اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008095502517498

هزینه کلاس های آشپزی در سال 1400

کد: 140008095502517498

https://bit.ly/3DhHnyT

، (اخبار رسمی): در اینجا کلیه اطلاعات لازم برای هزینه کلاس های آشپزی سنتی و اصیل ایرانی و آشپزی عمومی حرفه ای در سال 1400 برای شما عزیزان قرار داده شده است خواهشمند است مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه کرده و از اطلاعات این صفحه هنگام ثبت نام دوره آموزش آشپزی در آموزشگاه های آشپزی استفاده نمایید.

هزینه کلاس های آشپزی در سال 1400
آموزشگاه آشپزی وانیل

دوره های آموزش آشپزی بسته به نوع دوره حضوری،غیرحضوری مقدماتی و پیشرفته میتواند در آموزشگاههای آشپزی مختلف متفاوت باشد که میتوان از دو میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغیر باشد

در اینجا کلیه اطلاعات لازم برای هزینه کلاس های آشپزی سنتی و اصیل ایرانی و آشپزی عمومی حرفه ای در سال 1400 برای شما عزیزان قرار داده شده است خواهشمند است مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه کرده و از اطلاعات این صفحه هنگام ثبت نام دوره آموزش آشپزی در آموزشگاه های آشپزی استفاده نمایید. برای اطلاع از هزینه کلاس های آشپزی در سال 1400 تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش آشپزی ، کیک و شیرینی یکی از رشته های هنری است که طرفداران زیادی دارد، پس برای یادگیری آشپزی و دوره پخت کیک و انواع دسر وقت را از دست ندهید. این هنر علاوه بر جنبه اقتصادی، سرگرمی مناسب، منبع درآمد خوبی محسوب می شود. دوره آشپزی از گروه های مختلفی که شامل مجموعه کیک ساز و انواع دسر ملل ، فینگر فود و در دوره آموزش آشپزی ملل به آموزش تمامی مهارت های تهیه و سرو انواع غذاهای بین المللی مشهور و شناخته شده پرداخته می شود برگزاری دوره آموزش آشپزی در بهترین آموزشگاه آشپزی تهران تحت نظر بهترین اساتید پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، و با ارائه مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای اجرا میشود.

دوره آشپزی عمومی شامل 14 دستور پخت غذای اصیل ایرانی می باشد. در این دوره به روش کاملا ساده و کاربردی شما با روش پخت غذاهای اصیل ایرانی آشنا می شوید.

لازم به ذکر است که اگر شما عزیزان قصد شرکت در کلاس آشپزی آنلاین دوره های آموزش آشپزی بین الملل را دارید میتوانید با همکاران ما در آموزشگاه آشپزی وانیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم جهت شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 
هزینه کلاس های آموزشگاه آشپزی به دو بخش تقسیم می‌شود:


بخش اول هزینه ثبت‌نام کلاس‌ها
بخش دوم هزینه تهیه مواد غذایی، متریال و کلیه تجهیزات مورد نیاز برای کلاس است.

  عنـــــــــوان:  آشپزی سنتی و اصیل ایرانی  هزینه دوره  به ریال:250000000           

عنـــــــــوان:  آشپزی عمومی حرفه ای      هزینه دوره  به ریال:300000000                                     
در ادامه توضیحاتی در مورد هر کدام از این هزینه‌ها ارائه خواهیم داد. پیش از آن نکته‌ای وجود دارد که باید مورد توجه شما قرار گیرد. شما بعد از تبدیل شدن به یک آشپز حرفه‌ای می‌توانید به راحتی در رستوران های معتبر و کافی شاپ ها و ...  کار پیدا کنید. حتی می‌توانید به صورت شخصی کار کنید و درآمد داشته باشید. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که با شرکت در بهترین دوره‌ها، هزینه کلاس های آشپزی برای شما قابل بازگشت خواهد بود. تنها کافی است بر یادگیری مهارت‌ها و تمرین آن‌ها تمرکز داشته باشید

دوره های آموزش آشپزی بسته به نوع دوره حضوری،غیرحضوری مقدماتی و پیشرفته میتواند در آموزشگاههای آشپزی مختلف متفاوت باشد که میتوان از دو میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغیر باشد برای کسب اطلاعات بیشتز و دریافت هزینه های کلاس ها آشپزی با ما تماس بگیرید

کلاسهای حضوری آشپزی بین الملل به دو صورت کلاس آشپزی عمومی و کلاس آشپزی خصوصی برگزار می‌شود که در هر دو کلاس آموزش آشپزی مباحث ارائه شده توسط اساتید آشپزی بین الملل دارای محتوای یکسان می باشد اما تفاوتی که بین این دو کلاس وجود دارد این است که در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی حداکثر افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها 1 تا 3 نفر می‌باشد، و در کلاس‌های عمومی آشپزی بین الملل حداقل 6 نفر شرکت می‌کنند‌.
آموزش آشپزی ملل یکی از دوره های پرطرفداری است که افراد یا به دلیل علاقه و یا به دلیل کسب درآمد در آن شرکت می نمایند. اغلب اشخاصی که دوره های آموزشی فوق را با موفقیت پشت سر می گذارند، می توانند چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور موقعیت شغلی مناسبی به دست آورند.
شما پس از حضور در کلاس های آشپزی بین المللی آموزشگاه آشپزی وانیل ، و آموزش دیدن طرز تهیه انواع غذاهای بین المللی در پایان این دوره آموزشی هم مدرک داخلی و هم مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای را دریافت می کنید. در پایان دوره دانش پذیر می تواند به عنوان آشپز  و سرآشپز (بسته به تجربه) در مکان های مختلف از جمله هتل ها، رستوران ها، فست فود ها، مراکز تهیه غذا و یا آشپزخانه های صنعتی کار کند. و این فرصت های شغلی نه فقط مختص به ایران که در هر کجای دنیا می توانید به عنوان آشپز مشغول به کار شوید.

از مزایای مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای این است که با توجه به بین‌المللی بودن و قابل ترجمه بودن آن در کشورهای مختلف معتبر و شناخته شده می باشد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش