اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265529017592

همه چیز در مورد تقویم رومیزی 1401

کد: 140008265529017592

https://bit.ly/3kWrQxr

، (اخبار رسمی): طبق تحقیقات مؤسسه ژئوفیزیک ایران، تقویم vرومیزی 1401 معمولاً در آبان‌ماه یا نهایتاً آذرماه اعلام می شود. یک ابزار تبلیغاتی مؤثر و کارآمد که فرصتی را برای انواع کسب‌وکارها و مشاغل، ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و ... به وجود آورده که با انواع تقویم رومیزی برند تجاری خود را به دیگران معرفی کنند.

همه چیز در مورد تقویم رومیزی 1401
همه چیز در مورد تقویم رومیزی 1401

تقویم رومیزی 1401 مناسب­ترین و بهترین گزینه برای تبلیغات برند شما در سال جدید است. یک هدیه تبلیغاتی بسیار شیک که در هر برگه از آن لوگوی کسب‌وکار شما نقش می­بندد.

داشتن یک تقویم رومیزی زندگی را ساده، منظم و انعطاف‌پذیر می‌کند. حتی با وجود ابزارهای هوشمندی مثل تلفن‌های همراه، تبلت و ... نقش تقویم در برنامه‌ریزی‌های روزانه، هفتگی و سالیانه غیرقابل‌انکار است. بهره‌مندی از ابزاری که همیشه جلوی چشممان و روی میز تحریر در منزل یا میز کارمان در اداره باشد، نقش زیادی در یادآوری قرارهای مهم، جلسات، تاریخ تولد عزیزانمان، تعطیلات رسمی و حتی تاریخ پرداخت قبوض و اقساط دارد. استفاده از یک تقویم رومیزی یادداشت دار امروزه مورداستفاده دانش‌آموزان و خانم‌های خانه‌دار و اقشار مختلف جامعه هم می‌باشد.

علاوه‌برآن مدیران کسب‌وکارهای بزرگ برای برنامه‌ریزی پروژه‌هایی با مدت‌زمان طولانی و یادآوری رویدادهای مهمی چون سمینارها، جلسات، نمایشگاه‌ها و ... نیاز به یک تقویم رومیزی دارند. به همین دلیل روی میز مدیران همیشه یک تقویم نیز خودنمایی می‌کند.

از طرفی انواع تقویم رومیزی یک هدیه تبلیغاتی نیز به شمار می‌روند. این ابزار تبلیغاتی، روزانه در حال معرفی برند­تان به افراد مختلف جامعه است.

تقویم رومیزی 1401

طبق تحقیقات مؤسسه ژئوفیزیک ایران، تقویم سال‌های بعد معمولاً در آبان‌ماه یا نهایتاً آذرماه اعلام می­شود. یک ابزار تبلیغاتی مؤثر و کارآمد که فرصتی را برای انواع کسب‌وکارها و مشاغل، ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و ... به وجود آورده که با انواع تقویم رومیزی برند تجاری خود را به دیگران معرفی کنند.

تقویم رومیزی 1401 مناسب­ترین و بهترین گزینه برای تبلیغات برند شما در سال جدید است. یک هدیه تبلیغاتی بسیار شیک که در هر برگه از آن لوگوی کسب‌وکار شما نقش می­بندد. با تهیه یک تقویم رومیزی و هدیه دادن آن به سازمان‌های دیگر و مشتریانتان، آنها را با کسب‌وکارتان آشنا خواهید کرد. همچنین با این ایده خلاقانه، قدرت و کیفیت اصیل برندتان را به رخ آنان بکشانید.

چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی از نوع آفست و به‌صورت چهار رنگ انجام می‌شود. البته هیچ محدودیتی در رنگ وجود ندارد و علاوه بر این چهاررنگ می‌توان با استفاده از تجهیزات و دستگاه­های اتوماتیک از رنگ پنجم هم برای چاپ تقویم رومیزی بهره برد.

مشتری سفارش خود را به همراه طرح موردنظر ثبت و درخواست می‌کند. بعد از تأیید، طرح به طراح جهت فرم‌بندی استاندارد ارائه و سپس به بخش لیتوگرافی ارجاع داده می‌شود. در آنجا از طرح درخواستی مشتری، زینک گرفته و به چاپخانه تحویل داده می‌شود. در چاپخانه به‌منظور انجام عملیات چاپ، زینک­ها را روی دستگاه می‌بندند، کاغذ مخصوص هم در دستگاه جای‌گذاری و فرایند چاپ انجام می‌شود.

چاپ تقویم رومیزی 1401 به‌صورت اختصاصی و طبق سفارش شما انجام می­شود. در سال جدید یک تقویم رومیزی کاملاً اختصاصی با طرح و رنگ برند سازمانی خود با چیدمان ماه­های سال به‌دلخواه با دسترسی راحت و آسان به روزهای مختلف داشته باشید. در سفارش چاپ تقویم رومیزی 1401، می‌توانید جنس، رنگ، ابعاد و سایز را بر اساس بودجه خودتان انتخاب کنید. انواع و نمونه­های مختلف که با طراحی صحیح و رعایت نکات استاندارد انجام می‌شود.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی در انواع مختلف تقویم رومیزی ساده، تقویم رومیزی یادداشت دار و تقویم رومیزی چوبی تولید و ساخته می­شوند. بنا بر نیاز خود و کسب‌وکارتان می‌توانید یکی از این تقویم­ها را سفارش دهید. این تقویم‌ها همان‌طور که از نام آنها پیداست برای روی میز طراحی و ساخته می­شوند. اغلب مورداستفاده افرادی هستند که بیشتر زمان خود را پشت میز می­گذرانند. این تقویم­ها به‌اندازه‌ای بزرگ هستند که بتوانید تاریخ­ها را به‌راحتی مشاهده و حتی روی برخی از آنها یادداشت بنویسید و به‌اندازه‌ای کوچک هستند که فضای زیادی از میز شما را اشغال نکنند. هرکدام از این ابزارهای تبلیغاتی، گزینه مناسبی برای چاپ تقویم رومیزی 1401 خواهند بود. در ادامه به معرفی هرکدام از آنها اشاره خواهیم کرد.

تقویم رومیزی ساده

یکی از ارزان‌ترین و ماندگارترین هدیه­های تبلیغاتی است. در چاپ تقویم رومیزی 1401 از نوع ساده، 13 برگ از نوع گلاسه و بدون روکش به فنرهای سیمی متصل شده‌اند. در برگ اول تصویر دلخواه و نام و لوگوی برند شما به همراه اطلاعات تماس کسب‌وکارتان درج می‌شود. 12 برگ بعدی مربوط به ماه­های سال هستند که طبق سفارش شما در رنگ­ها و طرح­های مختلف یا مشابه هم تولید می­شوند.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی، نه‌تنها تاریخ ایام را به شخص استفاده­ کننده نشان می­دهد، بلکه جلوه زیبایی به محیط و میز می‌دهد. به همین علت اغلب به‌صورت اختصاصی و ویژه به‌عنوان هدیه تبلیغاتی از سوی یک برند تجاری به مدیران سایر سازمان‌ها و ادارات ارسال می­شود.

پایه تقویم رومیزی چوبی از جنس چوب طبیعی ساخته می‌شود که دوام و ماندگاری بالایی دارد. طبیعتاً قیمت آن نسبت به دیگر تقویم­های رومیزی بیشتر است. زیرا نه‌تنها در تمام روزهای سال بلکه تا سال‌های متمادی می‌تواند زینت‌بخش میز و دکور دفتر کار شخص باشد. چوب مورداستفاده در این نوع تقویم­ها، به طور معمول چوب راش و افرا است. اگر گردوغبار محیط روی آن بنشیند با استفاده از روغن کنجد آن را تمیز کنید تا مانند روز اول برق بزند. تقویم رومیزی چوبی نه‌تنها باعث زیباسازی محیط و میز کار شما می­شود بلکه طبیعت و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. یک هدیه فانتزی و شیک که حتی برای مشتریانتان نیز حس آرامش طبیعت را به همراه خواهد داشت.

تقویم رومیزی چوبی به دو شکل تولید می­شود. در یک نوع آن، برگه‌های تقویم در شیار چوب به طور مرتب و بدون صحافی جای‌گذاری می‌شوند. در نمونه دیگر از تقویم رومیزی چوبی برگه‌های تقویم، صحافی­شده و توسط یک برگه پلکسی شفاف یا رنگی به‌وسیله فنر به هم متصل می­شوند. سپس تقویم نهایی درون شیار چوبی قرار می­گیرد.

از قابلیت­های جنس و متریال چوب آن می‌توان به امکان چاپ با لیزر اشاره کرد. چنانچه بخواهید آرم، لوگو یا متن دلخواه خود را روی بخش چوبی آن حک کنید، این کار به طور اختصاصی و با استفاده از دستگاه­ها و ماشین­آلات مخصوص انجام می‌شود. 

تقویم رومیزی یادداشت دار

تقویم رومیزی یادداشت دار هدیه‌ای بسیار کارآمد و کاربردی به‌ویژه برای کسانی که روزانه مشغله زیادی دارند. ازاین‌رو در اکثر مشاغل و کسب‌وکارها کارایی بالایی دارد. در هر برگ از ورق­های یادداشت این تقویم، امکان درج نام و لوگو به همراه اطلاعات تماس برند تجاری شما وجود دارد؛ بنابراین هنگام استفاده توسط فرد و ارائه به شخص دیگر برند شما به ارزان­ترین شکل ممکن تبلیغ و معرفی می‌شود.

فصل پاییز بهترین زمان برای ثبت سفارش تقویم رومیزی است. چون در روزهای پایانی سال امکان افزایش قیمت کاغذ و همچنین عدم دریافت سفارش به دلیل حجم بالای کار چاپخانه وجود دارد.

چنانچه قصد تهیه هرکدام از نمونه‌های فوق برای هدیه دادن و معرفی کسب‌وکارتان را دارید، از طریق آژانس تبلیغاتی هنر خوب تقویم رومیزی 1401 دلخواه خود را به‌صورت اختصاصی و بدون هیچ‌گونه محدودیتی از نظر تعداد سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی