اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010175624117604

نقاشی نمای بیرونی ساختمان چگونه انجام می شود؟

کد: 140010175624117604

https://bit.ly/33jojDC

، (اخبار رسمی): امروزه روش های بسیار مختلفی برای اجرای نقاشی نمای بیرونی ساختمان وجود دارد. در این نوشته قصد داریم بهترین روش های نقاشی نمای ساختمان را به همراه مثال برایتان توصیف کنیم.

نقاشی نمای بیرونی ساختمان چگونه انجام می شود؟
نقاشی نمای بیرونی ساختمان چگونه انجام می شود؟

بهترین روش برای اجرای نقاشی نمای ساختمان استفاده از روش راپل کاری می باشد که هم هزینه های کمتری نسبت به سایر روش های دیگر دارد و هم امنیت بسیار بالایی دارد.

 

نقاشی نمای ساختمان

به طور کلی نقاشی نمای بیرونی خانه روش‌ها و ترفندهای بسیار مختلفی دارد که تمامی روش ها بستگی به نحوه اجرای اساتید و متخصصین این خدمات دارد که شامل موارذ زیر می شود:

  • نقاشی نمای ساختمان با طناب
  • نقاشی نما با داربست
  • نقاشی نمای بیرونی ساختمان با کلایمر
  • نقاشی نما با جرثقیل و بالابرهای هیدرولیکی

چهار مورد ذکر شده در لیست بالا از انواع روش هایی هستند که امروزه بسیار استفاده می شوند. اما سوالاتی که در اکثریت مواقع برای مشتریانی که قصد انجام نقاشی نمای ساختمان خود را دارند پیش می آید این است که:

  1. بهترین روش برای اجرای نقاشی نمای بیرونی ساختمان چه روشی است ؟!
  2. کدام روش کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت را در اجرای کار دارد !؟
  3. کدام روش نسبت به سایر روش های دیگر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است !؟

در این نوشته پاسخ به تمامی سوالات مشتریان به طور کل توصیف شده است.پس این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید تا بهترین روش را قبل از اجرای نقاشی نما انتخاب کنید.

نقاشی نمای ساختمان با طناب

نقاشی نمای ساختمان با طناب یکی از بهترین و مدرن ترین روش هایی می باشد که شما می توانید برای اجرای نقاشی نمای بیرونی ساختمان خود انتخاب کنید.

همان طور که در بند قبل اشاره شد این روش به دلیل مدرن و بروز بودن نسبت به سایر روش های دیگر یک روشی کاملا ایمن و مطمئن می باشد.

هزینه اجرای نقاشی نما در روش راپل کمترین هزینه را نسبت به سایر روش هایی همچون داربست ، کلایمر و... دارد.

زیرا این روش نقاشی نما با طناب فقط هزینه هایی که مربوط به دستمزد اجرا کننده کار می باشد پرداخت می شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه بابت فراهم کردن ابزار های کار در ارتفاع نخواهید داشت.

روش راپل به قدری مطمئن و ایمن می باشد که در حال حاضر در سراسر جهان در برج ها و ساختمان های بسیار بلند و آسمان خراشی مانند برج خلیفه از این روش استفاده می شود.

در اجرای نقاشی نما با طناب سرعت انجام کار بسیار بیشتر از سایر روش های دیگر مانند داربست می باشد. در این روش هیچ معطلی برای انجام کار وجود ندارد و زمان به پایان رسیدن پروژه به حد چشمگیری زود تر از سایر روش ها می باشد.

نقاشی نما با داربست

نقاشی نما با داربست یکی از روش های سنتی و قدیمی ای می باشد که در حال حاضر هم از این روش استفاده می شود.

نقاشی نمای بیرونی ساختمان با داربست بر خلاف روش راپل مقداری پر هزینه تر می باشد. زیرا هم باید هزینه های نصب داربست و هم هزینه های دسمتزد اجرای کار پرداخته شود.

استفاده از داربست برای انجام خدمات رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان از ایمنی بسیار کمتری نسبت به روش راپل و یا سایر روش های دیگر دارد.

اما خوشبختانه امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و امکانات کلیه خدماتی که با استفاده از داربست انجام می شود برای بالا بردن امنیت به همراه کمربند ایمنی مخصوص کار در ارتفاع یعنی هارنس انجام می شود.

استفاده از هارنس در زمان انجام کار با داربست ایمنی انجام کار را به قدر زیادی بالا برده است اما به طور کل ایمنی کمتری نسبت به دیگر روش ها دارد.

نقاشی نمای بیرونی ساختمان با کلایمر

نقاشی نمای ساختمان با کلایمر یکی دیگر از روش هایی می باشد که امروز در وضعیف فعلی در حال استفاده می شود و به نوعی با نام جایگزین داربست معروف شده است.

اما موضوعی که وجود دارد این است که استفاده از این روش پر هزینه می باشد و باید هزینه های اجاره کلایمر همانند داربست پرداخته شود.

کلایمر از نظر ایمنی آنچنان بالا نمی باشد و به نوعی همانند دابست عمل میکنند و شخص اجرا کننده کار در داخل سبد می باشد و از هیچ کمربند ایمنی ای برای افزایش امنیت استفاده نمی شود.

پیشنهاد می شود که در زمان انتخاب روش نقاشی نمای ساختمان نسبت به داربست و کلایمر و روش راپل حتما راپلکاری را انتخاب کنید.

زیرا این روش هم از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و هم هزینه ی بسیار کمتری نسبت به این دو روش دیگر دارد.

نقاشی نما با جرثقیل و بالابر های هیدرولیکی

استفاده از این روش زمان هایی کاربرد دارد که امکان استفاده از سایر روش های دیگر وجود ندارد. و معمولا در ساختمان هایی که ارتفاع بسیار کمتری دارند استفاده می شود.

معمولا برای استفاده از بالابر یا جرثقیل های هیدرولیکی در نقاشی نمای ساختمان برای ساختمان هایی که تقریبا دو الی سه طبقه ارتفاع دارند استفاده می شود.

هزینه های انجام این روش توافقی بین کارفرما و اساتید کار در ارتفاع بوده و معمولا به صورت ساعتی یا روزانه اجاره این ابزار ها مشخص و انجام می شود.

بهترین روش برای اجرای نقاشی نما

با توجه به توصیفات و موارد ذکر شده در این نوشته نتیجه میگیریم که بهترین روش برای اجرای نقاشی نمای ساختمان استفاده از روش راپل کاری می باشد که هم هزینه های کمتری نسبت به سایر روش های دیگر دارد و هم امنیت بسیار بالایی دارد.

شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل مجری نقاشی نمای ساختمان با طناب در تهران و سراسر کشور می باشد و این خدمات را با بهترین کیفیت و قیمتی کاملا تضمینی به مشتریان خود انجام می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتفاع کاران کارابین راپل

کارابین راپل شرکت خدماتی کار در ارتفاع با دسترسی طناب بدون نیاز به داربست می باشد. کارابین راپل خدمات راپل کاری را در تمامی نقاط کشور با بهترین قیمت و کیفیت ممکن به همراه عقد قرار داد و بیمه نامه انجام می دهند. شرکت کارابین راپل بیش از دو دهه است که در زمینه خدمات کار در ارتفاع در حال ارائه خدمت به مشتریان خود در سراسر کشور می باشند و از آغاز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به صورت اینترنتی شروع کرده اند و و از زمان شروع فعالیت تا به حال توانسته اند رضایت درصد قابل توجهی از کاربران را به دست بیاورند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان