اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009075548517661

گفت و گو با سهند صاحب الزمانی، مدیر عامل شرکت آذر‌ بالابران آسمان

کار ما پخش کلیه قطعات با کیفیت آسانسور است

کد: 140009075548517661

https://bit.ly/3nWUb8S

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آذربالابران آسمان (ABBA)، یکی از شرکت‌های خوشنام در امر تولید قطعات آسانسور است.

کار ما پخش کلیه قطعات با کیفیت آسانسور است
کار ما پخش کلیه قطعات با کیفیت آسانسور است

این شرکت که با مدیریت کادری ورزیده آغاز به کار کرده، تاکنون توانسته است علاوه بر ارائه خدمات به هموطنانمان، مسیر فعالیت خود را تا بازارهای برخی از کشورهای منطقه نیز توسعه دهد. مدیر عامل این شرکت، در این گفت و گوی کوتاه، ما را با شیوه کارکرد این شرکت آشنا می‌کند. 

به عنوان اولین پرسش،  لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری بدهید.

شرکت آذر بالابران آسمان، از سال ۲۰۲۰ فعالیت خودش را در زمینه موتورهای گیربکس آسانسور شروع کرده، تولیدات این شرکت از صفر تا 100 تحت نظر کارشناسان معتبر کارخانه  ABA  انجام می‌شود. این موتورها؛ برخوردار از مهندسی معکوس هستند و به طور کل با نمونه‌های مشابه خارجی قیاس می‌شوند.

ظاهرا شرکت زیرمجموعه شما در زمینه صادرات و واردات قطعات آسانسور هم فعالیت دارد.

 بله. ما در طول فعالیت خود توانسته‌ایم به دلیل ارائه کالایی با کیفیت، نظر متقاضیانی از کشورهای سوریه و عراق را به سوی خود جلب کنیم و امیدواریم دامنه این حضور، تا رسیدن به مرزهای همکاری با دیگر کشورها گسترش یابد.

محصولات شرکت شما چه مزیت و برتری نسبت به رقیب‌های خود دارند؟

یکی از رویکردهای ما از همان آغاز فعالیت شرکت، استفاده از مهندسین رده بالا در رشته‌های هوا و فضا بود و همین رویکرد موجب شد کیفیت به هیچ عنوان فدای کمیت نشود. دلایل برتری کیفیت محصولات ما این است که در هر بخش، مسئولان و متخصصان همان حوزه فعالیت دارند. مسئولان و متخصصانی که با توجه به رشد کیفیت کالا در جهان، به تولید و عرضه مشغولند.

به نظر می‌رسد توجه شما علاوه بر تولید و عرضه کالا، به بحثی مهم مانند پشتیبانی نیز متمرکز است، لطفا در این باره توضیح بدهید.

در درجه اول، اشاره به این نکته ضروری است که تمامی محصولات این شرکت، سه سال گارانتی تعویض دارند و ده سال خدمات پس از فروش. باید این را هم بگویم که گارانتی تعویض کالا، علاوه بر حفظ امنیت مالی و اعتماد بیشتر متقاضی، بهترین عامل برای جذب مشتری برای ما و نشانه‌ای محکم از کیفیت بالای تولیدات ماست. خوشبختانه ما توانسته‌ایم با استفاده از فناوری و تحقیقات گسترده توسط محققین و پرسنل مجرب خود، محصولاتی با کیفیت برتر به بازار ارائه کنیم و این امر را نه در شعار، بلکه در عمل به اثبات رسانده‌ایم.

یکی از نشانه‌های کیفیت تولیدات شما این است که شامل فرسودگی بر اثر گذشت زمان نمی‌شوند. چگونه این مشکل همیشگی آسانسورها را رفع کرده‌اید؟

دلیلش استفاده از جدیدترین دستگاه های اندازه گیری است که با تکنولوژی روز دنیا کار می‌کنند؛ استفاده از چنین دستگاه‌هایی با مدیریت کادری زبده، باعث می شود که موتورها حتی پس از چند سال دچار صدا، فرسایش و حتی روغن ریزی نشوند. همانگونه که گفتم، از نظر کیفیت در محصولات ما هیچ کوتاهی نشده است.

هدف شما از شرکت در این نمایشگاه چه بوده است؟

معرفی محصولاتمان به عنوان یکی از محصولات با کیفیت و نیز آشنایی مشتریان با این محصولات. نمایشگاه فرصت مناسبی برای تجدید دیدار با همکاران، تبادل اطلاعات و آشنایی با آخرین دستاوردها، نوآوری های این صنعت است.

متأسفانه طی سال‌های اخیر، به دلیل عدم حضور شرکت های خارجی، نمایشگاه‌های بین‌المللی آسانسور تبدیل به یک نمایشگاه داخلی شده است. ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه آسانسور، امسال نقد زیادی به وضعیت سالن ها وارد است. اگر قرار بر این است که در نمایشگاه شاهد حضور شرکت های زیادی باشیم، لازم است حداقل نیازمندی های مشارکت کنندگان فراهم شود، خواهشمندم که حداقل به وضعیت بهداشت و نظم سالن‌ها توجه شود.

آنگونه که پیداست، یکی دیگر از اهداف شرکت شما، عرضه کالا با قیمتی مناسب است. لطفا در این باره توضیح بدهید.

کسانی که تا کنون به عنوان مشتری به شرکت ما مراجعه کرده‌اند، همیشه از امتیازات ویژه برخوردار بوده‌اند. یکی از اصول اصلی شرکت ما، مشتری‌مداری است و بر اساس همین تفکر تلاش داریم بهترین تولیدات را با کمترین قیمت ممکن عرضه کنیم.

در صورت تمایل اگر در معرفی بیشتر شرکت، حرفی باقی مانده بفرمایید.

بازار داخلی این صنعت، پرفراز و نشیب است. معمولاً تغییر سریع باعث تغییر قیمت مواد اولیه شده و این نوسانات، باعث شده تولیدکنندگان آسانسور در وضعیت بدی قرار بگیرند و این بازار آشفته شکل بگیرد. توصیه من به کسانی که قصد ورود به صنعت آسانسورسازی را دارند، در نظر گرفتن همه جوانب ازجمله وضعیت کلی این صنعت است، شرط دیگر ورود به این صنعت، تولید با کیفیت است. کیفیت می‌تواند شرایطی را برای تولیدکننده فراهم نماید که سهم ثابتی از بازار داخلی و خارجی کسب نماید.

راه ارتباطی:

 سایت

·       http://abba-co.com/

·       آدرس

·       کرج میدان استاندارد، سه راه زرکان

·       شماره تماس

·        ۰۲۶۳۶۷۷۸۳۳۰۴

کار ما پخش کلیه قطعات با کیفیت آسانسور است

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذر بالابران آسمان

شرکت آذربالابران آسمان(ABBA) با استفاده ار تجارب چندین ساله و تکتولوژی و تونایی متخصصان نخبه ابرانی، جهت طراحی، ساخت و تولید انواع موتور گیربکس آسانسور، شروع به فعالیت نمود. شرکت ABBA توانست با استفاده از فناوری و تحقیقات گسترده توسط محققین و پرسنل مجرب خود محصولاتی با کیفیت برتر را به بازار ارایُه نماید و این امر را نه در شعار، بلکه در عمل به اثبات رساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان