اطلاعات تماس
  • 021876*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008105502917496

آغاز فعالیت آکادمی توسن

کد: 140008105502917496

https://bit.ly/31lC97f

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه داشتن یک مهارت تخصصی برای حضور در بازار کار اهمیت بالایی دارد. کسب مهارت با توجه داشتن به استاندارد‌ها و نیاز‌های شرکت‌های بزرگ می‌تواند کمک بزرگی باشد تا بتوانید در شغل دلخواهتان مشغول شوید.

آغاز فعالیت آکادمی توسن
آغاز فعالیت آکادمی توسن

آکادمی توسن با هدف معرفی  افراد متخصص به بازار کار حرفه ای آغاز به کار کرد.

همه افراد شغل‌های متفاوتی را در طول مسیر شغلی خود تجربه می‌کنند. مسیر شغلی، مجموعه‌ای از تمام شغل‌هایی است که صرف نظر از مرتبط بودنشان به هم، افراد در طول زندگی کاری خود تجربه می‌کنند. از آنجا که در طول مسیر شغلی هر قدم تعیین‌کننده‌ی قدم بعدی است، موضوع انتخاب شغل و ورود به بازار کار که به عبارتی، برداشتن اولین قدم‌ در این راه است بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

هدف آکادمی توسن این است که از ابتدای شروع این مسیر در کنار دانشجویان و کارجویان باشد و کمک کند که بتوانند در مسیر شغلی‌ای که برای خود انتخاب کرده‌اند یاد بگیرند، تجربه کنند و آماده‌ی ورود به بازار کار بشوند. در این مسیر فقط به مباحث تئوری و علمی پرداخته نمی‌شود، بلکه به بخش عملی هر حوزه نیز توجه ویژه شده‌است و به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با انجام پروژه‌های واقعی تجربه‌ی برخورد با چالش‌های کار را کسب کنند.

 همچنین در کنار دوره‌ی تخصصی، مهارت‌های نرم مورد نیاز در این مسیر همانند رفتار سازمانی، کار تیمی، مدیریت زمان و … را نیز برای حضور در محیط کار را آموزش خواهد داد.

در حال حاضر ماموریت آکادمی توسن تامین نیازهای خانواده بزرگ مجموعه شرکت‌های گروه توسن است و با برگزاری بوت‌کمپ‌های تخصصی با موضوعات مورد نیاز شرکت‌های مجموعه چه در موضوعات فنی و چه درموضوعات ارتقاء مهارت‌های نرم و مهارت‌های شخصی، نیروی متخصص و کاملا آماده برای شروع به کار را به مجموعه توسن معرفی می‌کند.

همچنین آکادمی توسن با ارتباطات نزدیک و موثری که با دانشگاه‌های برتر کشور دارد، دوره‌های آموزشی ویژه‌ای برای دانشجویان علاقه‌مند طراحی کرده است تا با شناسایی دانشجویان برتر و آموزش تمامی مهارت‌های لازم، مسیر ورود ایشان به خانواده بزرگ توسن را هموار کند.

مطابق فراخوان آکادمی توسن، سازمان‌هایی که به دنبال راه‌حلی مطمئن برای جذب نیروی متخصص هستند و همچنین مدرسین با سابقه در حوزه‌های تخصصی فناوری اطلاعات و مهارت‌های نرم، جهت همکاری با آکامی توسن می‌توانند از طریق وب‌سایت با آکادمی توسن در تماس باشند. 

برای اطلاعات بیشتر به سایت آکادمی توسن مراجعه کنید: tosanacademy.com

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی توسن

هدف ما در توسن آکادمی این هست که از ابتدای شروع این مسیر در کنار شما باشیم و کمک کنیم که بتوانید در مسیر شغلی که برای خود انتخاب کردید یاد بگیرید، تجربه کنید و آماده‌ی ورود به بازار کار شوید در این مسیر فقط به مباحث تئوری و علمی پرداخته نمی‌شود، بلکه به بخش عملی هر حوزه نیز توجه ویژه شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا با انجام پروژه‌های واقعی تجربه‌ی برخورد با چالش‌های کار را کسب کنید. همچنین در کنار دوره‌ی تخصصی، مهارت‌های نرم لازم همانند رفتار سازمانی، کار تیمی، مدیریت زمان و … را نیز برای حضور در محیط کار را فرا خواهید گرفت.

اطلاعات تماس
  • 021876*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش