اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009065546017650

دستگیره هوشمند شیائومی نسل جدید

کد: 140009065546017650

https://bit.ly/3cYxnPu

، (اخبار رسمی): برای باز کردن دستگیره هوشمند شیائومی روش های زیادی وجود دارد اما به طور کلی سه روش مجزا در این راستا وجود دارد. یکی از مکانیزم ها سنسور اثر انگشت است. به طور کلی حسگرهای مورد استفاده در دستگیره هوشمند برند شیائومی بسیار سریع هستند و در کسری از ثانیه عملیات باز کردن درب را انجام می دهند.

دستگیره هوشمند شیائومی نسل جدید
دستگیره هوشمند شیائومی نسل جدید

حتما در مورد دستگیره هوشمند شیائومی بارها شنیده اید! اما شاید کاربرد و مکانیزم این دستگیره هنوز برای شما مشخص نیست پس چه خوب است که سعی کنید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. به طور کلی کمپانی شیائومی سعی کرده است که در زمینه ساخت قفل و دستگیره های ضد سرقت بهترین شرایط را فراهم سازد.

بررسی اجمالی ویژگی های دستگیره هوشمند شیائومی

پلتفرم طراحی انواع دستگیره هوشمند شیائومی، کرادفاندینگ است. یعنی ظاهری زیبا و طراحی بسیار مدرنی به نسبت دستگیره های قدیمی تر دارد. از سوی دیگر امنیت بهتری برای خانه و محل کار شما ایجاد می کند. مکانیسم حرکت دستگیره ها نیز تغییر کرده است و مدل های جدید از دستگیره هوشمند شیائومی به شکل خارق العاده ای طراحی شده اند. خرید دستگیره هوشمند را از سایت بارمان با بهترین قیمت تجربه کنید.

یکی از مدل های پرفروش از دستگیره هوشمند شیائومی طراحی و ظاهر ویژه ای دارد. مثلاً این قفل 400 میلی متر طول دارد و ضخامت آن تنها 29 میلی متر است یعنی به صورتی طراحی شده است که هم زیبایی ظاهری بی نظیری داشته و هم منزل شما را شیک تر نشان می دهد. این دستگیره تنها 6 کیلوگرم وزن دارد و با باتری های قمی کار می کند. به طور کلی در صورت تمام شدن باتری ها از پورت مخصوص شارژ استفاده می شود که به شکل کاملاً حرفه ای طراحی شده است و شما می توانید دستگاه را شارژ کنید.

معمولاً بدنه به کار برده شده برای دستگیره هوشمند شیائومی از جنس آلیاژ روی ضد زنگ است. از سوی دیگر دستگاه دارای نمایشگر مخصوصی است و اعداد و ارقام را به درستی نشان می دهد. از سوی دیگر این دستگیره ها زمان کاهش میزان شارژ باتری را نیز گزارش می دهند تا کاربر بتواند پیش از اینکه باتری به اتمام برسد، تصمیم گیری درست را داشته باشد.

تکنولوژی اثر انگشت در دستگیره هوشمند شیائومی

یکی از نکاتی که در خصوص دستگیره هوشمند شیائومی باید بررسی شود تکنولوژی اثر انگشت است. این تکنولوژی به صورتی طراحی شده است که اجازه می دهد فرد افراد خاصی بتوانند وارد منزل شوند. دقت کنید که اثر انگشت روی سیستم شناسایی و ثبت می شود و موقعیت اجرایی آن بررسی می شود.

معمولاً دستگیره هوشمند شیائومی به صورت سه سیلندری طراحی می شود تا از قفل های کلاس C در آن استفاده می شود و قطعات به کار برده شده بسیار با کیفیت هستند. این قطعات در کشور ایتالیا تولید می شوند و سطح امنیت آنها نیز به صورتی است که با ضربه و شوک باز نخواهد شد و این موضوع خود بخشی از مکانیزم بی نظیر دستگیره هوشمند برند شیائومی محسوب می شود.

روش های باز کردن دستگیره هوشمند شیائومی

برای باز کردن دستگیره هوشمند شیائومی روش های مختلفی وجود دارد اما به طور کلی سه روش مجزا در این راستا وجود دارد. یکی از مکانیزم ها سنسور اثر انگشت است. به طور کلی حسگرهای مورد استفاده در دستگیره هوشمند برند شیائومی بسیار سریع هستند و در کسری از ثانیه عملیات باز کردن درب را انجام می دهند. دقت کنید که به طور کلی اثر انگشت شما در فضای 360 درجه ای شناسایی می شود. حسگرهایی که در این قفل ها وجود دارند معمولاً شامل یک سری الگوریتم های مخصوص هستند و فرآیند تشخیص اثر انگشت نیز به درستی صورت می گیرد.

دستگیره هوشمند شیائومی به سبک مینیمال

یکی از ویژگی های مهمی که برای دستگیره هوشمند شیائومی استفاده شده است، سبک مینیمال است. مدل های مشکی از دستگیره هوشمند برند شیائومی بیشترین طرفداران را دارند چون با هر دکوراسیونی سازگار هستند. وزن این دستگیره ها 3 کیلوگرم اعلام شده است و ابعاد نسبتاً کوچکی دارند. از سوی دیگر منبع تغذیه برای دستگیره هوشمند شیائومی نیز 8 باطری 6 ولتی است. این مدل از دستگیره ها ظرفیت دمایی بالایی دارند و تا +55 نیز کارایی خود را حفظ می کنند.

دستگیره هوشمند شیائومی به سبک مینیمال به واسطه اثر انگشت، بلوتوث و پسوود کار می کند و همینطور دارای کلیدهای اضطراری نیز خواهد بود. این دستگاه آلارم مخصوص پس از باز ماندن در دارد و کمک می کند که در بدون نیاز به کلید و تماس دست باز و بسته شود. بلوتوثی که در دستگیره هوشمند برند شیائومی به کار برده می شود معمولاً از نسخه 5 است و برد آن نیز 10 متری گزارش شده است. به طور کلی شما از داخل خانه می توانید بدون نزدیک شدن به در، دستور باز کردن از روی موبایل را بدهید.

رمز های عبور در دستگیره هوشمند شیائومی

یکی از مواردی که در خصوص دستگیره هوشمند شیائومی دیده می شود، ضبط 50 اثر انگشت بوده و همینطور می توان 50 پسورد مختلف را روی آن اجرا کرد. این موضوع سبب می شود که این دستگیره برای همه اعضای خانواده یا کارمندان مورد استفاده قرار بگیرد و نیازی به ساختن تعداد زیادی کلید نداشته باشید. دقت کنید که این دستگیره ها به طور کلی از ماژول های اثر انگشت بسیار دقیقی برخوردار هستند و در 98 درصد مواقع نیز بدون خطا اجرا می شوند و شرایط خوبی دارند.

اقلام همراه دستگیره هوشمند شیائومی

به طور کلی اقلام همراه دستگیره شامل یک عدد قفل، یک عدد نگهدارنده قفل پیشرفته بوده و در آن از دو عدد کلید اضطراری استفاده شده است. در این دستگیره ها از 8 باتری استفاده شده است. دستگاه دارای یک برگه راه اندازی و دفترچه راهنما است.

خرید اینترنتی دستگیره هوشمند شیائومی

شما می توانید دستگیره هوشمند شیائومی را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب خریداری کنید، دقت داشته باشید که این دستگیره ها از نظر ساختار بسیار ایده آل هستند و شرایطی برای اجرای آن ها در نظر گرفته شده است که کمک می کند تا بتوانید امنیت لازم را اجرا کنید.

در خرید اینترنتی قیمتی که برای قفل رمزی برند شیائومی در نظر گرفته می شود متفاوت است بنابراین سعی کنید از این فرصت استفاده نمایید و خود را درگیر هزینه های اضافی نکنید. در سال های اخیر برای خرید اینترنتی دستگیره هوشمند شیائومی نیاز به داشتن پول زیادی بود اما امروزه برند شیائومی توانسته شرایطی ایجاد کند تا افراد مختلفی بتوانند این محصول را خریداری کنند و از کیفیت آن لذت ببرند. دقت کنید که دستگیره هوشمند برند شیائومی معمولاً رتبه اول در امنیت را به خود اختصاص می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ