اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009095551817675

گفت و گو با مهندس بیتا زارعی، مدیر بازرگانی شرکت توربوسل

قابل مقایسه با شرکت‌های خارجی نیستیم

کد: 140009095551817675

https://bit.ly/3D58PyX

، (اخبار رسمی): به گفته مهندس بیتا زارعی، مدیر بازرگانی شرکت توربوسل، تولید کننده انواع سنسورهای اورلود دیجیتال آسانسور، تیم مهندسی و طراحی موفق این شرکت، دارای بیش از ۲۰ سال سابقه‌ در طراحی و ساخت انواع مختلف سنسورهای اندازه گیری کمیت‌های نیرو، فشار و گشتاور، بر اساس تکنولوژی استرین گیج است.

وی به دیگر تولیدات این مجموعه اشاره می کند و می گوید در این مورد می‌توان به ساخت سنسورهای لودسل خاص با ظرفیت‌های مختلف برای صنایع فولاد، ساخت سیستم‌های توزین ماشین آلات فیدر میکسر، سنسورهای اندازه‌گیری دینامیک گشتاور و سنسورهای اندازه‌گیری وزن آسانسور اشاره کرد.

زارعی، علاوه بر شرح فعالیت‌های کنونی شرکت، نکاتی نیز درباره دیگر فعالیت‌های آینده گفته است که در گفتگویی که در ادامه می آید، می خوانید. این گفتگو در محل غرفه این شرکت در دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی که از پنجم تا هشتم آذر ماه برگزار شد، انجام شده است:‌

خانم زارعی! به عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری بدهید.

به طور خلاصه عرض می‌کنم که شرکت «دانش بنیان یا  شرکت سنجش افزار  مرجع خلیج فارس» که هم‌ اکنون در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مستقر است، در امر تولید سنسور سازی فعالیت دارد که شامل سه حوزه می‌شود:

·           حوزه آسانسور و سنسور وزن با برند «توبو سل».

·           حوزه سنسورهای ابزار دقیق، مثل سنسور فشار با برند «برنا»

·           حوزه سنسورهای گشتاور و گشتاور سنج با برند «سنجش افزار»

درباره محصولات تولیدی بیشتر توضیح دهید.

محصولات حوزه آسانسور ما شامل این موارد است:‌ سنسور‌های کنترل وزن آسانسور در مدل‌های اورلود دیجیتال را شامل می‌شوند. همچنین فتوسل‌های چشمی‌ تک کانال و دو کانال و دستگاه تنظیم کشش بکسل.

کارکردهای سنسور کنترل وزن و دیگر سنسورها چیست؟

کارکرد سنسور کنترل وزن آسانسور به این صورت است که اگر ظرفیت آسانسور  شش نفره باشد و هفت نفر وارد آسانسور شوند، بوکسل‌ها کشیده می‌شوند و در نهایت باعث سقوط می‌شود. استفاده عملی این قطعه این است که سنسور کنترل وزن به تابلو فرمان وصل می‌شود و وقتی آسانسور بیشتر از وزن، پر شود؛ سنسور کنترل وزن به تابلوی فرمان دستور می‌دهد و آسانسور متوقف می‌شود ‌تا مانع بروز خطرات احتمالی شود. سنسورهای فتوسل‌های چشمی نیز جلوی در آسانسور نصب می‌شوند و در باز و بسته شدن آن نقش دارند.

هدف‌های آینده شرکت شما چیست؟

از اول فروردین سال۱۴۰۱ نصب اورلود دیجیتال اجباری می‌شود. قبل از آن نیز یک قطعه مکانیکی بسیار کوچک به نام میکروسوئیچ که در هیچ جای دنیا استفاده نمی‌شد در ایران به‌کار گرفته می‌شد. حال طی بخشنامه ای که سازمان ملی استاندارد ایران در چند ماه اخیر ابلاغ کرده است، از سال آینده باید بر تمام آسانسورها اورلود دیجیتال نصب شود. لذا اولین اولویت ما نیز همین امر است.

هدف از حضور در نمایشگاه چه بوده است؟

هدف اصلی هر شرکت تولیدکننده‌ای، معرفی خود،  دیده شدن و بازاریابی و برندینگ است. تمام محصولات ما چه الکترونیک و چه مکانیکی، ساخت ایران هستند و در اصفهان تولید می‌شوند. لذا واردات برخی از این قطعات به ما ضربه می‌زند. در این نمایشگاه می توانیم ضمن ایجاد تعامل در این زمینه ها، حضور خودمان را در این عرصه تقویت کنیم.

مزیت و برتری محصولات شما در مقایسه با سایر برندها در چیست؟

ما در تولیدات خود از الگوریتم‌هایی استفاده کردیم که سیستم‌های خارجی آن را ندارند. باید این را اعلام کنم که دقت عملکرد محصولات ما با دقت عملکرد محصولات خارجی قابل مقایسه نیست. متقاضیان محترم این نکته را مد نظر داشته باشند که محصولات ما خدمات پس از فروش دارند و کاربری بسیار آسانی دارند و نصاب در زمان کوتاهی می‌تواند آن‌ها را نصب کند.

راه‌های برقراری ارتباط:

·        شماره همراه مدیر توسعه و بازاریابی:  09374590390

·        آدرس سایت: www.turbocell.ir

·        آدرس ایمیل: [email protected]

·        شماره شرکت: ۰۲۱۲۸۴۲۲۴۷۱

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توربوسل

تیم مهندسی و طراحی شرکت سنجش افزار دارای بیش از ۲۰ سال سابقه‌ طراحی و ساخت انواع مختلف سنسورهای اندازه گیری کمیت‌های نیرو، فشار، گشتاور براساس تکنولوژی استرین گیج می باشد. تمرکز اصلی فعالیت‌ها و تولیدات این مجموعه برای صنایع مختلف نظامی بوده ولی در سال ۱۳۹۵ به منظور گسترش بازار با رویکرد تولید محصولات عمومی، با تولید انواع سنسورهای لودسل وارد بازار صنایع مختلف کشور گردید. از جمله محصولات این مجموعه ساخت سنسورهای لودسل خاص با ظرفیت‌های مختلف برای صنایع فولاد ، ساخت سیستم‌های توزین ماشین آلات فیدرمیکسر، سنسورهای اندازه‌گیری دینامیک گشتاور و سنسورهای اندازه‌گیری وزن آسانسور می‌‌باشد. در سال ۱۳۹۶ این مجموعه توانست با تولید سنسور لودسل آسانسور (سنسور وزن آسانسور) به عنوان اولین و تنها شرکت تولید کننده انواع مختلف لودسل برای سنسورهای اورلود آسانسور وارد بازار کشور گردد. خوشبختانه در حال حاضر محصولات اورلود آسانسور در مدل‌های مختلف ، اورلود سیم بکسلی ، اورلود زیرکابینی با برند توربوسل در بازار کشور عرضه می‌گردد. همچنین به مرور محصولات جدید به سبد گروه آسانسوری توربوسل اضافه گردید که به اورلود دیجیتال مغناطیسی، سنسورهای فتوسل نقطه‌ای و پرده‌ای و دستگاه تنظیم میزان کشش سیم بکسل را میتوان اشاره کرد.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید