اطلاعات تماس
  • 091964*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265528117573

چگونه طلای کم اجرت بخریم؟

کد: 140008265528117573

https://bit.ly/3CyBYST

، (اخبار رسمی): در این مطلب به بررسی مزایای خرید طلای کم اجرت می‌پردازیم و بررسی میکنیم که این طلاها را از کجا میتوان خرید.

چگونه طلای کم اجرت بخریم؟
چگونه طلای کم اجرت بخریم؟

درصورتی که شما جزو افرادی هستید که علاوه بر زیبایی زیورآلات طلا به سرمایه‌گذاری آن هم توجه می‌کنید، احتمالا چندین قطعه طلای قدیمی در جعبه جواهرات خود خواهید ‌داشت. در این میان اگر چه قیمت عامل تعیین‌کننده‌ای در خرید طلای دست دوم محسوب می‌شود، اما مزایای بسیار زیاد دیگری در مورد خرید طلای کم‌اجرت وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

حفظ سبک قدیمی و وینتیج در طلا‌های کم اجرت:

یکی از مزیت‌های بسیار مهم طلا‌های کم اجرت و دست دوم، سبک قدیمی بی‌نظیر و بسیار زیبا حفظ شده در آنان است. در این میان هر مشتری می‌تواند با توجه به سبک و سلیقه‌ی خود سراغ طراحی‌های منحصر‌به‌فرد مورد نظر خودش باشد که هر کدام به دوران خاصی تعلق دارند. به عنوان مثال هنگام خرید سرویس طلا، مدل‌های کم‌اجرتی را خواهید یافت که نمونه‌های جدید آن در هیچ جواهر‌فروشی پیدا نمی‌شوند و در نتیجه به آن‌ها سرویس‌های کلاسیک گفته می‌شود.

کیفیت عالی در ازای هزینه کمتر افراد زیادی به دلیل استفاده نکردن زیورآلات طلای خود، تصمیم به فروش آن می‌گیرند. همچنین از دیگر مزیت‌های خرید طلای کم اجرت نسبت به طلای نو این است که شما سود و اجرت خرید را پرداخت نخواهید کرد. در نتیجه با هزینه‌ی کمتر می توانید طلایی با وزن بیشتر و زیبا خریداری کنید.

خرید زیورآلات کم اجرت و تاثیر آن در محیط زیست:

یکی دیگر از مزیت‌های خرید طلای کم اجرت، در راستای حفظ محیط زیست و تولید کمتر زیورآلات است. شما می توانید با خرید طلای کم اجرت سهمی هر چند اندک در آینده‌ای پایدار‌تر داشته باشید. به طور کلی خرید طلای دست دوم به این معنا است که کاهش تقاضا برای خرید و فروش طلا و جواهر نو موجب استخراج کمتر از معادن موجود و در نتیجه حفظ محیط زیست و زمین می‌شود.

چگونه از اصل بودن طلای کم اجرت خود مطمئن شویم؟

با اینکه امروزه بازار خرید و فروش طلای دست دوم بسیار داغ است، اما همچنان خرید و فروش طلای کم‌اجرت، خطرات و مشکلاتی را به دنبال دارد که حتما پیش از خرید باید به آن‌ها توجه کنیم. یکی از مهم‌ترین موارد، مربوط به اصالت واقعی طلا‌ است. برای مثال ممکن است طلای دست دومی که می‌خرید تقلبی و یا فاقد اصالت باشد. یعنی ممکن است زیورآلات مس و یا نقره را با طلا آبکاری کنند و به جای زیورآلات طلا به شما بفروشند. در این صورت شما نمی‌توانید از خالص بودن طلای کم‌اجرت خود مطمئن شوید. در این راستا باید توجه داشته باشید که حتما طلای کم‌اجرت را از طلافروشی‌های معتبر خریداری کنید. در ادامه‌ی این مطلب به نکاتی مهم برای سنجش اصالت طلای کم‌اجرت می‌پردازیم:

بررسی کد روی جواهر:

حتما توجه کرده‌اید که روی تمام زیورآلات طلا و همچنین نقره کد‌هایی به شکل عدد درج شده است. این کد‌ها در واقع نشان‌دهنده‌ی عیار زیورآلات هستند. به عنوان مثال ممکن است بر روی طلایی عدد ۹۲۵ حک شده باشد که در این صورت طلای شما به میزان ۹۲.۵ درصد از طلای خالص ساخته شده است.

برند طلا

توجه داشته باشید که علاوه بر عیار طلا، بسیاری از برند‌های سازنده‌ طلا نیز نام خود را بر روی طلا و جواهر حک می‌کنند. در نتیجه هنگام خرید طلای بدون اجرت شیراز می‌توانید به راحتی از برند سازنده و اصالت آن‌ها نیز مطلع شوید

فاکتور طلا فاکتور در واقع شناسنامه طلا محسوب می‌شود. طلای دست دوم و کم‌اجرت نیز در طلا‌فروشی‌ها با فاکتور مربوطه، خرید و فروش می‌شود. بنابراین می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان با مشاهده فاکتور طلا از اصل بودن آن‌ها مطمئن شوید. در این میان توجه کنید که اشتباهات متنی یا چاپ مبهم و یا به کارگیری دستور زبان بد در متن فاکتور‌، می‌تواند از نشانه‌های جعلی بودن آن باشد.

خرید طلای کم اجرت از طلا‌فروشی‌های معتبر

در نهایت توصیه می‌کنیم که بررسی اصالت کالا و کیفیت آن را به دست افراد متخصص و معتبر بسپارید و سراغ طلا و جواهر کم‌اجرتی بروید که نیاز به بررسی اصالت آن‌ها نباشد. در این راستا طلای کم اجرت سپهر با ارائه به‌روز‌ترین زیورآلات طلا، امکان خرید اینترنتی و حضوری را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

طلای کم‌اجرت از کجا بخریم؟

با توجه به موارد گفته شده در بالا، خرید طلا و جواهر باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. خصوصا این موضوع زمانی با‌اهمیت‌تر می‌شود که قصد خرید طلای دست دوم و یا کم‌اجرت را داشته باشید.

در پایان شما می‌توانید با خرید طلای بدون اجرت شیراز به صورت آنلاین از طلای سپهر، علاوه بر کاهش هزینه خرید طلا، در هزینه های جانبی شامل رفت و آمد نیز صرفه‌جویی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091964*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار