اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265528917570

پولسازی

4 قانون پولسازی که نمیخواهند شما بدانید

کد: 140008265528917570

https://bit.ly/30SJKKy

، تهران , (اخبار رسمی): میخواهید بیاموزید چطور میتوان در کمترین زمان ممکن به یک ماشین پولسازی تبدیل شد و هر آنقدر که دلتان میخواهد پول دربیاورید؟ میدانید در میان ثروتمندان جهان رازهای وجود دارد تحت عنوان قوانین پولسازی که آنها نمیخواهند کسی این قوانین را بداند تا سرمایه در دست خودشان بماند؟

تا کنون به این موضوع فکر کرده ایدکه چقدر خوب میشد اگر به یک ماشین پولسازی تبدیل میشدید و میتوانستید هرچقدر که میخواهید پول داشته باشید؟؟؟؟؟ اما چگونه میشود در پولسازی به تبحر رسید و توانست جذب های آنچنانی داشت؟ در این مقاله برآنیم تا به برسی چهار قانون پولسازی که ثروتمندان جهان نمیخواهند شما بدانید بپردازیم آیا برای دریافت کلید باغ خوشبختی آماده هستید؟

قانون اول پولسازی : پاکسازی افکار منفی

اگر میخواهید در یافتن مسیر پولسازی به جاهای خوبی برسید باید مثبت اندیش باشید و مثبت اندیش بمانید. تمام ثروتمندان جهان دانسته و ندانسته از این قانون پولسازی استفاده میکنند. سعی کنید به چیز های منفی فکر نکرده و افکار منفیتان را با افکار مثبت جایگزین کنید. آن زمان است که میبینید دروازه های پولسازی به رویتان گشوده میشود.

قانون دوم پولسازی :خودشناسی

اگر میخواهید خوب پول در بیاورید و از پولتان لذت ببرید. یعنی به اصطلاح به یک ماشین پولسازی تبدیل شوید باید شناخت دقیقی از خودتان داشته باشید اگر نقاط ضعف و قدرت خود را به خوبی بدانید دیگر پولسازی برایتان کاری ندارد. روزانه زمانی را به شناخت خود اخهتصاص دهید تا بفهمید در این دنیا به دنبال چه چیزی هستید.

قانون سوم پولسازی : هدفمندی

پولدار ترین افراد جهان معمولا هدفمند ترین آنها هستند. اگر میخواهید به یک ابر ماشین پولسازی تبدیل شوید و تجربه های میلیاردی داشته باشید، باید اهدافتان را دقیقا مشخص کنید. یک قلم و کاغذ بردارید و اهدافتان را بنویسید. سپس مسیری که فکر میکنید باید بپیمایید تا به قله ی پولسازی برسید را بنویسید. درست در همین لحظه شاهد معجزه خواهید بود.

قانون چهارم پولسازی : سرمایه گذاری

اگر از شما بپرسند مهم ترین فرد در زندگی شما چه کسی است چه پاسخی میدهید؟ برای اینکه پولسازی کنید چه کسی بیش از بقیه میتواند به شما کمک کند؟؟؟ جواب هر دو سوال بی شک خودتان هستید. پس اگر میخواهید ب یک ماشین پولسازی تبدیل شوید باید بر روی خودتان و اهدافتان تمرکز کنید و برای ارتقای استعداد های خود و آموزشتان هزینه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت