کد: 140008155509517521

خرید اقساطی خودرو ؛ بهترین و مطمئن ترین شرایط

کد: 140008155509517521

https://bit.ly/2ZW9LbH

، (اخبار رسمی): خرید ماشین‌هایی که مدت زمان کوتاهی است به بازار عرضه شده‌اند معمولاً یکی از برنامه‌های اغلب افرادی است که به نوعی با راندن ماشین سر و کار دارند. علت این که گستره‌ی مشتریان ماشین‌های نوین و تازه عرضه شده به بازار فراتر از ماشین‌های قدیمی است.

خرید اقساطی خودرو ؛ بهترین و مطمئن ترین شرایط
خرید اقساطی خودرو ؛ بهترین و مطمئن ترین شرایط

این است که علاوه بر آن‌هایی که ماشین شخصی‌ای تحت تملک خود ندارند، افرادی که ماشین‌های قدیمی‌تری نیز دارند به فکر خرید آن‌ها و تعویض خودروی خود با آن‌ها خواهند بود. البته این مورد را می‌توان نکته‌ای جانبی در کنار کیفیت این ماشین‌ها دانست.

بدیهی است هر ماشینی که جدیدتر باشد با بهره‌گیری از دانش روز دنیا ساخته شده است و کارایی بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خواهد داشت. مشکلی که در روند خرید خودرو در کشور ما وجود دارد افزایش و نوسان قیمت این محصولات است که توان بسیاری از افراد را جهت خرید خودروی مورد علاقه‌شان محدود کرده است.

اما خوشبختانه این مسئله بدون راه حل باقی نمانده است و بسیاری از نمایندگی‌های فروش پا به پای کمپانی اصلی سازنده، شرایط فروش اقساطی خودرو را جهت آسایش و فراهم آوردن امکان خرید خودرو برای هر قشر و با هر میزان درآمدی را عرضه نموده‌اند.

شرایط فروش اقساطی خودرو با توجه به محل خرید، مدل ماشین، میزان بودجه‌ی فرد خریدار، احتمال نوسان قیمت و .... متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی روند و مزایای کلی‌ای را می‌توان برای این فرایند یعنی فرایند فروش اقساطی خودروهای محبوب مردم در نظر گرفت.

در ادامه ضمن بررسی شَمای کلی برخی مدل‌های جدید خودروهای موجود در بازار به بررسی شرایط و مزایای خریدشان به صورت اقساطی و پرداخت چندین ماهه خواهیم پرداخت.

فروش اقساطی دنا پلاس

خودروی دنا پلاس یکی از محبوب‌ترین محصولات کمپانی خودرو سازی ایران خودرو است که امروزه علاوه بر فروش نقد، طی فرایند فروش اقساطی خودرو نیز قابل تهیه است. ظاهر بسیار خوب و شکیل و همچنین شاخص‌های فنی بسیار خوب و قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی موجب شد تا این خودرو به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین محصولات ایران خودرو مبدل شود. نوسان و بالا بودن قیمت‌های خودرو بر این مدل نیز تأثیر خود را اعمال کرده و بسیاری از افراد جهت معاوضه یا خرید آن به استفاده از شرایط فروش اقساطی دنا پلاس توسط برخی فروشندگان  روی می‌آورند.

فرایند خرید اقساطی دنا پلاس نیز همچون دیگر خودروها وابسته به شرایط و سلیقه مدیران نمایندگی‌های فروش است‌ اما از یک قاعده کلی نیز پیروی می‌کنند. جهت فروش اقساطی دنا پلاس نیز همچون سایر اتومبیل‌ها، نمایندگی فروش در ابتدای مسیر درصدی از هزینه‌ی کل را به صورت کاملاً نقدی دریافت کرده و مابقی هزینه باقی مانده را با اعمال مقادیری سود در تعداد اقساط مشخصی تقسیم می‌کند.

پرداخت ماهانه یا دو ماهه و .... هزینه‌ی باقی مانده بسته به شرایط خریدار و‌ فروشنده کاملاً متفاوت خواهد بود. مدت زمان تحویل در فروش اقساطی خودرو اگر چه با مدت زمان تحویل در خرید به صورت نقدی متفاوت است اما لازم است که در کوتاه‌ترین زمان انجام شود تا رضایت مشتری به خوبی جلب شود. نمایندگی‌های فروش دنا پلاس معمولاً در مدت زمان بسیار کوتاهی به تحویل خودرو به صاحبش اقدام می‌کنند.

فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی یک کراس اوور کامپکت محصول شرکت سانگ یانگ کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. این خودرو در مدل ۲۰۱۶ به بازار ایران نیز راه پیدا کرد و به طور گسترده‌ای به بازار عرضه شد. شرکت وارد کننده این خودرو از همان ابتدا توانست با تاکید بر طراحی جدید، امکانات خوب و تبلیغات گسترده تیوولی را تبدیل به یک موفقیت بزرگ کند به طوری که شکست‌های تمام خودروهای پیشین سانگ یانگ، با ورود تیوولی به بازار جبران شد.

به کمک شرایط خرید اقساطی سانگ یانگ تیوولی می‌توانید خیلی راحت این محصول را با بهترین شرایط ممکن از فروشندگان خودرو تهیه کنید و در شرایط کنونی بازار خودرو که قیمت‌ها بسیار افسارگسیخته شده است و غیرمنطقی در حال بالا رفتن است یک انتخاب درست و منطقی و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

فروش اقساطی دیگنیتی

کراس اوور دیگنیتی یکی از محصولات جدید گروه بهمن بوده که در واقع نوعی محصول مونتاژ شده‌ی خودروی چینی با نام اصلی دانگ فنگ‌ ix5 است. خودروهای مونتاژ شده معمولاً قیمت بالاتری به نسبت خودروهای داخلی دارند و از این رو نه تنها بسیاری از افراد با درآمد متوسط و پایین را به سمت جستجوی نمایندگی‌های فروش اقساطی خودرو سوق می‌دهند، آن‌هایی که درآمد بالا دارند را نیز داوطلب این امر می‌کنند. کراس اوور دیگنیتی ابعاد بزرگی داشته و در دسته‌ی خودروهای شاسی بلند دسته بندی می‌شود. با این اوصاف شرایط خرید اقساطی دیگنیتی کمی متفاوت‌تر از نمونه‌های پیشین خواهد بود.

معتبرترین شرکت خرید اقساطی خودرو را بشناسید!

همان طور که گفته شد، امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه خرید و فروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کنند، اما همه‌ی شرکت‌ها قابل اطمینان نیستند. یکی از برترین مجموعه‌ها که کاملاً مورد اطمینان بوده و به صورت قانونی فعالیت می‌کند، آرشا خودرو است که با شماره ثبت رسمی 565479 به فعالیت می‌پردازد.

آرشا خودرو به عنوان یک مرکز فروش اقساطی خودرو و همچنین فروش نقدی انواع خودرو ایرانی یا خارجی زبانزد خاص عام می‌باشد. در این مجموعه پرسنل مجرب و حرفه‌ای مشغول به کار هستند تا به صورت حضوری یا آنلاین به مشتریان و متقاضیان خدمات رسانی کنند.

آرشا خودرو در مدت زمان فعالیت خود عملکرد بجا و شایسته‌ای داشته و به همین جهت طرفداران خاص خود را دارد، زیرا عملکرد صادقانه این مجموعه را به اوج و برتری بالایی رسانده است. خدمات رسانی به مردم اولین و مهم‌ترین هدف مجموعه آرشا خودرو است که موجب جذب مشتریان زیادی می‌شود. این مجموعه با پایبندی به حقوق و نظام صنفی کشور توانسته است به بالاترین رده برسد و بهترین شرکت برای خرید اقساطی خودرو محسوب می‌شود.

شرایط فروش اقساطی آرشا خودرو چیست؟

طبیعی است که شرکت آرشا خودرو نیز مانند سایر شرکت‌های فعال در این زمینه دارای شرایط، قوانین و ضوابط خاصی باشد. این قوانین و مقرارت است که موجب نظم در خرید و جلب رضایت متقاضیان می‌شود. برای خرید خودرو به روش اقساطی از آرشا خودرو شرایط مطلوبی وجود دارد که موجب خرشندی مشتریان خواهد بود. این شرایط به شرح زیر می‌باشند:

  • تنظیم اقساطمجموعه‌ی آرشا خودرو به جهت کمک به هم‌وطنان شرایط اقساط را بسیار منصفانه تنظیم کرده است، تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از این طرح استفاده کنند. در قوانین این شرکت برای خرید به صورت اقساطی نیازی به ارائه ضامن نیست، شرایط اقساط بسته به توان مالی افراد تنظیم می‌شود و از 6 ماه تا 36 ماه برای تنظیم اقساط زمان باقی است. همچنین میزان پیش پرداخت بسته به خواست مشتری تعیین می‌شود، تا افراد بدون فشار مالی بتوانند برای خرید اقساطی خودرو اقدام نمایند.
  • تنظیم سنداز دیگر شرایط خرید از آرشا خودرو که در واقع مزیتی بزرگ برای این مجموعه محسوب می‌شود، تنظیم سند به نام مشتری است. در این روش خریدار پس از پرداخت وجه اولیه و تحویل خودرو سندی به نام خود در اختیار خواهند داشت، تنها یک قرارداد رسمی برای پرداخت اقساط تنظیم می‌شود. بنابراین خریدار می‌تواند به راحتی به مجموعه‌ی آرشا اطمینان کنند.
  • تحویل آنی خودروتحویل خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن سر لوحه‌ی مار مجموعه‌ی آرشا خودرو می‌باشد، که تاکنون به آن پایبند بوده است. تحویل خودرو به صورت آنی در تهران موجب رضایت مشتریان خواهد بود، از طرفی مشتریان می‌توانند پرداخت وجه را پس از دریافت خودرو انجام دهند.

با وجود شرایط فوق بدیهی است که آرشا خودرو بهترین شرایط را برای خرید مشتریان فراهم نمود تا بتوانند به راحتی خرید نمایند. طرح فروش اقساطی خودرو در شرکت آرشا خودرو بهترین شرایط را دارد و خودروهای متنوعی از شرکت‌های سایپا، ایران خودرو و حتی خودروهای خارجی را برای خرید قسطی قرار داده‌اند.

بدون شک موارد فوق برای تمامی خانواده‌های ایرانی مطلوب بوده و موجب خرسندی ایشان می‌شود. با بررسی شرایط آرشا خودرو با دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه این نتیجه حاصل می‌شود که آرشا بهترین مرجع برای خرید محسوب می‌شود.

راه‌های ارتباط با آرشا خودرو

برای دسترسی به مجموعه‌ی آرشا خودرو که در تهران و فلکه دوم صادقیه واقع شده است، هیچ سختی در کار نیست. با ورود به وبسایت تخصصی آرشا خودرو به راحتی می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

همچنین با مطالعه‌ی مطالب بارگذاری شده در سایت می‌توانید اطلاعات خود را برای خرید از این مجموعه بالا ببرید. البته این مجموعه در نرم افزار اینستاگرام نیز دارای صفحه می‌باشد که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با آرشا خودرو عضو آن شوید.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره تلفنی هم می‌توانید با شماره‌های 02144067594 و 02148000998 تماس حاصل نمائید. فروش اقساطی خودرو در این شرکت به راحتی صورت می‌پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار