اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008105503913230

استقرار نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات ساینا در بیمارستان پیامبران

کد: 140008105503913230

https://bit.ly/3CGmf5n

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران در آبان ماه 1400 نموده است.

شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران در آبان ماه 1400 نموده است.

نگهداری و تعمیرات در بیمارستان

به عنوان یک مدیر واحد نت یا رییس بیمارستان، شما باید اطمینان داشته باشید به منابعی که همیشه باید در دسترس باشند برای زمان هایی که به آنها نیاز فوری دارید. نرم افزار نت ساینا کمک می کند به زمان بندی فعالیت ها، قابلیت رهگیری کارها و تسریع در ارتباط بین تکنسین ها و دیگر کارکنان برای سرپا نگهداشتن بیمارستان شما .

کاهش هزینه های تعمیرات در بیمارستان

هزینه تامبن اموال بیمارستان بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از مجموع هزینه های بیمارستان را تشکیل میدهد. از این رو نگهداری مناسب از تجهیزات و محدود کردن هزینه های مربوطه در تعدیل هزینه های بیمارستان اثر بالقوه و چشمگیری دارد.

نگهداری و تعمیرات مناسب تجهیزات، اسباب و لوازم بیمارستان نه تنها باعث می شود در مواقع نیاز به آنها، به سهولت در دسترس باشد، بلکه موجب افزایش دوام و طول عمر آنها شده و بازدهی وسایل مذکور را افزایش میدهد.

ماژول های تحویل شده در نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا به شرح زیر می باشد:

  • ماژول مدیریت اطلاعات ماشین‌آلات و تجهیزات
  • محل استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات
  • ساختار ماشین‌آلات و تجهیزات (BOM)
  • امکان تعریف شناسنامه دقیق ماشین‌آلات
  • ماژول مدیریت آرشیو مستندات فنی و ضمائم
  • مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش
  • مدیریت سریالی قطعات یدکی و برند
  • ماژول مدیریت تعمیرات اضطراری EM
  • ماژول مدیریت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PM
  • ماژول مدیریت منابع انسانی
  • ماژول مدیریت پیمانکاران تعمیرات
  • ماژول مدیریت بیمه ماشین‌آلات و تجهیزات
  • شاخص‌ها KPI (Key Performance Indicator)

معرفی بیمارستان پیامبران تهران

این بیمارستان در  تهران ، میدان دوم صادقیه ، بلوارآیت الله کاشانی واقع شده و بیش از یک هزار پزشک در 70 رشته تخصصی و فوق تخصصی به صورت مستقیم با بیمارستان پیامبران همکاری دارند. بیش از سیصد پرستار و مامای با تجربه و بیش از پانصد پرسنل اداری و خدماتی در این بیمارستان گرد هم آمده اند تا بهترین خدمات ممکن را به مراجعان ارائه دهند.

پیاده سازی نرم افزار نگهداری تعمیرات در بیمارستان ها و مراکز درمانی

پیاده سازی نرم افزار نگهداری تعمیرات بیمارستان، کارایی و اثربخشی تجهیزات پزشکی را زیاد می کند و برای کسانی که با تجهیزات سر و کار دارند، اطمینان خاطر به بار می آورد. از طرف دیگر عملکرد دستگاه های پزشکی با اشکال کمتری روبرو خواهد شد و مدت کمتری غیر فعال می شود. در نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه ساینا اندازه گیری ها و سنجش های دستگاه دقیق بوده و با توجه به قابل اعتماد بودن دستگاه های پزشکی می توان از مراقبت های درمانی نتیجه بهتری گرفت. در حالی که مزایای بسیاری برای پیاده سازی و استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات متصور است، شاید بزرگترین مزیت آن تایید عملکرد مطلوب و دقیق بودن تجهیزات پزشکی باشد.‏

برای دریافت مشاوره رایگان و دموی نرم افزار نگهداری و تعمیرات با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۲۶۱۸۶۳ -۰۳۱ داخلی ۲۰ – همراه : ۹۴۱۶-۶۹۴-۰۹۱۹

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]