اطلاعات تماس
  • 091267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008105503415054

ورکشاپ های رایگان درمسیر مد، از آموزش تا بازارکار کارگروه ساماندهی مدولباس کشور

فرصتی طلایی برای آموزش رایگان در حوزه مد و طراحی لباس و ورود به بازارکار

کد: 140008105503415054

https://bit.ly/3EE5hVI

، (اخبار رسمی): برگزاری ورکشاپ های آنلاین رایگان کمپین "در مسیر مد، از آموزش تا بازارکار" در حوزه تخصصی مد و طراحی لباس, توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با گواهینامه معتبر و قابل استعلام در وب سایت LMSSPACE.COM. ثبت نام و شرکت برای عموم آزاد بصورت رایگان آزاد است.

فرصتی طلایی برای آموزش رایگان در حوزه مد و طراحی لباس و ورود به بازارکار
ورکشاپ های آنلاین رایگان در مسیر مد، از آموزش تا بازار کار در حوزه آموزش مد و طراحی لباس

ورکشاپ های آنلاین رایگان "در مسیر مد، از آموزش تا بازار کار" کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تخصصی مد و طراحی لباس

به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مجموعه آکادمی آنلاین LMSSPACE.COM

کمپین آموزشی رایگانی با نام" در مسیر مد، از آموزش تا بازار کار " رقم خورده است .

در این کمپین ، ورکشاپ های آنلاین آموزشی در حوزه تخصصی مد و لباس با رویکر عملی و کاربردی در جهت ورود به بازار کار برای تمامی علاقمندان در جای جای کشور عزیزمان بصورت کاملا رایگان برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری ورکشاپ های "در مسیر مد، از آموزش تا بازارکار" ایجاد بستری رایگان برای آموزش دیدین و تسهیل شرایط ورود به بازار کار برای علاقمندان در این حوزه می باشد. ضمن اینکه انجام این مهم، دسترسی کاملی به آموزش های اساتید حرفه ای و برجسته را برای تمامی علاقمندان در این مرز و بوم فراهم ساخته است.

به شرکت کنندگان پس از حضور در هر یک از ورکشاپ های کمپین "در مسیرمد , از آموزش تا بازارکار" از طرف کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور گواهنیامه ای معتبر و با قابلیت استعلام آنلاین اعطا خواهد شد.

تمامی اساتید و آموزشگاه ها از این فرصت استثنایی می توانند استفاده نمایند و تنها با برگزاری ورکشاپ آنلاین به عنوان اسپانسر در این کمپین بصورت کاملا رایگان معرفی شوند.

علاقمندان جهت شرکت و ثبت نام در این ورکشاپ ها می توانند به وب سایت LMSSPACE.COM مراجعه نمایند.

تمامی ورکشاپ ها بصورت آنلاین و در وب سایت LMSSPACE.COM بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری و تنها با داشتن دسترسی به اینترنت برگزار می گردد.

در جهت رفاه حال علاقمندان و تسهیل دسترسی به محتوا های آموزشی فیلم ضبط شده ورکشاپ ها برای همیشه در پنل کاربری هنرجو باقی خواهند ماند, ضمن اینکه ترافیک مصرفی اینترنت کاربران در وب سایت LMSSPACE.COM بصورت نیم بها و از حجم ترافیک داخلی آنها کسر می گردد.

برای دریافت گواهینامه حتما باید از ابتدا تا انتهای ورکشاپ در کلاس آنلاین حضور داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

LMSSPACE

فضای رایگان برگزاری کلاس های آنلاین و دوره های مجازی با سیستم مدیریت محتوای آموزشی بصورت تخصصی برای رشته ها و آموزشگاه های طراحی لباس و مدارس فروش و بازاریابی و مدارس بستر رایگان آموزشگاه آنلاین و برگزاری جلسات و کلاس های آنلاین و مجازی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای آموزشی (LMS). - اینترنت مصرفی شما بصورت یک سوم محاسبه می گردد. - بدون نیاز به نصب نرم افزار - امکان مشاهده و دسترسی همیشگی به محتوا و کلاس های ضبط شده

اطلاعات تماس
  • 091267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس