کد: 140009065547017653

پودر سیلیس میکرونیزه را گران نخرید!

کد: 140009065547017653

https://bit.ly/3D0jBXh

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز سیلیس میکرونیزه ایران ، اولین فروشگاه بزرگ اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه در ایران می باشد که قصد دارد خریداران سیلیس را مستقیم به کارخانه سیلیس (فروشندگان) ارتباط داده و دست واسطه ها را حذف نماید.خریدی امن و مطمئن با قیمت فروش بسیار عالی را در فروشگاه آنلاین سیلیس تجربه کنید.

پودر سیلیس میکرونیزه را گران نخرید!!!
پودر سیلیس میکرونیزه

خرید سیلیس میکرونیزه بصورت مستقیم از کارخانه سیلیس از طریق فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر سیلیس میکرونیزه با قیمت فروش بسیار عال و کیفیت فوق العاده

سیلیس میکرونیزه چه نوع پودری است و برای چه صنایعی کاربرد دارد؟

به پودر سفید و خالص که از سنگ سیلیس بدست می آید را پودر سیلیس میکرونیزه می گویند که در طیف وسیعی از صنایع کاربرد دارد.برای مشاهده کاربردهای سیلیس میکرونیزه ، خرید پودر سیلیس میکرونیزه و نیز اطلاع از قیمتهای انواع سیلیس میکرونیزه می توانید از طریق وبسایت مرکز سیلیس میکرونیزه اطلاعات بیشتری کسب نمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران

مرکز سیلیس میکرونیزه ایران ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیلیس و پودر میکرونیزه در ایران می باشد که با بیش از 3دهه فعالیت درخشان در صنعت سیلیس دارای زیر مجموعه بزرگی از کارخانه های سیلیس در سراسر کشور می باشد. شرکتهای تولید کننده پودر سیلیس این مرکز محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب به خریداران و مصرف کنندگان سیلیس عرضه می کنند. کارخانه های سیلیس همدان ، ملایر ، اصفهان و خوی در این مجموعه در حال حاضر در حال تولید پودر سیلیس میکرونیزه ، سیلیس فوق ممتاز و سیلیس ممتاز با کیفیت و دانه بندی بسیار دقیقی می باشند. مرکز سیلیس ایران در تلاش است تا از طریق فروشگاه آنلاین سیلیس ، واسطه ها را حذف و بصورت مستقیم خریداران را به فروشندگان سیلیس لینک کند.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی