اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008305535817604

نماشویی چیست و قیمت نماشویی در تهران چقدر می باشد؟

کد: 140008305535817604

https://bit.ly/3l22Pku

، (اخبار رسمی): در این مقاله بسیار مهم به نقل از شرکت کارابین راپل اطلاعات کاملی درباره نماشویی ساختمان و فاکتور های مهم در تعیین قیمت نماشویی در تهران برسی شده است.

نماشویی چیست و قیمت نماشویی در تهران چقدر می باشد؟
نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی

نماشویی یعنی کلیه کارهایی که با هدف از بین بردن آلودگی ها و جرم ها از نمای ساختمان که توسط ارتفاع کاران و متخصصین شستشوی نما انجام می شود تا از نفوذ آلودگی ها به خورد نمای ساختمان جلوگیری شود. به طور کلی نماشویی ساختمان شامل نظافت نمای بیرونی ساختمان با استفاده از دستگاه نماشویی و مواد های شوینده و همچنین مواد های نانو می شود که با روش های مختلفی در انواع سطوح نمای ساختمان ها انجام می شود می باشد.

اگر نمای ساختمان شما چرکین و آلوده شده بهتر است قبل از نفوذ جرم ها به خورد سطوح سنگ نمای ساختمان اقدام به شستشوی نمای ساختمان خود کنید تا از خراب شدن نما جلوگیری شود.

به طور معمول نمای ساختمان ها برای سالم ماندن باید در بازه های زمانی مختلف و مشخصی شستشو شوند به این دلیل که پس از گذشت زمان و با نشستن گرد و غبار و دوده ها بر روی نمای ساختمان و همچنین بارش باران های اسیدی موجب نفوذ جرم ها به خورد نمای ساختمان می شود و تنها راه جلوگیری از این مشکل نماشویی ساختمان و استفاده از مواد های نانو آب گریز می باشد.

اگر نمای ساختمان شما در بازه های زمانی مختلفی شستشو شود نمای ساختمان شما تمیز تر خواهد ماند و همچنین قیمت نماشویی ساختمان بسیار کمتر از هزینه نماشویی و شستشوی نمای یک ساختمان کثیف و آلوده خواهد شد.

همان طور که می دانید زیبایی و طراحی نمای ساختمان ها در بالا بردن ارزش ملک نقش بسیار مهمی را دارد و به نوعی وضعیت نما کت و شلوار نمای ساختمان شما می باشد پس بهتر است به نظافت و نگهداری نمای ساختمان خود اهمیت ویژه ای هم قائل باشید تا ارزس ملک شما هم بالا باشد.

قیمت نماشویی چگونه محاسبه می شود؟

برای تعیین قیمت نماشویی عوامل مختلفی وجود دارد که باید توسط کارشناسان و مشاورین شرکت های نماشویی برسی و سپس با توجه به وضعیت فعلی ساختمان تعیین نرخ شود. معمولا اکثریت شرکت های اجرا کننده خدمات نماشویی در تهران می باشند و بیشترین تقاضای نماشویی در استان تهران و کرج می باشد.

به طور کلی کارشناسان و مشاورین شستشوی نما میزان تعیین قیمت را با توجه به فاکتور هایی که در لیست زیرارائه شده است مشخص می کنند شامل:

  • یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت نقش دارد متراژ نمای ساختمان و همچنین ابعاد آن می باشد. یعنی شخص متخصص در اولین مرحله باید به میزان ارتفاع نمای ساختمان و همچنین متراژ کلی نما دقت کند و قیمت را با توجه به هر متر مربع معین کند که معمولا برای ساختمان هایی که متراژ بالایی دارد قیمت اجرا کمتر می شود.
  • روش و نحوه نماشویی ساختمان یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها برای شستشوی نما می باشد و حتما باید به نحوه شستشوی نمای ساختمان که به صورت نماشویی با طناب باشد یا داربست و یا کلایمر دقت شود. زیرا نرخ اجرای کار در هر روش با توجه به سختی کار متفاوت می باشد و قطعا در تعیین نرخ هم موثر خواهد بود.
  • موقعیت مکان جغرافیایی و دسترسی مسیر شهری در تعیین نرخ موثر می باشد و قطعا قیمت اجرای نماشویی در تهران و کرج کمتر از سایر شهر های دیگر می باشد. یکی از دلایلی که قیمت نماشویی در تهران کمتر از شهرهای دیگر می باشد همان طور که در اول بند اشاره شد این است که اکثریت شرکت های اجرا کننده خدمات نظافت نمای بیرونی ساختمان در تهران می باشند و دسترسی شهری به پروژه ها راحت تر از شهرهای دیگر می باشد.
  • نحوه نماشویی نما هم در میزان تعیین نرخ موثر می باشد. زیرا هزینه شستشو به صورت سند بلاست با هزینه شستشو به صورت واترجت کاملا متفاوت و متغییر می باشد و همچنین زمان اجرای کار در هر دو روش متغییر است پس باید به نحوه و روش شستشو هم توجه کرد.
  • میزان شدن آلودگی نمای ساختمان و همچنین مقدار مواد مورد نیاز برای پاکسازی و نظافت نمای ساختمان از فاکتور های بسیار مهم در تعیین نرخ نماشویی می باشد.
  • یکی دیگر از عوامل تاثییر گذار در هزینه نماشویی جنس نمای ساختمان و همچنین مصالح استفاده شده در نما می باشد. مثلا برای مثال هزینه شستشوی نمای آجری با نمای شیشه ای کاملا متفاوت می باشد و برای هر کدام از جنس نما ها مواد مختلفی استفاده می شود و زمان اجرای کار در هر کدام کاملا متفاوت می باشد.

تمامی موارد ذکر شده از فاکتور های بسیار مهم در تعیین قیمت شستشوی نمای ساختمان می باشند و نرخ ارائه شده توسط کارشناسان با توجه به موارد ذکر شده مشخص می شود.

انواع روش های نماشویی ساختمان

روش های مختلفی برای نماویی ساختمان وجود دارد که هر کدام با توجه به طراحی و وضعیت فعلی نمای ساختمان شما انتخاب و اجرا می شود که شامل:

  • نماشویی با طناب
  • نماشویی با داربست
  • نماشویی با کلایمر
  • نماشویی با جرثقیل های سبد دار
  • نماشویی با بالابرهای هیدرولیکی

با کلیه مواردی که ذکر شد نماشویی ساختمان قابل اجرا بوده و در حال حاضر در سراسر کشور با تمامی روش ها نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام می شود. و هر کدام از روش ها محدودیت ها و همچنین مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه مطالب به توضیحات کاملی درباره انواع روش های نماشویی ساختمان خواهیم پرداخت.

به نقل از شرکت نماشویی کارابین راپل یکی از بهترین روش هایی که برای اجرای شستشو و نظافت نمای بیرونی ساختمان خود می توانید استفاده کنید روش نماشویی با طناب می باشد.

نماشویی با طناب

روش نماشویی با طناب یکی از روش های پیشرفته و تخصصی برای نماشویی ساختمان می باشد که در حال حاضر در سراسر جهان از این روش تابعیت می شود و دارای استاندارد بین المملی می باشد. این روش یکی از کم هزینه ترین و مطمئن ترین روش ها برای ایمنی می باشد. ایمنی این روش کاملا مطئمن بوده و ثابت شده می باشد به نوعی که از این روش برای نماشویی برج های بسیار بزرگی همچون برج خلیفه و برج میلاد تهران استفاده می شود.

در این روش به دلیل عدم استفاده داربست یا کلایمر هزینه اضافه ای برای اجاره ابزار های کار در ارتفاع پرداخت نخواهد شد و کلیه مراحل شستشو با استفاده از طناب های راپل کاری و هارنس های کار در ارتفاع انجام می شود. افرادی که خدمات نماشویی با طناب را انجام می دهند باید از تجربه و حرفه بالایی برخوردار باشند و بتوانند تعادل خود را در هنگام استفاده از دستگاه نماشویی حفظ کنند. نام دیگر این روش نماشویی با راپل یا راپل کاری می باشد.

نماشویی با داربست

نماشویی با داربست یکی از روش های قدیمی و سنتی برای اجرای نماشویی ساختمان می باشد که خوشبخانه با پیشرفت تکنولوژی دیگری نیازی به استفاده از بستن داربست به جهت نظافت نمای بیرونی ساختمان نمی باشد. اما در بعضی از مواقع به دلیل عدم وجود کارگاه مناسب برای بستن طناب های راپل کاری و یا عواملی دیگری که امکان کار با طناب وجود نداشته باشد از روش نماشویی با داربست استفاده می شود. متخصصین شستشوی نمای شرکت کارابین راپل به جهت بالا بردن سطح ایمنی کار در زمان استفاده از داربست از هارنس های کار در ارتفاع و کمربند های ایمنی مخصوص داربست استفاده میکنند از خطرات احتمالی در اجرای کار جلوگیری شود.

نماشویی با کلایمر

یکی دیگر از روش های نشستشوی نمای ساختمان نماشویی با کلایمر است که معمولا در نماهایی که دسترسی اجرای کار با طناب سخت می باشد استفاده می شود. کلایمر یکی از دستگاه های نفر بر سبد دار می باشد که معمولا دو یا چهارز نفر با توجه به اندازه کلایمر نصب شده در نمای ساختمان می توانند از آن استفاده کنند و خدمات نماشویی ساختمان با کلایمر را انجام دهند.

نماشویی ساختمان با جرثقیل

نماشویی ساختمان با جرثقیل معمولا زمان هایی مورد استفاده قرار میگیرد که امکان استفاده از نماشویی با طناب و یا بستن داربست و کلایمر وجود نداشته باشد. در این روش از کار برای نماشویی ساختمان از جرثقیل های سبد دار استفاده می شود که قیمت نماشویی ساختمان و همچنین هزینه اجاره جرثقیل بین کارفرما و اجرا کننده کار توافقی محاسبه می شود.

نماشویی با بالابرهای هیدرولیکی

این روش هم معمولا برای ساختمان هایی امکان استفاده از طناب و بستن داربست و کلایمر وجود نداشته باشد استفاده می شود. از بالابرهای هیدرولیکی برای ساختمان هایی که ارتفاع آنها کم می باشد توسط شرکت کارابین راپل استفاده می شود.

شرکت نماشویی

شرکت نماشویی کارابین راپل یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها در زمینه خدمات کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان می باشد. این شرکت بیش از دو دهه است که خدمات نظافت نمای بیرونی ساختمان را در سراسر کشور به مشتریان خود ارائه میکند و تا به حال بیش از هزار پروژه موفق در زمینه نماشویی با راپل داشته است. همواره مشتریان این شرکت سازمان ها و ارگان هایی دولتی همچون صدا وسیما و مشتریان خارجی مانند شرکت کوزو می باشد. کلیه متخصصین نماشوی این شرکت کاملا دوره دیده و با تجربه در اجرای کار می باشند و خدمات شستشوی نما را به صورت تضمینی انجام می دهند.

نماشویی ارزان در تهران

در استان تهران به دلیل آلودگی ها و ساختمان های مدرنی که دارد وجود دارد میزان درخواست و تقاضای نماشویی بسیار بیشتر از سایر شهرهای دیگر می باشد. دودی شدن سطوح نمای ساختمان ها و همچنین بارش باران های اسیدی موجب کثیف شدن نماها و نفوذ جرم ها به سطوح نما شده است. شرکت نماشویی کارابین راپل خدمات شستشوی نمای ساختمان و نماشویی ارزان را برای مشتریان تهرانی با بهترین کیفیت و ممکن انجام می دهد.

نماشویی نمای سیمانی

برای شستشوی نمای سیمانی از روش نماشویی با واترجت استفاده می شود. برای نماهای سیمانی سشستشو به صورت واترجت بسیار موثر می باشد و فشار بالای آب موجب بلند شدن کلیه جرم ها از سطوح نمای سیمانی می شود. معمولا نماشویی نمای سیمانی قبل از اجرای خدمات نقاشی نما استفاده می شود که زیر سازی بسیار خوبی برای نقاشی نما ایجاد میکند و طول عمر ماندگاری رنگ را بالا میبرد.

منبع: شرکت کارابین راپل | carabinrapir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل

کارابین راپل شرکت خدماتی کار در ارتفاع با دسترسی طناب بدون نیاز به داربست می باشد. کارابین راپل خدمات راپل کاری را در تمامی نقاط کشور با بهترین قیمت و کیفیت ممکن به همراه عقد قرار داد و بیمه نامه انجام می دهند. شرکت کارابین راپل بیش از دو دهه است که در زمینه خدمات کار در ارتفاع در حال ارائه خدمت به مشتریان خود در سراسر کشور می باشند و از آغاز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به صورت اینترنتی شروع کرده اند و و از زمان شروع فعالیت تا به حال توانسته اند رضایت درصد قابل توجهی از کاربران را به دست بیاورند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان