اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008255526714271

ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین از کابینت آشپزخانه و درب

ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین

کد: 140008255526714271

https://bit.ly/3oUfp6v

، تهران , (اخبار رسمی): نوین کابین اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه در محل کارخانه کرده تا بازدید کنندگان از نزدیک انواع کابینت از نظر متریال و سبک را مشاهده و لمس کنند، بازدید از این نمایشگاه رایگان و آزاد است. کافیست متقاضیان قبل از حضور با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۰۰۵۴۶۷ تماس برقرار کرده و زمان بازدید را مشخص کنند.

ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین
ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین
ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین
ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین
ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین
ترکیب خلاقانه مهندسی و هنر در محصولات شرکت نوین کابین

این شرکت در زمینه ساخت و نصب کابینت‌های آشپزخانه نئوکلاسیک، چوبی کلاسیک، طرح چوب، های گلاس و دیگر محصولات فروشگاهی، انواع درب چوبی لابی و ... آماده عرضه دارد که همگی در نمایشگاه دائمی عرضه خواهند شد.

طراحی داخلی در ساخت منازل از جمله شیوه طراحی و نصب انواع کابینت داخلی آشپزخانه، یکی از حساس‌ترین بخش‌های مهم در اجزای سازنده یک محیط گرم خانوادگی به حساب می‌آید. طراحی و نصب کابینت که به دلیل توجه به ریزه‌کاری‌ها و رعایت کامل خواست متقاضی می‌توان از آن به عنوان یک کار مهندسی _ هنری نام برد، همواره به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از ذوق و سلیقه و مناسبات زندگی و نیازهای در حال تغییر، از سوی گروه متخصصان در «شرکت‌نوین کابین» مطرح بوده و هست.

درباره شرکت نوین کابین و فعالیت‌های پرطرفدارش

فعالیت کاری «شرکت نوین کابین»، حالا سابقه‌ای 20 ساله دارد. نوین کابین که نامش یادآور ساخت و نصب مرغوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه، درب‌های ورودی، درب لابی چوبی و انواع کابینت داخلی و آشپزخانه است، در مرحله طراحی کارها، نهایت دقت را به کار می‌برد و نکته قابل اشاره این است که گروه متخصصان در بخش طراحی، هیچ مبلغی از متقاضی دریافت نمی‌کنند و اطمینان درمورد اصالت کارها به حدی است که امتیازاتی مانند گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش به مدت 5 سال هم به عنوان هدیه برای خریداران در نظر گرفته شده است.

خبر خوب برای متقاضیان

گروه متخصصان در «شرکت نوین کابین»، از همان بدو امر این رویکرد را اتخاذ کرده‌اند که بهترین خدمات را برای متقاضیان در نظر داشته باشند. آنها با به کارگیری‌ زبده ترین طراحان دو بعدی و سه بعدی، باتجربه ترین کارشناسان ساخت و اجرا، استفاده از بهترین برندهای مواد اولیه مصرفی،‌ برترین مشاوران فروش و برگزاری‌ نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه و همچنین تعریف متناسب ترین قیمت ها با رعایت اصل  مرغوبیت و همچنین کیفیت بالا و سرعت عمل در طراحی، ساخت و نصب سفارشات؛ حرف نخست را در این زمینه می زنند که آمار رضایت بالای متقاضیان، دلیلی محکم بر این مدعاست.

شرکت نوین کابین و جشنواره‌ای برای همیشه

یکی از رویکردهای شرکت‌های معتبر و دارای اصالت، رودررویی مداوم با متقاضیان و جست و جوی دقیق سلایق گوناگون است.

«شرکت نوین کابین» علاوه بر برگزاری چنین رویدادی برای همه سلایق، علاوه بر محصولاتی که پیشتر به آنها اشاره شد، محصولات دیگری چون انواع کابینت آشپزخانه شامل کابینت های کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک و همچنین محصولات مخصوص دکوراسیون داخلی منزل و همچنین دکور های فروشگاهی و نمایشگاهی را نیز عرضه کرده و می‌کند. جشنواره‌ای از بهترین محصولات که تخفیفاتی چشمگیر نیز به عنوان هدیه به خریدار در خود دارد.

بیشتر درباره «شرکت نوین کابین بدانیم»

در آشنایی بیشتر با «شرکت نوین کابین» باید گفت که این شرکت در سال 1378با همکاری جمعی از متخصصین، در شرق تهران احداث شد و به دلیل اصالت در کار و اعتماد مشتریان، توانست به تدریج از کارگاهی کوچک به کارخانه ای بزرگ که هر ساله در داخل و خارج کشور فعالیت های بی شماری دارد تبدیل شود؛ نوع فعالیت نوین کابین آن قدر درخشان و قابل اعتنا بوده که امروزه آماده است تا خدمات مطلوب و مورد رضایت متقاضیان با دقت و سرعت بیشتر در داخل و خارج از کشور را همچون گذشته به نحو احسنت ارائه دهد. شرکتی که هم در شعار و هم در عمل به اصل ذهنیت خود، یعنی «گران نخرید» پایبند بوده و هست.

پاداش نام نیک

کار با اصالت و داشتن ذهنیت مشتری‌مداری و همچنین تولید و عرضه محصولی با هر توان خرید، شرکت نوین کابین را به حدی از موفقیت رسانده که با تکیه بر دانش مهندسین، ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحان و استادکاران با تجربه و زبده و کارگران زحمت کش و پر تلاش خود نه تنها توانسته به یکی از خوش نام ترین و موفق ترین گروه های تولیدی کابینت آشپزخانه، صنعتی و آزمایشگاهی تبدیل شود؛ بلکه در تاریخ 22 ژانویه سال 2017 مفتخر به دریافت گارانتی پشتیبان موسسه QS کشور سوییس برای تضمین کیفیت ساختاری کلیه محصولات تولیدی نیز شده است.

نمایشگاه دائمی نوین کابین، غوغای تجربه و اصالت

نوین کابین به جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه در محل کارخانه کرده تا بازدید کنندگان از نزدیک انواع کابینت از نظر متریال و سبک را مشاهده و لمس کنند، بازدید از این نمایشگاه رایگان و برای عموم آزاد است و تنها کافیست متقاضیان قبل از حضور با شماره تلفن ۷۷۰۰۵۴۶۷  تماس برقرار کرده و زمان بازدید را مشخص کنند و ضمن حضور در این نمایشگاه، از نظرات کارشناسان و پرسش و پاسخ در هر زمینه برخوردار شوند. گروه متخصصان نوین کابین با لحاظ کردن رویکردهای جهانی در زمینه طراحی، ساخت و نصب محصولات مرغوب، در حال برداشتن قدمی بلند در جهت پیوندی اقتصادی _ فرهنگی با دیگر کشورهاست.

این شرکت در زمینه ساخت و نصب کابینت‌های آشپزخانه پولیشی، چوبی کلاسیک، آشپزخانه ممبران، وکیوم، طرح چوب، روکش چوب، طرح انزو، گلاس و ام دی اف، و دیگر محصولات دکوری منزل و فروشگاهی، محصولاتی آماده عرضه دارد که همگی در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

راه های تماس با شرکت نوین کابین

  •  آدرس دفتر مرکزی، نمایشگاه و کارخانه تولیدی شرکت در تهران: 
    خیابان اتحاد، خیابان نشوه، خیابان ششم غربی، پلاک ۳۰
  • خطوط تلفن دفتر مرکزی
     02177005467
    02177005481
  • وب سایت:  https://novincabinco.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نوین کابین

نوین کابین تجربه ای قدیم، نگاهی جدید، تعهدی ماندگار نوین کابین با ۲۰ سال تجربه مستمر در ساخت و تولید انواع دکوراسیون داخلی کابینت های خانگی، صنعتی و آزمایشگاهی با بهره گیری از : زبده ترین ، طراحان اهل فن باتجربه ترین کارشناسان ساخت و تولید بهترین برندهای برتر در زمینه مواد اولیه مصرفی برترین مشاوران فروش، بازاریابی و توسعه بازار متناسب ترین قیمت ها با رعایت اصل کیفیت در کار سرعت عمل بالا درطراحی، ساخت، تولید و نصب سفارشات اخذ شده آماده است تا با هدف جلب رضایت مشتریان و رعایت اصل کیفیت و بهبود مستمر آن، سفارشات شما را دریافت و در سریع ترین زمان ممکن تولید و نصب نماید. ارائه دوازده ماه گارانتی بی قید و شرط ساختاری محصولات تولیدی پس از نصب. و بیست و چهار ماه خدمات پس از فروش، متضمن استمرار همکاری های فی مابین و جلب رضایت و اعتماد شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

دکوراسیون و منزل | حراج و تخفیف