اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008115505117506

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل

مرکز تعمیرات تخصصی آنلاین موبایل در تهران

کد: 140008115505117506

https://bit.ly/3BDl7hn

، (اخبار رسمی): سخت افزار مانند جسم و نرم افزار مانند روح یک موجود زنده است. هر دو ممکن است آسیب ببینند. با این تفاوت که در موجودات زنده، خود به خود آسیب های جسمی بهبود پیدا میکنند اما در گوشی های موبایل خود به خود بهبودی حاصل نمی شود. این دستگاه ها پس از آسیب نیاز به تعمیر دارند.

مرکز تعمیرات تخصصی آنلاین موبایل در تهران
مرکز تعمیرات آنلاین موبایل در تهران

در تعمیرات آنلاین موبایل، در سایت اقدام به پر کردن فرم خرابی میکنید. سپس پشتیبان با شما تماس گرفته و هزینه را اعلام میکند. پس از تایید، پیک رایگان به محل ارسال شده و گوشی را به تعمیرگاه منتقل می کند.

مرکز تعمیرات موبایل - سخت افزار موبایل مانند جسم و نرم افزار آن مانند روح یک موجود زنده است. هر دو ممکن است آسیب ببینند. با این تفاوت که در موجودات زنده، خود به خود آسیب های جسمی بهبود پیدا میکنند اما در اجسام و گوشی های موبایل خود به خود بهبودی حاصل نمی شود. این دستگاه ها پس از اسیب نیاز به تعمیر دارند. گاهی عمر قطعه ای به پایان رسیده، یا بخشی از آن دچار شکستگی شده است. در هر دوی این موارد قطعه باید تعویض شود. از رایج ترین خرابی های تلفن همراه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  شکستن ال سی دی یا خرابی تاچ ال سی دی
  • خرابی اسپیکر گوشی
  • قطع شدن آنتن
  • آب خوردگی گوشی موبایل
  • شکستن گلس گوشی
  • سوختن آی سی یا هارد موبایل
  • هنگ کردن گوشی
  • و... پس از مشاهده خرابی و افت عملکرد، افراد معمولا خود سعی میکنند، گوشی موبایل را بررسی کنند تا بتوانند ایراد آن را شناسایی و تشخیص دهند تا اگر بتوانند خود تعمیرات آن را انجام دهند. اگر عمق خرابی و آسیب زیاد باشد، در اینترنت به دنبال قطعه خراب شده یا آگاهی از هزینه تعمیرات خواهند بود. در هر صورت در مرحله آخر باید آن را به یک تعمیرکار مطمئن بسپارید. این تعمیرکار هم باید از لحاظ دانش فنی و هم تجربه در سطح بالایی باشد و نسبت به تکنولوژی های روز تلفن های همراه آگاهی داشته باشد. همچنین استفاده از قطعات اورجینال، شرط دوم اعتماد به یک مرکز و سپردن تعمیرات موبایل به آنهاست. با این دو شرط شما می توانید با خیال راحت، تعمیرات تلفن هوشمند خود را به این مراکز بسپارید. پیشنهاد ما برای انجام تعمیرات موبایل در تهران، مرکز تعمیرات موبایل است. این مرکز دارای متخصصان با تجربه در زمینه تعمیرات انواع برندهای مختلف گوشی موبایل، اعم از اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و... است. تعمیرات آنلاین موبایل با شنیدن عبارت آنلاین ممکن است تعجب کنید و به فکر فرو بروید که چگونه خدمات تعمیرات را می توان انلاین و در بستر اینترنت ارائه کرد. شاید تصور کنید، اپراتوری در پشت سیستم وجود دارد که شما را راهنمایی میکند تا قطعه خراب شده را شناسایی و تعویض کنید. اما اینگونه نیست. تعمیرات انلاین موبایل به بیانی دیگر نیمه آنلاین است. یعنی بخشی از آن که ثبت سفارش و پر کردن فرم خرابی است به صورت آنلاین است. پس از اعلام خرابی، پشتیبان با شما تماس حاصل میکند و هزینه تعمیرات را به شما اعلام میکند. در صورت تایید، پیک رایگان به محل شما ارسال شده و گوشی تلفن همراه خراب را به تعمیرگاه منتقل می کند. مرحله تشخیص خرابی و رفع آن حدودا 24 تا 48 ساعت زمان نیاز دارد. پس از این مرحله گوشی موبایل توسط همان پیک به شما بازگزدانده می شود. همراه با گوشی شما یک کارت گارانتی تعمیرات که تضمین کننده کیفیت تعمیرات است به شما داده می شود. در مدت 72 ساعت اگر خرابی مجددا در گوشی شما ایجاد شود، میتوانید آن را به رایگان به مرکز تعمیرات بازگردانید. پس همین الان اگر تلفن همراه خرابی دارید یا دوست شما از تلفن همراه خراب خود ناراحت است، با مرکز تعمیرات موبایل تهران تماس حاصل کنید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید