اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008245524617555

در خانه سفارش بدهید، در مزرعه تحویل بگیرید!

پاییز طلایی سناپالیز: ملزومات کشاورزی با ۲۲ درصد تخفیف واقعی

کد: 140008245524617555

https://bit.ly/2YNPgxh

، (اخبار رسمی): حراج فصلی برای کشاورزان عزیز آغاز شد. انواع ملزومات و تجهیزات کشاورزی، برای مدت بسیار محدود (تا آخر آبان ۱۴۰۰) با تخفیف‌های ویژه تا ۲۲٪، در سناپالیز ارائه می‌گردد.

پاییز طلایی سناپالیز: ملزومات کشاورزی با ۲۲٪ تخفیف واقعی...
تجهیزات و ملزومات کشاورزی در سناپالیز

خبری خوش برای کشاورزان و باغداران عزیز، در جشنوراه پاییز طلایی سناپالیز، تجهیزات و ملزومات کشاورزی را با ۲۲٪ تخفیف واقعی خرید کنید.

مفتخریم به شما به عنوان مشتری ارزشمند سناپالیز اعلام کنیم "جشنواره پاییز طلایی" تا ۲۲% تخفیف از ۲۲ آبان تا آخر آبان، از صبح روز شنبه آغاز شد.
در این جشنواره انواع اتصالات پلی اتیلن، تجهیزات بارانی و نهاده‌های کشاورزی شامل تخفیف ویژه تا ۲۲٪ می‌باشند.

برای برخورداری از تخفیف‌ها و مشاهده‌ی جشنواره پاییز طلایی، لطفا به وبسایت سناپالیز مراجعه کنید و با صفحه‌ی اینستاگرام مجموعه را دنبال فرمایید.

فروشگاه اینترنتی سناپالیز زیرمجموعه شرکت سناسازه آذربایجان به منظور ارائه خدمات تامین لوازم، تجهیزات، ادوات، نهاده‌ها و ... در زمینه های مختلف کشاورزی در خدمت همکاران و کشاورزان محترم می‌باشد.

در سناپالیز انواع ملزومات و تجهیزات کشاورزی مانند: تجهیزات آبیاری تحت فشار، آبیاری بارانی، آبیاری قطره‌ای، اتصالات و شیرآلات، انواع کود و نهاده‌های کشاورزی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات گلخانه‌ای ارائه می‌شود.

نحوه سفارش و خرید در سناپالیز، بسته به سلیقه و راحتی مشتریان، متغیر است. هم امکان سفارش و پرداخت آنلاین و هم امکان مشاهده و مقایسه در سایت و سفارش تلفنی فراهم می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]