اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008215519917562

بررسی قیمت تلویزیون شهری

کد: 140008215519917562

https://bit.ly/3qzOwr8

، تهران , (اخبار رسمی): بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون های شهری یا همان نمایشگرهای ال ای دی

بررسی قیمت تلویزیون شهری
تلویزیون شهری انرژی مثبت شیرود ساخت شرکت پدیده سازان

عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شهری و خرید تلویزیون شهری مناسب را بشناسید و به دنبال متخصص این حرفه باشید.

تلویزیون های شهری یا همان نمایشگرهای ال ای غول پیکر که در میدان ها و معابر شهری و مراکز خرید مدرن شاهد آنها هستیم یکی از مدرنترین ابزارهای تبلیغاتی در جهان می باشد که به دلیل خاص بودن و تاثیر گذاری زیادشان از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشند.

انتخاب صحیح تلویزیون شهری، هم در کیفیت تلویزیون شهری و هم در قیمت تلویزیون شهری تاثیر گذار می باشد.

تلویزیون های شهری در کیفیت های گوناگونی که به اصلاح از آنها به عنوان دات پیچ نام برده می شود ساخته می شوند که هر دات پیچ مناسب فضای خاص خود می باشد و وابسته به سایز نمایشگر،ارتغاع نصب،شروع دید می باشد.

به طور مثال دات پیچ های 10 و بالاتر از آن مانند 13 و 20 برای فضای خارج از سالن و ارتفاع نصب حداقل 2 متر مناسب می باشند و دات پیچ های زیر 10 به دلیل تراکم پیکسل و کیفیت بالایشان برای فضای داخل سالن و ارتفاع زیر 1 متر و شروع دید کمتر از 10 متر مناسب می باشند.

لازم به ذکر است هرچه دات پیچ تلویزیون شهری پایینتر باشد کیفیت نمایشگر بالاتر و قیمت آن هم افزایش می یابد.

پس باید در انتخاب دات پیچ مناسب با توجه به محل نصب نمایشگر دقت نمود.

یکی از دیگر از عوامل تاثیر گذار در انتخاب تلویزیون شهری شدت نور آن می باشد،شدت نور مناسب برای فضای خارج از سالن حداقل 6500-7500 می باشد و شدت نور کمتر از این عدد جهت استفاده در فضای داخل سالن مناسب می باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب تلویزیون شهری میتوان به استاندارد پوششی آن اشاره نمود،استاندارد پوششی مهمترین عامل تعیین کننده در داخل یا خارج از سالن بودن نمایشگر می باشد.

در صورتی که تلویزیون شهری شما دارای استاندار پوششی آی پی 65 (ip65) نباشد ،نمایشگر شما ضد آب نبوده و قابلیت نصب در فضای خارج از سالن را ندارد.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان به سایت شرکت پدیده سازان که یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تولید تلویزیون شهری و تابلو روان می باشد و در سال 1386 تاسیس گردیده مراجعه فرمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پدیده سازان

شرکت پدیده سازان با شماره ثبت 1806 که در سال 1386 ثبت گردیده یکی از اولین تولید کنندگان تلویزیون شهری و تابلو روان در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی