اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009105553417683

افزایش درآمد کسب و کار با ثبت آگهی در 118iranwork

کد: 140009105553417683

https://bit.ly/3pnaDyO

، (اخبار رسمی): همه ما می‌دانیم که تبلیغات جزء جدانشدنی هر کسب و کاری است و برای رشد و دیده شدن آن باید از روش‌های درست برای تبلیغ استفاده کرد. همه ما زمانی که نام آگهی را می‌شنویم پیام‌های بازرگانی رادیو و تلویزیون را به یاد می‌آوریم؛ اما این تنها راهکاری برای جذب مشتریان و شناخته شدن کار ما نخواهد بود.

افزایش درآمد کسب و کار با ثبت آگهی در 118iranwork
افزایش درآمد کسب و کار با ثبت آگهی در 118iranwork

آگهی‌های رادیویی و تلویزیونی بسیار گران قیمت هستند و بخش زیادی از صاحبان کسب و کارها از پس پرداخت هزینه‌های آن برنمی‌آیند؛ اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ 118iranwork اینجا است تا بتوانید با پرداخت مبلغ مناسب خود را به مشتریانتان بشناسانید.

چرا تبلیغات اینترنتی؟

قبل از اینکه روش‌های ثبت آگهی در 118iranwork را توضیح دهیم بهتر است به مزایا و دلایل استفاده از تبلیغات اینترنتی بپردازیم. در دنیای امروز کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که یک گوشی هوشمند نداشته باشد و از آن برای وبگردی یا جستجو در شبکه‌های اجتماعی استفاده نکرده باشد.

این موضوع نشان می‌دهد که بخش زیادی از مخاطبین شما اکنون در اینترنت حضور دارند و می‌توانید با تبلیغات ارزان آن‌ها را به کسب و کار خود جذب کنید. از دیگر مزایای استفاده از سایت‌های اینترنتی برای ثبت آگهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان مشاهده آگهی در هر نقطه‌ای از جهان بدون محدودیت زمانی یا مکانی
  • هزینه پایین‌تر و قیمت مناسب
  • امکان دسته‌ بندی آگهی بر اساس نوع کسب و کار یا شهر
  • اثرگذاری سریع به دلیل حجم مخاطبین زیاد
  • جذب انواع مشتریان از هر صنف و سن و سالی
  • امکان ثبت تعداد نامحدود آگهی در فضاهای مختلف
  • امکان ثبت رایگان آگهی در برخی سایت‌ها

برای ثبت آگهی کسب و کار از چه سایتی استفاده کنم؟

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید آگهی کسب و کار خود را در صفحات اینترنتی منتشر کنید لازم است که به سراغ یک سایت معتبر و پربازدید بروید تا مطمئن باشید زحماتی که برای طراحی آگهی کشیده‌اید هدر نرفته است. 118iranwork یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه است که ظرف چند دقیقه می‌توانید آگهی خود را در آن ثبت کنید و از افزایش تعداد مشتریانتان لذت ببرید.

118iranwork جامع‌ترین سامانه ثبت آگهی مشاغل است که به شما این امکان را می‌دهد که آگهی خود را در هر زمینه‌ای و هر شهری به راحتی ثبت کنید. دسته بندی‌های متعدد این سایت (مثل ثبت آگهی املاک، ساختمان، وسایل نقلیه، خدمات، وسایل الکترونیکی و ...) که بر اساس نوع کسب و کار یا محل آن انجام می‌گیرد باعث می‌شود که مشتریان راحت‌تر شما را پیدا کنند. علاوه بر این محدودیت کمتر تعداد کاراکترها در سایت کمک می‌کند که شما کار خود را دقیق‌تر و واضح‌تر معرفی کنید تا کسانی که با خدماتتان آشنایی ندارند هم به استفاده از آن‌ها علاقه‌مند شوند.

مزایای ثبت آگهی کسب و کار در 118iranwork

  • امکان ثبت رایگان آگهی
  • دریافت مشاوره‌های ارزشمند در زمینه شیوه نگارش یا انتشار تبلیغ
  • بازدید بالای تبلیغات در سایت
  • ظاهر شدن تبلیغات شما در نتایج گوگل
  • تعرفه مناسب برای ثبت تبلیغات پولی
  • امکان ثبت آگهی ظرف چند دقیقه
  • امکان معرفی کامل کسب و کار
  • امکان جست‌وجوی سریع آگهی‌ها
  • دسته بندی‌های متعدد بر اساس نام شهر، نوع کسب و کار و دیگر فیلترهای موردنیاز مشتریان

برای ثبت رایگان آگهی در 118iranwork چه کنیم؟

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مزایای ثبت آگهی کسب و کار در سایت 118iranwork امکان ثبت آگهی به صورت رایگان است. این کار اصلا مشکل نیست و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید آگهی خود را روانه دنیای پر از مشتری اینترنت کنید و سپس منتظر تماس مشتریان از سراسر ایران بمانید. به محض ورود به سایت می‌توانید دکمه «ثبت آگهی رایگان» را ببینید و تنها کافی است که بر روی آن کلیک کنید.

با این کار فرمی به شما نمایش داده می‌شود که باید در آن عنوان آگهی، گروه، نوع، استان، شهر، شماره تلفن، آدرس ایمیل و توضیحات مربوط به تبلیغات را وارد کنید. بعد از این مرحله می‌توانید با اضافه کردن برچسب‌ها به کاربران نشان دهید که کسب و کار شما به چه حوزه‌هایی مربوط می‌شود و کدام‌یک از نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند. اگر به پایین صفحه بروید قسمت‌هایی برای وارد کردن مشخصات کاربری، انتخاب عکس و موقعیت کسب و کار بر روی نقشه را می‌بینید.

توجه داشته باشید که عکس‌های جذاب و تعیین موقعیت مکانی بر روی نقشه می‌تواند جذابیت بصری آگهی شما را بیشتر کند و کاربران زیادتری به کلیک کردن بر روی آن و بازدید از تبلیغات تشویق شوند. علاوه بر این نوشتن یک متن جذاب و متفاوت که در چند جمله کوتاه کسب و کار شما را به طور کامل معرفی کرده باشد نیز در جذب مشتریانتان تاثیر زیادی دارد. اگر در هریک از این مراحل مشکل داشتید می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چگونه می‌توان از خدمات مشاوره 118iranwork استفاده کرد؟

اگر در هر مرحله‌ای از ثبت آگهی یا حتی تولید محتوای مربوط به آن مشکل داشتید مشاوران سایت در کنار شما هستند تا بهترین تبلیغ را برای کسب و کار خود طراحی کنید. این مشاوران در کمال صبوری و آرامش به همه سوالات شما پاسخ می‌دهند و ابهاماتتان را برطرف می‌کنند تا بدون هیچ مشکلی یک آگهی کارآمد و موثر را ثبت کنید.

برای این کار کافی است وارد قسمت تماس با ما شوید و فرم مشاوره را پر کنید. ظرف چند ساعت یا نهایتا چند روز مشاوران با شما تماس می‌گیرند و راهنمایی‌های ارزشمندی در راستای طراحی آگهی و نحوه بارگذاری آن بر روی سایت به شما ارائه می‌دهند. علاوه بر این می‌توانید با دفتر مجموعه که در شهر رشت واقع است تماس بگیرید یا ایمیل بزنید و سوالات خود را بپرسید.

مطمئن باشید که هیچ‌گاه از انجام این کار پشیمان نخواهید شد و بعد از دیدن نتایج کار نه تنها بارها آن را تکرار می‌کنید بلکه به دوستان خود نیز پیشنهاد می‌دهید. شماره تماس مجموعه برای دریافت مشاوره یا پرسش درباره تعرفه‌ها و روش‌های ثبت آگهی برابر 01333262987 است و از طریق آدرس ایمیل [email protected] نیز می‌توانید سوالات خود را بپرسید.

تعرفه ثبت آگهی در 118iranwork چقدر است؟

اگر دوست دارید تبلیغ حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تری داشته باشید و آگهی شما بیشتر از دیگر رقبایتان دیده شود پیشنهاد ما استفاده از پکیج‌های پولی 118iranwork است. خوشبختانه این مجموعه برای شما پکیج‌های مختلفی را در نظر گرفته است تا کسب و کارهای تازه نیز بدون نیاز به صرف هزینه زیاد بتوانند تبلیغات پربازدیدی داشته باشند.

به عنوان مثال با پرداخت تنها 700 هزار تومان می‌توانید برای مدت 1 ماه یک آگهی ویژه روی سایت داشته باشید و در این مدت تا 50 بار آن را به روز رسانی کنید. این تبلیغ اولویت اول موتور جست‌وجو خواهد بود؛ پس تعداد کلیک بر روی آگهی و در نتیجه تعداد مشتریان شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

نکته مهم اینکه این آگهی در اسلایدر کناری صفحات، جایگاه ویژه بالای سایت و کانال تلگرام نیز نمایش داده می‌شود و مشتریان بیشتری می‌توانند آن را ببینند. سایر پکیج‌های این سایت امکانات جذاب‌تر و متنوع‌تری دارند که می‌توانید از طریق سایت مجموعه نوع خدمات و قیمت‌های شگفت‌انگیز آن‌ها را ببینید. پیشنهاد می‌دهیم که نوع خدمات و قیمت آن‌ها را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید تا متوجه تمایزهای این سایت با دیگر رقیبان و تاثیر آن در رشد کسب و کارتان بشوید.

ثبت آگهی در 118iranwork چگونه باعث افزایش درآمد کسب و کار می‌شود؟

طبیعی است که هدف اصلی همه ما از تبلیغ کسب و کار در هر فضایی افزایش مشتریان و در نتیجه آن بالا رفتن درآمد است. به همین دلیل باید آن را در فضایی بگذاریم که مطمئن هستیم افراد زیادی آگهی را می‌بینند و بر روی آن کلیک می‌کنند. 118iranwork فضایی با همین ویژگی در اختیار شما قرار داده است؛ علاوه بر سایت اصلی آگهی کسب و کار شما در کانال تلگرام و نتایج برتر جست‌وجو نیز نشان داده می‌شود و شانس دیده شدن آن به طرز چشمگیری بالاتر می‌رود.

علاوه بر این در بعضی از پکیج‌ها می‌توانید در آگهی خود لینک هم قرار دهید و مشتریان را مستقیما به سایت خود هدایت کنید؛ چه چیزی بهتر از این؟ مشتریان معمولا حوصله پیدا کردن شما در فضای اینترنت را ندارند؛ اما کلیک کردن بر روی یک لینک و بررسی سایت کار مورد علاقه آن‌ها است. با انجام همین کار ساده و با صرف هزینه ناچیز می‌توانید شانس خود را از دیگر رقیبان بیشتر کنید و درآمدتان را به چند برابر چیزی که الان هست برسانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

118iranwork

118iranwork جامع ترین سامانه ثبت مشاغل با درج آگهی رایگان و غیر رایگان باهدف ثبت مشاغل گوناگون در بستر وب در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه و با بهترین شکل برای کمک هرچه بیشتر به صاحبان مشاغل مختلف با هدف ارایه بروزترین اطلاعات شغلی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص کالا و خدمات، قیمت و ویژگی های تخصصی کالا و خدماتی در سریعترین زمان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ