اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008105504314303

مجله مانا، سایتی برای کسب و کارها

نگاهی به سایت مانا

کد: 140008105504314303

https://bit.ly/3qadSv8

، (اخبار رسمی): سایت مانا، که حدود دو سالی از فعالیت آن می گذرد، در تلاش است تا یک منبع موثری در زمینه دادن اطلاعات خصوصا اطلاعات علمی و کسب و کارها باشد. هر بخش این سایت توسط یک متخصص در این زمینه نوشته می شود.

در قرن اطلاعات، نیاز به محتوای مفید و درست بیش از پیش احساس می شود. محتوایی که خواننده ضمن لذت بردن از آن، برای او مفید نیز باشد. سایت مانا، تلاش کرده بستری برای تحقق این امر فراهم کند

امروزه وجود یک سایت معتبر برای کسب و کارها خصوصا سایتی که نویسندگان و داوران خوبی داشته باشد بیش از پیش در ایران احساس می شود. به گونه ای که مردم بتوانند با خیال راحت از مطالب آن استفاده کنند.

مانا ژورنال، تلاش کرده است با جمع آوری نویسندگان و کارشناسان در چندین زمینه، این امر را محقق کند. هر چند برای رسیدن به این هدف، و تبدیل شدن به یک مرجع قوی مسیر بسیار طولانی در راه است، ولی همین که قدمی در این راستا گذاشته شده و دو سال تلاش شده، خود نشان از عزم جزم تیم مانا دارد.

فعالیت این سایت، در زمینه اجتماعی، اقتصادی، کسب و کارها، گردشگری مذهبی و دینی است. هر بخش نیز یک نویسنده دارد که کارشناس آن رشته است و مطالب دریافتی را داوری می کند و سپس اقدام به انتشار آن ها می کند.

همچنین نکته ای که وجود دارد این است که شما عزیزان می توانید با در ارتباط بودن از طریق سایت با تیم مانا، محتواهای خود را برای این تیم ارسال کنید تا بعد از مطالعه و بررسی در این سایت منتشر شود و در اختیار بقیه خوانندگان قرار گیرد.

نکته ای که قابل ذکر است این است که این تیم با دانشگاه ها در ارتباط است و حتی در آینده از اساتید نیز در امر بهبود محتوا کمک خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]