اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009095551117671

گفت و گو با احمد رامشینی، مدیر عامل مجموعه پارت آسانسور

تمرکز بر تولید ریل آسانسور برای جلوگیری از خروج ارز

کد: 140009095551117671

https://bit.ly/3lnGe1V

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پارت آسانسور، با مدیریت جناب آقای احمد رامشینی با بیش از 25 سال سابقه در تولید قطعات استاندارد آسانسور مشغول به فعالیت میباشد.

تمرکز بر تولید ریل آسانسور برای جلوگیری از خروج ارز
تمرکز بر تولید ریل آسانسور برای جلوگیری از خروج ارز
کالاهای تولید شده اعم از گاورنر , فلکه , کفشک وغیره می‌باشد.

این شرکت جزو بزرگترین وارد کننده ریل های آسانسور با برند MoF از کشورهای چین و ترکیه است.

و در حال حاضرمشغول تولید ریل آسانسور , موتور گیربگس ,تراول کابل 24 رشته ایرانی , درب های نیمه وتمام اوتماتیک  , تابلو فرمان با برند PAC  پارت آسانسور هستند.

درحاشیه دهمین نمایشگاه بین­المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی که از پنجم تا هشتم آذر ماه دایر است، فرصتی شد تا با مهندس رامشینی، درباره اهداف و چشم اندازهای آتی این شرکت گفت و گویی داشته باشیم که در ادامه می آید:‌

آقای رامشینی،به عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری دهید.

عمدتا کارشرکت پارت آسانسور، تولید و واردات قطعات آسانسور وریل است، اما چهار سال است در کنار فعالیت‌های متعدد دیگر، به تولید ریل آساانسور برای اولین بار در ایران با کمک از مهندسین خوب ایرانی رسیده‌ایم. درباره ریل باید بگویم که مهم ترین عضو یک آسانسور، ریل است که راهنمای آسانسور محسوب می‌شود.

شما قطعا طبق یک نیاز به تولید ریل اقدام کرده‌اید. لطفا کمی از این نیاز کشور به تولید چنین کالایی بگویید.

مهمترین دلیل ورود شرکت ما به تولید ریل، جلوگیری از خروج ارز از کشور است. متاسفانه بیشترین ارز خارج شده از کشور در صنف آسانسور، توسط خریداران ریل از کشورهای دیگر انجام می‌شود؛ چرا که ما هم‌اکنون حدود 30 الی 40 شرکت تولید کننده موتور آسانسور در ایران داریم؛ اما تعداد محدودی شرکت تولید کننده ریل آسانسور هستند که فعالیت می‌کنند. ( چون تولید ریل بسیار سخت و با حساسیت بالا میباشد . به همین دلیل تعداد تولید کارخانه ها محدود میباشد )

کمی از ساز و کار تولید ریل آسانسور بگویید.

باید در نظر داشت که تولید ریل کار بسیار سختی است،تهیه مواد اولیه خوب برای این کار بسیار مشکل است زیرا آلیاژ مواد خام جهت تولید بسیار مهم است .

بعد از تهیه مواد ابتدا ریل ها با خط نبرد ( متشکل از کوره و ماشین آلات نبرد ) شکل سپری آماده میکنیم و سپس برای اسید کاری , شات بلاست و رد شدن از دستگاه دوز الماس آماده میشوند

بعد از مراحل فوق ریل آماده شده روغن کاری میشود و به قسمت کنترل کیفیت میرود.

و بسته بندی میشود و جهت فروش روانه بازار میشود.

مزیت و برتری کار شما در صنعت آسانسور سازی چیست؟

مهم‌ترین قطعات در آسانسور‌سازی، موتور و ریل است وهم‌اکنون حدود ۳۰ درصد موتور‌های مورد استفاده و حدود ۹۰ درصد ریل‌های مصرفی وارداتی هستند که این امر موجب خروج ارززیاد ازکشور می‌شود و بر همین اساس، شرکت ما با تولید ریل و موتور آسانسور، سعی در ممانعت از خروج ارز از کشور دارد. خوشبختانه باید اعلام کنم که تلاش‌های ما در این زمینه باعث شده که تا کنون 3۰ درصد  خروج ارز کاهش یابد.

اهداف آینده و نیز پیشبرد آن‌ها در شرکت خود را به چه صورت می‌بینید؟

آینده روشنی برای شرکت خود می‌بینم. اولویت و تمرکز ما بر تولید قطعات کامل یک آسانسوربا محصولات ایرانی است، با این هدف که مانع ورود ریل‌های خارجی و متعلقات آن به کشور شویم.همان‌گونه که قبلا اشاره کردم، تولید کردن ریل هزینه بسیار بالایی می‌طلبد و بسیار هزینه بردار است. از طرفی به علت سختی کار و سختی وارد کردن قطعات،هر کسی از عهده تولید ریل بر نمی‌آید؛ لذا باید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشیم تا مشتری را راغب کنیم حتی درصورت وجود ریل وارداتی، ریل تولید داخل را انتخاب کند.

ظاهرا شرکت شما، خدمات پس از فروش هم دارد. کمی در این باره بگویید.

بله. ما قبل از تولید به فکر پشتیبانی محصولاتمان هستیم وقبل از ارائه کالاهایمان به بازار آن ها را با دقت از لحاظ کیفیت بررسی میکنیم

 ما در تلاش هستیم بتوانیم با کنترل کیفیت قوی, کالاهای مرغوب ایرانی را ارائه دهیم. برای مثالاگر یک شرکت،قطعات مختلف را از کشورهای دیگر وارد ‌کند و در صورت خرابی، هیچ پشتیبانی برای تعمیر آن نداشته باشد،متقاضیان با مشکلات متعددی مواجه می‌شود که جبرانش شاید سخت باشد. چون او باید چند برابر قیمت محصولی که خریده است را خرج تعمیر همان قطعه کند. باید گفت که توجه به نیاز متقاضی  در صنف آسانسور اول از همه کیفیت است چون مرغوبیت و کیفیت، موجب محبوبیت و معروف شدن می‌شود.

هدف تان از حضور در نمایشگاه چیست؟

هدف اصلی ارائه کلیه قطعات یه آسانسور( به صورت پک) با برند ایرانی PAC پارت آسانسور هستم.

اعم از موتور PAC، تراول کابل PAC  ، ریل MoF، تابلو فرمان PAC، درب های نیمه و تمام اتوماتیک PAC  و تمامی متعلقات مربوط به آسانسور با یک برند و خدمات پس از فروش قوی.

اطلاعات تماس پارت آسانسور:‌

  • نشانی دفتر:تهران، شهران، فلکه اول ضلع جنوب غربی نبش کوچه خاتم الانبیا. پلاک8 طبقه سوم.
  • ایمیل: part­[email protected]
  • واتساپ: 09196077059
  • ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    صنعت و تولید