اطلاعات تماس
  • 091410*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008115504517504

پاپوش های فانتزی وسیله بسیار کاربردی در فصل زمستان

کد: 140008115504517504

https://bit.ly/3k3XBUR

، (اخبار رسمی): پاپوش یا همان کفش روفرشی در فصل زمستان یک وسلیه بسیار کاربردی برای گرم نگه داشتن پاها است.پاپوش ها (کفش روفرشی)از پارچه و کاموا ساخته می شوند و به همین دلیل برای گرم نگه داشتن پاها انتخاب بسیار مناسبی هستند.

پاپوش های فانتزی وسیله بسیار کاربردی در فصل زمستان
پاپوش های فانتزی وسیله بسیار کاربردی در فصل زمستان

پاپوش یا همان کفش روفرشی در طرح های بسیار جذاب و زیبا زنانه، دخترانه ، بچگانه ارائه می شود و در فصل زمستان بسیار پرفروش و پر طرفدار است و در مدل های فانتزی و عروسکی تولید و به بازار عرضه می شوند.

پاپوش و اسلیپر

پاپوش یا همان کفش روفرشی در فصل زمستان یک وسلیه بسیار کاربردی برای گرم نگه داشتن پاها است.پاپوش ها (کفش روفرشی)از پارچه و کاموا ساخته می شوند و به همین دلیل برای گرم نگه داشتن پاها انتخاب بسیار مناسبی هستند.به این ترتیب می توانید از مدل های زیبای کفش روفرشی در فصل سرد استفاده کرده و پای خود را گرم نگه دارید.

پاپوش یا همان کفش روفرشی در طرح های بسیار جذاب و زیبا زنانه، دخترانه ، بچگانه ارائه می شود و در فصل زمستان بسیار پرفروش و پر طرفدار است و در مدل های فانتزی و عروسکی تولید و به بازار عرضه می شوند.

انواع پاپوش 

پاپوش دخترانه:پاپوش دخترانه در مدل ها و رنگ های بسیار زیادی ارائه می شوند و در انواع مدل های جذاب چکمه ای،بافتنی، فانتزی، حوله ای عروسکی و پشمی ارائه می شوند که در بین دختر خانم ها خواهان زیادی دارد.

پاپوش زنانه: پاپوش زنانه نیز همانند دخترانه در مدل و رنگ های بسیار زیبایی تولید می شوند و در انواع مدل های ساقدار زمستانی، چکمه ای، زمستانی بافتنی، مجلسی، عروسکی به بازار عرضه می شود.

پاپوش بچه گانه: پاپوش بچگانه دخترانه و پسرانه به صورت پارچه ای و یا بافتنی  هستند و در مدل های بسیار زیبای عروسکی و فانتزی حوله ای عرضه می شوند.این مدل  از پاپوش برای افزایش نشاط و روحیه کودکان بسیار توصیه می شود.

اسلیپر

در کشور ما اسلیپر یا کفش روفرشی را بیشتر با دمپایی فانتزی و یا دمپایی پشمی می شناسنداسلیپر و یا کفش روفرشی در طرح های بسیار زیادی تولید می شوند.اسلیپرها در فصل زمستان بسیار کاربرد دارند و همچنین برای همه سنین مختلف مانند مرد،زن،دختر و پسر مناسب هستند.

اسلیپرها(کفش روفرشی)در رنگ های با تنوع زیاد و زیبا مانند آبی،یاسی، طوسی، سفید تولید می شوند که هر کدام از ان ها می تواند استایل شما را شیک و جذاب در محیط خانه کند.

انواع اسلیپر(کفش روفرشی)

اسلیپر خزدار عروسکی: دمپایی های خزداربیشتر از سوی دختران جوان مورد استقبال قرار می گیرد.دمپایی های خزدار عروسکی برای خانم های خانه دار نیز گزینه بسیار مناسبی هستند.

دمپایی حوله ای : این مدل از دمپایی خزدار دخترانه، جنس لطیف و راحتی بسیاری دارند و قابل شست و شو می باشند و از آن عموما همراه لباس خواب و کنار تخت استفاده می کنند و در طرح های بسیار جذابی موجود هستند.

دمپایی خزدار بچگانه:دمپایی هایی خزدار در سایز های بچگانه نیز تولید می شوند.مدل های دمپایی خزدار بچگانه بسیار شیک و جذاب و مناسب روحیه و سلیقه بچه ها می باشد که خرید و هدیه ان به بچه ها باعث خوشحالی بسیار زیاد آن ها خواهد شد.

خرید اینترنتی انواع مدل های پاپوش و اسلیپر زنانه و دخترانه

در فروشگاه اینترنتی شهرک مارکت می توانید جدید ترین و بهترین پاپوش و اسلیپر زنانه، دخترانه و بچه گانه در مدل های بافتنی، حوله ای عروسکی، چکمه ای، ساقدار، پشمی، خزدار طرح و رنگ های متنوع با قیمت مناسب و ارزان و کیفیت عالی از برند های برتر را مشاهده کرده و متناسب با سلیقه خود اقدام به خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شهرک مارکت

شهرک مارکت عرضه کننده انواع دمپایی و صندل های طبی زنانه ، دخترانه ، طبی ، بچه گانه در طرح ها و مدل های متنوع با کیفیت و قیمت های بسیار مناسب می باشد.هدف شهرک مارکت ارائه و فروش محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به سراسر کشور جهت رضایت هرچه بیشتر هموطنان عزیز است.

اطلاعات تماس
  • 091410*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید