اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295532617602

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سال 2021 را بشناسید

کد: 140008295532617602

https://bit.ly/3nygRMd

، (اخبار رسمی): آمار و ارقام نشان می‌دهد که در بین اندازه‌های مختلف تلویزیون، همیشه این تلویزیون‌های 55 اینچ هستند که سهم بیشتری از بازار فروش تلویزیون را ازآن خود می‌کنند. این تلویزیون‌ها در واقع با ارتفاع و پهنای تقریبی به ترتیب 68.3 و 121.4 سانتی‌متر برای قرارگیری در بیشتر محیط‌ها مناسب هستند.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سال 2021 را بشناسید
بهترین تلویزیون های 55 اینچ سال 2021 را بشناسید

خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ برای کاربران بیشماری به دغدغه تبدیل شده است. اگر اندکی پیگیر اخبار روز دنیای تکنولوژی باشید می‌دانید که تلویزیون‌های 55 اینچ از برندهای ال‌جی، سامسونگ و سونی همیشه با تقاضای خرید بیشتری در بازار مواجه هستند. این کمپانی‌های سرشناس در سال 2021 همچون گذشته با استقبال از تکنولوژی و کارایی، محصولات خود را روانه بازار کردند تا نیازهای طیف گسترده‌ی کاربران را برآورد سازند. این قسمت را به معرفی کوتاه تعدادی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 این برندها در بازار ایران اختصاص خواهیم داد.

LG 55NANO80 2021

در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021، تلویزیون 55NANO80 از سری نانوسل تلویزیون‌های ال‌جی را می‌توان نام برد. این تلویزیون را در واقع می‌توان در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ سال 2021 نیز دسته‌بندی کرد.

طراحی این تلویزیون در مقایسه با NANO80 سال 2020 تغییراتی چشمگیری به خود دیده است از جمله اینکه با کاهش ضخامت، ظرافت افزایش یافته است. این تلویزیون با تکنولوژی نمایشگر نانوسل، تصاویر را با وضوح واقعی 4K در نمایشگر خود به نمایش می‌گذارد.

پردازشگر حرفه‌ای این تلویزیون با امکان ارتقاء تصاویر کم‌کیفیت، همه چیز را با وضوح یکنواخت 4K نمایش می‌دهد. ردپای هوش مصنوعی جدید در کیفیت تصویر و صدای این مدل محسوس است. ال‌جی 55NANO80 با دو بلندگوی صوتی، 20 وات صدای کلی را انتشار می‌دهد.

این تلویزیون از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 با سیستم عامل webOS و رابط کاربری خیلی آسان، زمینه ساز تعامل بیشتر کاربر خواهد بود. کنترل صوتی از بهترین امکانات هوشمند تلویزیون است. همراه این تلویزیون ریموت جادویی ال‌جی ارائه می‌شود.

LG 55C1 OLED

تلویزیون 55C1 از تلویزیون‌های بالارده ال‌جی است که در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 دسته‌بندی می‌شود. این تلویزیون در تمام زمینه‌های طراحی، کیفیت تصویر، صدا و امکانات اسمارت بی‌نظیر است.

خرید تلویزیون 55C1 در واقع به کسانی که خواهان دستگاهی تمام عیار هستند پیشنهاد می‌شود. این تلویزیون با ضخامت 46 میلی‌متر و حداقل فریم از جنبه‌ی ظرافت و زیبایی قابل تقدیر است. نمایشگر OLED با تکنولوژی پیکسل خود نورده در ارائه تصاویر 4K سرشار از کنتراست و با رنگ مشکی کامل فوق العاده عمل می‌کند.

ال‌جی 55C1 از برترین فرمت‌های HDR نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی 2.2 کاناله‌ی این تلویزیون، منتشر کننده‌ی 40 وات صدا است. جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل webOS در این تلویزیون، امکانات اسمارت ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد. از تکنولوژی ThinQ بطور گسترده در این تلویزیون استفاده شده است. جستجوی صوتی و پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا به این تلویزیون ارزش ویژه‌ای بخشیده‌اند.

امکانات حرفه‌ای گیم نیز از این تلویزیون گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرها ساخته است. به خاطر داشته باشید که برای خرید تلویزیون C1 باید هزینه‌ی بیشتری از تلویزیون‌های سری UP و نانوسل ال‌جی صرف کنید.

SAMSUNG 55AU700

در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 مسلماً تلویزیون‌های سامسونگ خوش خواهند درخشید. تلویزیون 55AU7000 از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های میان رده همین سال است. تلویزیون‌های سامسونگ 2021 از نظر طراحی، پیشرفت چشمگیری به خود دیده‌اند. این تلویزیون نیز از سری کریستالی سامسونگ با طراحی باریک بیش از انتظار برای این سری ارائه شده است.

AU7000 در نمایشگر LED، تصاویر را با وضوح زیبا و زنده‌ی 4K به نمایش می‌گذارد. پردازشگر تصویر این مدل با ارتقاء تصاویر کم‌کیفیت، آن‌ها را نزدیک به وضوح 4K بازآفرینی می‌کند. رنگ‌های غنی در نمایشگر تلویزیون، تصاویری طبیعی را ایجاد می‌کنند.

این تلویزیون همچون بیشتر میان‌رده‌های بازار از طریق 2 بلندگوی صوتی، 20 وات صدا را ایجاد می‌کند. براحتی قادر خواهید بود با سیستم عامل تایزن تلویزیون سامسونگ ارتباط برقرار کرده و تلویزیون را به فضای سرگرمی خود تبدیل کنید. قیمت تلویزیون 55AU7000 نسبت به تلویزیون‌های معرفی شده در این لیست کمتر است.

SAMSUNG 55Q80A

تلویزیون 55Q80A در دسته‌بندی بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 جزو تلویزیون‌های بالارده سامسونگ با نمایشگر حرفه‌ای QLED است. طراحی فوق العاده مدرن و زیبای این مدل، نخستین فاکتوری خواهد بود که توجه خریداران را به آن جلب کرده است.

نمایشگر QLED مبتنی فناوری کوانتوم دات برای ارائه‌ی رنگ و حداکثر درخشندگی خیلی بهتر از نمایشگر معمول عمل می‌کند. محتوای HDR در نمایشگر تلویزیون کیولد بی‌نظیر خواهد بود و این امتیازی مثبت برای دوستداران فیلم خواهد بود. سیستم صوتی 2.2.2 کاناله تلویزیون Q80A نیز 60 وات صدای کلی را ایجاد می‌کند که البته بیشترین توان صدا را در این لیست به خود اختصاص می‌دهد.

تعامل با رابط کاربری و سیستم عامل تایزن این تلویزیون برای هر کاربری آسان و بدون دردسر است. دستیار Bixby سامسونگ، دستیار گوگل، الکسا و همچنین پشتیبانی از برنامه SmartThings مدیریت این تلویزیون را خیلی راحت‌تر می‌کنند. با اتصال به اینترنت می‌توان به برنامه‌ها و سرویس‌های بی‌نظیر تلویزیون دسترسی پیدا کرد.

با در نظر گرفتن همه‌ی این‌ها طبیعی است که برای خرید تلویزیون سامسونگ 55Q80A، هزینه‌ای بیشتر از تلویزیون‌های سری کریستالی همین برند و البته خیلی از تلویزیون‌های 55 اینچ بازار صرف کنید.

SONY 55X85J

تلویزیون 55X85J متعلق به برند خوش آوازه سونی نیز در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 جا خوش می‌کند. تلویزیون‌های سونی همیشه بخاطر کیفیت تصویر با استقبال بی‌سابقه‌ی کاربران روبرو بود‌ه‌اند.

این تلویزیون میان رده سونی در نمایشگر LED، تصاویری سرشار از جزئیات را با وضوح زیبای 4K نمایش می‌دهد. پیروی از استانداردهای کیفی بالا در طراحی این محصول کاملاً مشهود است اما نمی‌توان روی ظرافت آن به اندازه‌ی تلویزیون‌های معرفی شده در بالا حساب باز کرد.

پردازشگر تصویر 4K HDR X1 در این تلویزیون از الگوریتم‌های پیشرفته برای کاهش نویز و افزایش جزئیات در تصویر استفاده می‌کند. تلویزیون 55X85J با پشتیبانی از فرمت‌های دالبی ویژن و دالبی اتموس، تجربه‌ای سینمایی را به کاربر هدیه می‌بخشد و این یکی از وجه‌های تمایز آن با برخی تلویزیون‌های همرده است.

دو بلندگوی صوتی تلویزیون منتشر کننده‌ی 20 وات صدا هستند. این تلویزیون به لیست تلویزیون‌های اندرویدی بازار نیز اضافه می‌شود. تلویزیون‌های اندرویدی همیشه گزینه‌ای ایده‌آل برای ارائه‌ی خدمات وابسته به گوگل هستند. برای مدیریت این تلویزیون می‌توان از دستیار گوگل استفاده کرد. برای خرید این تلویزیون به نسبت تلویزیون‌های همرده از برندهای ال‌جی و سامسونگ باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

SONY 55A80J

تلویزیون سونی 55A80J از سری براویای 2021 سونی، آخرین تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 است که به شما معرفی خواهیم کرد. این تلویزیون در دسته‌بندی تلویزیون‌های پرچمدار بازار قرار می‌گیرد.

طراحی باریک و زیبای این تلویزیون برتری آن را بر میان‌رده‌های همین شرکت لو می‌دهد. نمایشگر OLED با توانایی پیکسل خود روشن شونده، کنتراست بی‌نظیری از تصویر را در این تلویزیون 4K رقم خواهد زد.

تراشه‌ی حرفه‌ای جدید سونی تحت عنوان Cognitive Processor XR دارای یک لایه‌ی اضافی هوش شناختی در کنار پردازش عالی هوش مصنوعی سونی است که کیفیت تصویر تکامل یافته را در نمایشگر 55 اینچ تلویزیون ارائه می‌دهد.

تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی تصویر، تصاویری بدون نقص را در این دستگاه ایجاد می‌کنند. این مدل از طریق سیستم صوتی 2.2 کاناله، 30 وات صدا را انتشار می‌دهد. سیستم عامل محبوب اندروید همانند همیشه امکانات عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی‌های عالی بازی نیز از آن گزینه‌ای منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به گیم ساخته است. این تلویزیون 55 اینچ 2021 را می‌توان از طریق دستیار گوگل مدیریت کرد. قیمت تلویزیون 55A80J به عنوان یک بالارده تمام عیار از تمام تلویزیون‌های این لیست بیشتر است.

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ 2021 را می‌توان پرفروش‌ترین تلویزیون‌های همین سال نیز تلقی کرد. انتخاب بهترین تلویزیون 55 اینچ ممکن است مشکل به نظر برسد اما با سنجیدن همه‌ی جوانب و بررسی کامل ویژگی‌های این تلویزیون‌ها قطعاً به بهترین انتخاب خواهید رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار