اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008225521117358

تولید سیم خاردار در مشهد

کد: 140008225521117358

https://bit.ly/3oyulXY

، تبریز , (اخبار رسمی): همواره یکی از مزیت های مهم استفاده از سیم خاردار در حصار کشی عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد می باشد که این می تواند به تنهایی هزینه تمام شده حصار کشی را به طور چشم گیری کاهش دهد.

تولید سیم خاردار در مشهد
سیم خاردار در مشهد

تولید سیم خاردار در مشهد به دلیل استفاده بیشتر این محصول در این شهر ما را بر آن داشت تا تولیدی انواع سیم خاردار را در این شهر گسترش دهیم.

یکی از مشکلات اساسی باغداران و کشاورزان در امر حصار کشی سایه ایجاد شده توسط حصار بوده است چرا که وجود سایه مانع رشد محصولات کشاورزی می شود که حصار کشی با سیم خاردار از این قاعده مسثنا می باشد.

از زمان های قدیم تولید سیم خاردار در مشهد از استقبال خوبی برخوردار بوده است چرا که وجود یک کارخانه تولیدی با محصولات متنوع و استاندارد باعث ان می شود تا مردم حق انتخاب بیشتری داشته باشند، چرا که سیم خاردار نیز در انواع مختلف تبری، تیغی، خطی و... در شهر مشهد توسط تولیدی اریا سرند تولید می شود.
همواره استفاده از کارکنان با خبره و کاربلد در این مجموعه باعث شده است تا کیفیت محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی باشد تا مردم بتوانند با خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری نمایند..

یکی دیگر از مزیت های سیم خاردار مقاومت بالای ان در سرما و برف می باشد چرا که برخی از محصولات فولادی در مواجه با آب و یخ زنگ می زنند اما فولاد به کار رفته در تولید سیم خاردار از نوع کالوانیزه بوده که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و هم چنین تغییرات آب و هوایی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا سرند

شرکت آریا سرند تولید کننده انواع سیم خاردار در تبریز، تهران، شیراز، اصفهان و مشهد می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید