اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008105503517503

گفتگو با مجتبی خدابخش مدیر تولید شرکت « نیووارم »، تولید کننده پکیج‌های دیواری

« نیووارم »، جایگزین برند‌های بزرگ خارجی است

کد: 140008105503517503

https://bit.ly/3ExFWMZ

، (اخبار رسمی): شرکت نیووارم توسط آقای سلیمان کان مالک کارخانه بایکان ترکیه راه اندازی شده و چندین سال است که با همکاری برند معتبر « بایکان » از کشور ترکیه، محصولات مورد نیاز کشور را در طراح‌ها و مدل‌های مختلف تولید کرده و ضمن تامین نیاز بازار، از خروج بخش قابل ملاحظه ای از ارز کشور جلوگیری می‌نماید.

« نیووارم »، جایگزین برند‌های بزرگ خارجی است
« نیووارم »، جایگزین برند‌های بزرگ خارجی است

این شرکت توانسته است با به روز رسانی خط تولید، دانش و متریال‌های مصرفی، تولیدات خود را به استانداردهای اروپایی نزدیک کرده و با کیفیت ترین محصولات را مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در اختیار شهروندان ایرانی و صنعت ساختمان کشور قرار دهد.

این روزها علاوه بر کیفیت و داشتن استانداردهای بین المللی در زمینه کیفیت و دوست دار محیط زیست بودن، طراحی‌های پیشرفته نیز برای محصولات خانگی و با دوام اهمیت بالایی یافته است. از این رو شرکت نیووارم توانسته است با لحاظ کردن طراحی مدرن اروپایی و خط تولید و قطعات اتوماتیک پیشرفته مزیت‌های متفاوتی به محصولات تولیدی خود اضافه کند.

در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی که از 27 تا 30 مهرماه 400 در محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد، با مجتبی خدابخش، مدیر تولید این مجموعه گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می‌خوانید:

جناب آقای خدابخش لطفا به عنوان سوال اول خلاصه ای از تاریخچه و نوع فعالیت‌های شرکت نیووارم توضیحاتی ارائه فرمایید؟

شرکت نیووارم، تولید کننده پکیج‌های گرمایشی است که در حال حاضر در ظرفیت‌های 24 کیلوبایت، 28 کیلوبایت و 32 کیلوبایت تولید و به بازار عمومی ‌و صنعت ساختمان کشور ارائه می‌شود.

کارخانه تولیدی نیووارم در شهرک صنعتی نجف آباد اصفهان فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند با استفاده از قطعات باکیفیت ایرانی و در صورت نبود تولید کننده برای برخی از قطعه‌ها، وارد کردن قطعات با کیفیت از کشورهای صنعتی دیگر، پکیج‌های گرمایشی قابل اطمینانی را تولید و عرضه نماید.

درباره خط تولید و منابع انسانی شرکت توضیحاتی ارائه کنید؟

خوشبختانه شرکت نیووارم که با همکاری برند «بایکان» ترکیه فعالیت خود را شروع کرده و اخیرا به عنوان مجموعه ای کامل و مستقل ادامه می‌دهد، صاحب یکی از مجهزترین خطوط تولید اتوماتیک در کشور است که این مساله باعث شده است مجموعه نیووارم بتواند از نظر کیفیت یکی از برندهای مطرح و رقابتی کشور شود. در حال حاضر حدود 35 نفر در مجموعه نیووارم مشغول به کار هستند که امیدواریم با توسعه سایر خطوط تولید، این مجموعه روند رشد و توسعه را نیز طی کند.

چه مزایایی مجموعه نیووارم را با گروه‌های دیگری که محصولات مشابهی تولید می‌کنند متفاوت می‌کند؟

یکی از مسائلی که ما در گروه صنعتی نیووارم سخت به آن پایبند هستیم، تامین قطعات با کیفیت برای تولید محصولات کیفی است. متاسفانه برخی از رقبای و همکاران با استفاده از قطعات چینی محصولاتی را تولید و ارائه می‌کنند که در نهایت ضرر کننده نهایی این محصولات خریدار و مصرف کننده است.

اما تلاش ما این است که در صورتی که تولید کننده ایرانی با کیفیت برای برخی از قطعات وجود ندارد، از کشورهای صاحب نام قطعات مرغوبی را وارد کرده و پکیج‌هایی را تولید و عرضه کنیم که خیال مصرف کننده از کارکرد آن کاملا راحت باشد.

در حال حاضر برند‌های صاحب نام خارجی که قبلا در ایران فعالیت می‌کردند در ایران فعال نیستند آیا فکر می‌کنید شما می‌توانید بخشی از این خلاء را پر کنید؟

تلاش ما این است که جایگزین همان برند‌های نیرومند خارجی باشیم و تاکنون هم خوشبختانه موفق شده ایم تا حد زیادی به این هدف دست پیدا کنیم. با این تفاوت که ما در ایران تولید می‌کنیم و با نیروی کار ایرانی در صنعت کشور ما خلق ارزش می‌کنیم و این در نهایت به نفع ساختار اقتصادی کشور است.

در صورت امکان بفرمایید هدف شما از شرکت در بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران چیست؟

برند « نیووارم » علاوه بر کارخانه و دفتر مرکزی و بخش تولید، شبکه ای از نمایندگان فروش و نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد که این نمایشگاه می‌تواند فرصت خوبی برای ایجاد تعامل با این شبکه و شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین فرصت‌های رشد و نیازهای‌های جامعه مصرفی است. ضمن این که نمایشگاه‌ها به طور طبیعی محل مناسبی برای بازاریابی و به دست آوردن مشتریان جدید و تعامل با سایر دست اندرکاران این صنعت است که می‌تواند در ادامه مسیر بسیار موثر باشد.

برای آینده چه برنامه‌هایی دارید؟

یکی از مهم ترین برنامه‌های ما برای آینده تولید پکیج‌های چگالشی است که نسل جدیدی از پکیج‌های خانگی است که استانداردهای جهانی دارند و به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردشان، بسیار مورد علاقه بازار مصرف هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های پکیج‌های چگالشی این است که حدود 30 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می‌کنند. همچنان که می‌دانید تعدادی از پکیج‌هایی که حتی در این نمایشگاه هم توسط برخی از تولید کنندگان عرضه شده است، استانداردهای ضعیفی از نظر مصرف و آلایندگی دارند و حتی به خاطر آلودگی هوایی که تولید می‌کنند، نصب تعدادی از آن‌ها در اتحادیه اروپا ممنوع است. حتی بخشی از آلودگی هوای تهران به خاطر دودی است که این پکیج‌ها تولید می‌کنند. اما پکیج‌های چگالشی طوری طراحی شده اند که دود تولید شده با آب مخلوط شده و داخل فاضلاب می‌رود.

محصولاتی که در حال حاضر تولید می‌کنید به طور کلی شامل چه خصوصیت‌هایی است؟

مهم ترین ویژگی محصولات تولیدی نیووارم علاوه بر کیفیت، طراحی خاص پکیج‌هاست. شرکت نیووارم تلاش می‌کند به طور پیوسته خود را با استانداردهای اروپایی هماهنگ کند. به این خاطر نیووارم یکی از معدود برند‌هایی است که با کیفیت ترین محصولات را مطابق با آخرین فناوری‌های روز جهانی در اختیار مشتریانی ایرانی قرار می‌دهد.

البته این موفقیت حاصل در اختیار داشتن خط تولید قطعات اتوماتیک و پیشرفته است. بهترین قطعات اروپایی و دستگاه‌ها و تجهیزات کنترل کیفی هم عامل دیگری هستند. آزمایش‌های 100 درصدی محصولات خارج شده از خط تولید هم از دیگر دلایل موفقیت محصولات ماست.

این دقت و تلاش باعث شده است پکیج‌های نیووارم با راندمان بیش از 93 درصد، کارکرد بهینه داشته باشد و یکی از بی صداترین پکیج‌های بازار باشد.

البته دو سال گارانتی و نصب رایگان در سراسر کشور و شبکه خدمات گسترده پس از فروش و پشتیبانی سریع و فوری را هم باید به عنوان بخش دیگری از مزایای مجموعه اضافه کرد.

راه‌های ارتباطی با شرکت « نیووارم »

نشانی: اصفهان، شهرک صنعتی نجف آباد2، فرعی 21، پلاک 27

تلفن‌ها: 09120195363 / 09120196414/ 09120196761

دفتر مرکزی (فروش) : 45382986-026

دپارتمان خدمات 45115-031

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: https://www.instagram.com/newwarmco.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید