اطلاعات تماس
  • 091410*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008155510117504

معرفی مدل های صندل زنانه

کد: 140008155510117504

https://bit.ly/3bT22gA

، (اخبار رسمی): امروزه صندل طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار از افراد با شروع فصل گرم و تابستانی صندل را جایگزین کفش میکنند.صندل به خصوص در بین بانوان بسیار خواهان دارد و می توانند مدل های متنوع صندل را انتخاب و خریداری کنید

معرفی مدل های صندل زنانه
معرفی مدل های صندل زنانه

صندل زنانه و راهنمای خرید آن

صندل های زنانه در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند و بانوان می توانند  انواع مدل های زیبا و شیک صندل را برای موقعیت های مختلف انتخاب و استفاده کنند.در این مقاله قصد داریم  معرفی انواع صندل زنانه و راهنمای خرید آن را به شما ارائه بدهیم.

انواع صندل زنانه

صندل تخت 
صندل تخت که جلو و بدون پاشنه است و راحتی نسبتا خوبی دارد و در هر مکانی می توان آن را بپوشید.این مدل صندل زنانه مناسبی کسانی که در طول روز فعالیت زیادی انجام می دهند، است.

صندل بنددار
این مدل از صندل که دارای بند است و بند های ان باعث خواهد شد پا داخل آن جلو و عقب نرفته و محکم داخل آن قرار بگیرد.
صندل پاشنه دار
صندل های پاشنه دار که به صورت پاشنه بلند و یا پاشنه کوتاه هستند و بسیار جذاب و زیبا می باشند .انتخاب و خرید این مدل صندلبرای خانم های کوتاه قد، ایده آل است.
 صندل  زنانه جلو باز و یا جلو بسته
بانوان از این مدل های صندل معمولا به عنوان روفرشی استفاده می کنند اما در بیرون منزل هم می توان از آن استفاده کرد.

 صندل لژدار
صندل لژدار ، نوع جدیدی از صندل های پاشنه دار به حساب می آیند؛ با این تفاوت که به جای پاشنه‌های نازک و جدا از پنجه‌ی پا، پاشنه‌ی سرتا سری دارند. لژ در این مدل کفش‌ها یک‌سره از نوک پا تا پاشنه‌ی پا کشیده شده‌اند و به همین خاطر راحتی زیادی دارند.
 صندل لاانگشتی 
این مدل صندل در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و در فصل تابستان برای استفاده در کنار ساحل و دریا می تواند گزینه بسیار مناسبی رای خرید و استفاده باشد .
صندل مجلسی 
صندل مجلسی ، دارای کفی ضخیم و پاشنه دار است و برای پیاده روی راحتی کمی دارد.این صندل برای موقعیت های رسمی و مراسم مناسب می باشد. این نوع صندل تاثیر زیادی در روی استایل خانم ها دارد و جذابیتشان را افزایش می دهد.

 صندل طبی 
صندل طبی زنانه کفی بسیار نرم و راحتی دارد و استفاده ان موجب تقویت کف پا می شود و برای کسانی که دارای دیابت، کف پای صاف و خارپاشنه هستند،بهترین گزینه برای خرید می باشد.صندل طبی تا حدود زیادی ازدرد و عوارض بیماری های ایجاد شده در ناحیه پا را کم می کند.

راهنمای خرید صندل زنانه

همان طور که میدانید به هر چقدر که انتخاب و خرید لباس بسیار مهم است، همان اندازه نیز انتخاب و خرید صندل زنانه هم بسیار حائز اهمیت می باشد و باید هنگام انتخاب آن، برخی نکات مورد توجه قرار بگیرد تا صندل زنانه مناسب و باکیفیت خریداری کنید.با انتخاب و پوشیده صندل زنانه بی کیفیت ممکن است به سلامتی پای شما ضرر برساند.حتما هنگام انتخاب و خرید، نکات حائز اهمیت را مورد توجه قرار دهید تا خرید صندل زنانه را به خوبی انجام دهید.
صندل زنانه باکیفیت، صندل ساخته شده از چرم طبیعی و مصنوعی است که از بوی عرق جلوگیری کرده و هم اینکه بسیار بادوام است و برای مدت طولانی می توانید آن را بپوشید.ناگفته نماند که قیمت چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی می باشد.توصیه ما این است که از صندل های  بی کیفیت را استفاده نکنید چون احتمال زیادی دارد آسیب های جبران ناپذیری به به سلامت پای شما برساند.

صندل ایده آل و مناسب را چطور انتخاب کنیم؟

انتخاب و استفاده از صندل نامناسب باعث بروز آسیب های جدی در قسمت پا مانند زانو درد، پینه،میخچه و کمر درد می شود بنابراین قبل از خرید صندل به نکات زیر توجه داشته باشید

اندازه
خرید صندل با اندازه مناسب پا در فعالیت های شما نقش مهمی خواهد داشت پس هنگام انتخاب آن را پا کرده و دقت کنید که چقدر در صندل احساس راحتی می کنید.

 وزن
انتخاب صندل با وزن سنگین باعث خستگی شما در طول روز خواهد شد بنابراین هنگام خرید به مناسب بودن وزن آن دقت کنید.

 جنس صندل 
به جنس صندل توجه زیادی کنید صندل ساخته شده  از چرم طبیعی بهترین گزینه است که در عین حال زیبا و بادوام بودن، از بد بو شدن پا نیز جلوگیری می کند.

 پاشنه 
استفاده از صندل پاشنه دار با پاشنه بیش از 5 سانتی متر باعث فشار به پنجه، انگشتان پا و کف پا خواهد شد و عوارضی مانند زانو درد، کمر دردف میخچه، انحراف انگشتان پا را در پی خواهد داشت.

ویژگی های یک جفت صندل زنانه مناسب

  • برای داشتن دوام بیشتر، جنس صندل زنانه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد.
  • صندل های از جنس چرم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  •  کفی صندل زنانه مناسب باید ضد لغزش بوده تا از سر خوردن هنگام پیاده روی جلوگیری کند.
  •  زیره کف صندل زنانه نباید گرما را به پاها منتقل کند.
  •  برای جلوگیری از وارد شدن هر نوع ضربه به انگشتان پا، صندل های جلوبسته انتخاب مناسبی است.
  • در انتخاب صندل های تابستانی، تنها شکل ظاهری آن را ملاک انتخاب خود قرار ندهید و بیشتر به راحتی آن توجه کنید و همچین از مناسب بودن اندازه بندهای ان برای پای خود مطمئن شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شهرک مارکت

شهرک مارکت عرضه کننده انواع دمپایی و صندل های طبی زنانه ، دخترانه ، طبی ، بچه گانه در طرح ها و مدل های متنوع با کیفیت و قیمت های بسیار مناسب می باشد.هدف شهرک مارکت ارائه و فروش محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به سراسر کشور جهت رضایت هرچه بیشتر هموطنان عزیز است.

اطلاعات تماس
  • 091410*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار