اطلاعات تماس
  • 034322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035542617642

دنیای زنان و دختران در ایران

دسترسی به دنیای زنان سریع تر از همیشه

کد: 140009035542617642

https://bit.ly/3HWeonk

، (اخبار رسمی): سایت جمع آوری اخبار مرتبط با حوزه زنان و دختران از منابع معتبر خبری ایران و جهان است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تجمیع اخبار مرتبط با حوزه زنان و دختران را با دسترسی سریع و آسان تسهیل کند

دسترسی به دنیای زنان سریع تر از همیشه
دنیای زنان یک خبر خوان تخصصی در حوزه جمع آوری محتوا مرتبط با زن ، زنان، دختر و دختران ایرانی است

اکنون ما در عصری قرار داریم که سرعت دسترسی به اطلاعات و اخبار اهمیت ویژه ای دارد و زمان طلایی نایابی است که قابل تکرار نیست.

دسترسی به دنیای زنان سریع تر از همیشه

به گزارش دنیای زنان، سایت http://worldwoman.ir که یک سایت جمع آوری اخبار مرتبط با حوزه زنان و دختران از منابع معتبر خبری ایران و جهان است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تجمیع اخبار مرتبط با حوزه زنان و دختران را با دسترسی سریع و آسان تسهیل کند.

دسترسی زنان و دختران ایرانی به محتوای تولید شده مرتبط با ایشان بسیار سخت شده و این نیازمند بررسی کردن سایت های مختلف خبری، خبرگزاریها و ... است.، دنیای زنان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «اکنون ما در عصری قرار داریم که سرعت دسترسی به اطلاعات و اخبار اهمیت ویژه ای دارد و زمان طلایی نایابی است که قابل تکرار نیست.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « محتوا های مرتبط با زنان در حوزه های مختلف دستبنده شده و مخاطبین می توانند متناسب با علاقه خود محتوا مدر نظرشان را پیگیری نمایند ما در تلاشیم با افزایش منابع خبری و تولید کننده محتوا نیاز مخاطب از سر زدن به سایت های مختلف مرتفع کنیم و این سیت پایگاه اصلی زنان و دختران کشور باشد»

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت دنیای زنان به آدرس http://worldwoman.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 034322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه