMS) ✔ سامانه کنترل ناوگان(AVL) ✔ نرم افزار ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه ✔ سامانه مبتنی بر تکنولوژی بیکن(IBEACON) ●ارائه محصولی حرفه ای تحت عنوان تبلت صنعتی ● طراحی حرفه ای سایت و سامانه های مبتنی بر وب سایر فعالیت ها: ● برگزاری دوره آموزشی فنون آماری ● ارائه نرم افزار های اتوماسیون اداری ● ارائه خدمات تامین و مشاوره در زمینه انتخاب سخت افزار و قطعات ● ارائه و پیاده سازی راه حل های جامع ایمنی و امنیت شبکه و جلوگیری از تخریب و از بین رفتن اطلاعات ● مشاوره,طراحی,راه اندازی,پشتیبانی,رفع اشکال و بهینه سازی شبکه های کامپیوتری ● تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی براساس مبانی آماری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان