اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000901553879171

تحریم

استفاده از کیف پول سخت افزاری برای جلوگیری از تحریم ها

کد: 14000901553879171

https://bit.ly/3DOyVaM

، تهران , (اخبار رسمی): برای جلوگیری از تحریم و مسدود شدن دارایی ارزدیجیتال شما دارایی ارزدیجیتال خود را در کیف پول های سخت افزاری نگه داری نمایید

استفاده از کیف پول سخت افزاری برای جلوگیری از تحریم ها
محتوا دورج

ویژگی دُرج: استفاده از زیر ساخت امن ترزور بعنوان یک سیستم اروپایی با استاندارد های جهانی، در دسترس بودن کلید خصوصی تان بصورت رمزنگاری شده در دُرج، اصالت کالا بدلیل تولید داخل و ایرانی بودن محصول

 ایا کیف پول های سخت افزاری قابل تحریم هستند؟

اگرچه این روزها بیت کوین و به طور کلی رمز ارز‌ها، توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند اما نگرانی سرمایه‌گذاران مبنی بر چگونگی حفظ امنیتِ سرمایه‌شان در کیف پول رمز ارز به خصوص در ایران با وجود تحریم‌ها همچنان پا‌بر‌جا است.

افراد زیادی هستند که به خرید بیت کوین و نگهداری آن در کیف پول های امن بسیار اهمیت می دهند. در این مقاله سعی داریم برترین ویژگی های کیف پول های امن که خطر تحریم شدن را ندارند را بررسی کنیم. و طبق یک قانون کلی: بهترین کیف پول ها، امن‌ترین آنها است.

کیف پول ارز دیجیتال چه کارکردهایی دارد؟

کارکرد کیف پول بیت کوین مشابه حساب بانکی است که به شما امکان نگهداری، دریافت و یا ارسال ارز دیجیتال را می دهد. در واقع هر کیف پول دارای یک آدرس است که می‌توانید آن را مثل شماره حساب در نظر بگیرید. به عنوان مثال کافیست آدرس بیت کوین خود را به فرستنده بدهید تا برای شما بیت کوین ارسال کند. بنابراین چه قصد خرید و فروش ارز دیجیتال دارید چه قصد سرمایه گذاری، داشتن کیف پول ارز دیجیتال امری ضروری است.

از آنجایی که ارزهای رمزپایه تحت کنترل قانون هیچ دولت و کشور خاصی نیستند، در نتیجه دقت در انتخاب والت یا همان کیف پول بسیار اهمیت دارد. امکان از دست دادن کل سرمایه از طریق کیف پول نامعتبر همواره یک تهدید جدی برای دارایی دیجیتال شما محسوب می شوند.

امنیت: اگر مهم ترین فاکتور سپرده گذاری بلند مدت برای شما امنیت است، کیف پول های سخت افزاری  بی شک درست ترین انتخاب خواهد بود.

راحتی کاربری و سهولت در دسترس بودن: اگر به طور مداوم در حال انجام خرید و فروش و تراکنش در بازار رمز ارزها هستید و راحتی کاربری و سهولت دسترسی برایتان اولویت است، کیف پول سخت افزاری دُرج که قابلیت اتصال به موبایل را دارد و با مرورگر بسادگی میتوانید دارایی خود را مدیریت کنین بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

رابط کاربری ساده: کیف پول‌ سخت افزاری دُرج با ارائه یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند، کار انجام تراکنش ها و ارسال و دریافت رمز ارزها را آسان کرده و شما را سردرگم نمی‌کنند از محبوبیت بالایی برخوردارند.

ناشناس بودن: افرادی که که تمایل دارند هویت خود یا تراکنش های رمز ارزشان ناشناس باشد. از کیف پول‌ سخت افزاری دُرج از قابلیت های خاصی مانند tor بهره گرفته است تا بطور کلی ناشناس باشید حتی برای انجام تراکنش تان.

نحوه مدیریت حساب: به یاد داشته باشید که مهمترین عامل برای حفظ و نگهداری دارایی‌های رمز ارز، در اختیار داشتن کلیدهای خصوصی است، برخی از کیف پول ها (اغلب کیف پول های صرافی)، کلیدهای خصوصی کاربران را نزد خود نگهداری می‌کنند که این به معنای کنترل و نظارت بر دارایی های شماست. بنابراین در انتخاب کیف پول رمز ارز حتماً به این نکته توجه داشته باشید که اگر کلیدهای خصوصی خود را در اختیار ندارید، همیشه با خطر مسدود شدن حساب کاربری یا فریز شدن دارایی هایتان مواجه هستید. کیف پول‌ سخت افزاری دُرج در ابتدا راه اندازی خود کلید خصوصی شما را در قالب یک سری 24 تایی کلمات به شما میدهد.

ارائه سرویس به کاربران ایرانی: یکی دیگر از نکات مهم در استفاده از کیف پول ها، سرویس دهی به کاربران ایرانی است. متاسفانه به دلیل مسائل مربوط به تحریم ها، بسیاری از کیف پول های موجود، از سرویس دهی به ای پی های ایرانی امتناع کرده و چنانچه از وی پی ان استفاده کنید، در صورت طی مراحل احراز هویت و شناسایی هویت ایرانی شما، از ارائه سرویس به شما خودداری می‎کنند. بنابراین برای استفاده ایمن از کیف پول‌ امری است ضروری . کیف پول سخت افزاری دُرج در ایران تولید می شود و بطور کامل متن باز یا اوپن سورس است که این موضوع سبب می شود به هیچ عنوان قابل تحریم نباشید.

امنیت: اگر مهم ترین فاکتور سپرده گذاری بلند مدت برای شما امنیت است، کیف پول های سخت افزاری دُرج انتخاب درستی خواهد بود.

نظارت بر کلیدهای خصوصی: یک کیف پولی که بتوانید بر کلید های خصوصی خود نظارت و از آن ها نگهداری کنید.

قابلیت های پشتیبان گیری و امنیتی: قابلیت ایجاد پشتیبان از کلیدها و پین کدها داشته باشد.

جامعه توسعه دهندگان: سرویس ارائه دهنده کیف پول باید دارای جامعه توسعه دهندگان فعال برای نگهداری و حفاظت باشد.

سهولت استفاده: کیف پول باید دارای یک رابط کاربری هوشمند به منظور کاربرد سریع و آسان باشد.

سازگاری: با سیستم عامل های گوناگون سازگاری داشته باشد.

با توجه به مطالب بالا کیف پول های درج اولین وتنها کیف پول های ارز دیجیتال میباشد که در بستر تکنولوژی ترزور در ایران ساخته میشود که دارای امکانات غیر قابل تحریم شدن و امنیت بالا میباشد و دارای نمایندگی فروش در داخل ایران هستند. برای خرید به سایت dorj.io  مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امین درج خاورمیانه

کیف پول سخت افزاری درج، نگهدار ارزهای مجازی شماست

اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]