اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009105553517673

بزرگترین افسانه‌ها در مورد تبلیغات چاپی در سال 2020

کد: 140009105553517673

https://bit.ly/2ZGAV66

، (اخبار رسمی): ما در این مطلب قصد داریم برای کمک به فیلتر کردن شایعات و حقایق از هم، بزرگترین افسانه‌هایی که درباره صنعت چاپ و تبلیغات محیطی وجود دارد، را مطرح کنیم و بگوییم که چگونه می‌توانید از یک کمپین تبلیغات چاپی مؤثر بهره مند شوید.

بزرگترین افسانه‌ها در مورد تبلیغات چاپی در سال 2020
بزرگترین افسانه‌ها در مورد تبلیغات چاپی در سال 2020

صنعت چاپ ده‌ها سال است که وجود داشته، و تا آنجا که صنایع پیشرفت می‌کنند، چاپ همچنان یکی از قدیمی‌ترین‌ها و استوارترین هاست. این ویژگی می‌تواند یک اتفاق خوب و یک اتفاق بد برای کسب و کارهایی باشد که استفاده از تبلیغات چاپی همیشه بخشی از برنامه کمپین تبلیغاتی آنها بوده است.

طی یک دهه اخیر رسانه‌های دیجیتال تلاش‌های جدی داشته‌اند، تا روی کسب‌وکارهایی که عمدتاً از تبلیغات چاپی استفاده می‌کنند، تأثیر بگذارند که البته تا حدودی نیز موفق بوده‌اند. با این حال، بسیاری از کسب و کارها به‌دلیل موفقیت طولانی مدت این مدل از تبلیغات، همچنان به تبلیغات چاپی وفادار هستند. ما در این مطلب قصد داریم برای کمک به فیلتر کردن شایعات و حقایق از هم، بزرگترین افسانه‌هایی که درباره صنعت چاپ و تبلیغات محیطی وجود دارد، را مطرح کنیم و بگوییم که چگونه می‌توانید از یک کمپین تبلیغات چاپی مؤثر بهره مند شوید.

شما نمی‌توانید چاپ را شخصی سازی کنید

برخلاف این افسانه، کمپین‌های تبلیغات چاپی را می‌توان برای تعامل بهتر با مخاطبان تا آنجا که دوست داشت، شخصی‌سازی کرد. این موضوع حدود یک دهه پیش از زمانی که بازاریابی دیجیتال وارد میدان شد، مطرح گردید. متریال و محتوای چاپی نه تنها می‌توانند برای دستیابی به مخاطبان هدف شخصی سازی شوند، بلکه می‌توانند از نظر تعداد جامعه هدف، مکان اجرا یا نوع و نحوه طراحی نیز شخصی شوند.

تبلیغات چاپ در دنیای دیجیتال امروزی جایی ندارد

اگرچه بازاریابی دیجیتال در مدت زمانی کوتاه، به طرز عجیبی رشد کرد، ولی بازاریابی با تبلیغات چاپی همچنان در کمک به شرکت‌ها برای دستیابی به مشتریان و مخاطبان جدید خود بسیار مؤثر است.

از آنجایی که می‌توان مطالب چاپی را مستقیماً حتی به خانه مشتریان ارسال کرد، کسب‌وکارها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که توجه بی‌نظیر مشتریان بالقوه را نیز جلب می‌کنند. علاوه بر این، چون بروشور، کاتالوگ و... اغلب روی میزهای پیشخوان و میزهای کناری گذاشته می‌شوند، طول عمر بیشتری نسبت به تبلیغات دیجیتال دارند. آنها برای مدت طولانی‌تری توجه مشتری را به خود جلب می‌کنند، بنابراین تبلیغ شما را موثرتر می‌کنند.

کمپین‌های تبلیغات چاپی دیگر مانند گذشته مؤثر نیستند

هنگامی که مصرف کنندگان یا مخاطبان از اینترنت استفاده می‌کنند، با انواع تبلیغات دیجیتال بمباران می‌شوند، که این می‌تواند توجه آنها را به تک تک تبلیغاتی که می‌بینند، کم کند. حتی زمانی که آنها در حال تحقیق در مورد یک محصول برای خرید آن هستند، براحتی می‌توانند با پیام شبکه‌های اجتماعی و ایمیل منحرف شوند.

مطالب چاپی بیشتر از تبلیغات دیجیتال توجه خواننده را به خود جلب می‌کنند، که این به‌دلیل فرمت آن هاست. این نوع تبلیغات می‌توانید تأثیر بیشتری بر مصرف کنندگان خود داشته باشند. هنگامی که تبلیغ خود را در بیلبورد یا حتی جلد یک مجله چاپ می‌کنید، خواننده شما بیشتر بر محتوای تبلیغ شما متمرکز می‌شود.

صنعت چاپ، به اقتصاد کسب و کارها ضربه می‌زند

یکی از افسانه‌هایی که بسیاری از کسب‌وکارها را متقاعد کرده که از تبلیغات چاپی دست بکشند، این ایده است که چاپ به اقتصاد کسب و کارها ضربه می‌زند. این موضوع چندان هم دور از واقعیت نیست، ولی نه در حدی که به اقتصاد ضربه بزند! این صنعت هزاران نفر را استخدام می‌کند، به‌طور مستقیم از معیشت آنها حمایت می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد، خارج از دنیای دیجیتالی به هم ریخته با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

تلفیق تبلیغات چاپی و تبلیغات دیجیتال ممکن نیست

اگرچه تبلیغات چاپی مزایای خود را نسبت به تبلیغات دیجیتال دارد، اما این دو می‌توانند با هم تلفیق و اجرا شوند. شما می‌توانید با ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی به مشتریان، برگزاری نمایشگاه‌ها یا ایونت‌های فروش فوق العاده خود را به آنها اطلاع رسانی کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال، برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات چاپی استفاده کنید، تا از زمان و منابع خود بیشترین بهره را ببرید.

راه اندازی یک کمپین تبلیغات چاپی، خیلی هزینه دارد!

افسانه دیگری که کسب و کارها را از انتخاب چاپ به‌عنوان یک ابزار برای تبلیغات و بازاریابی باز می‌دارد، این فرض است که اجرای یک کمپین تبلیغات چاپی برای آنها هزینه زیادی دارد. حقیقت این است که هرچه کمپین شما بزرگتر باشد، مقرون به صرفه‌تر است. علاوه بر این، یک کمپین دیجیتال مارکتینگ مناسب هم چیز ارزان قیمتی نیست. برای دستیابی به مخاطبان گسترده و اینکه تبلیغ شما بیشتر از رقیب شما دیده شود، باید پول زیادی را به‌صورت آنلاین خرج کنید.

چاپ فقط زمانی مقرون به صرفه است که در حجم‌های زیاد انجام شود

اگرچه در گذشته، شرکت‌ها برای پس‌انداز در درازمدت نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری داشتند، فناوری نوآورانه این امکان را برای شرکت‌ها فراهم کرده است که حتی بدون سرمایه‌گذاری کلان به پس‌اندازهای بزرگ‌تری دست یابند. شرکت‌ها می‌توانند در صورت وجود محدودیت‌های بودجه، دوره‌های کوتاه را چاپ کنند یا در صورت نیاز حجم بیشتری را چاپ کنند. شخصی کردن حجم چاپ هرگز آسان‌تر از امروز نبوده است.

چاپ به محیط زیست آسیب می‌رساند

حقیقتاً، تمام محصولات کاغذی قابل بازیافت هستند، به این معنی که صنعت چاپ نسبت به محیط زیست بسیار مهربان است. امروزه اکثر روزنامه‌ها و مجلات بر روی مواد و کاغذهای بازیافتی چاپ می‌شوند و حتی مشاغلی که بروشورها، پوسترها، بنرهای تبلیغاتی و... را چاپ می‌کنند، نیز از کاغذهای حاوی مواد بازیافتی استفاده می‌کنند.

با کمک «چاپ سبحان» مزایای بی نظیر تبلیغات چاپی را تجربه کنید

شاید قبلاً هم این افسانه‌ها را در مورد چاپ شنیده باشید، و آنها شما را از استفاده از این نوع تبلیغات باز داشته باشند. اما اکنون که دانستید کدام شایعات درست هستند، و کدام نادرست، می‌توانید از امروز با افزودن آنها به استراتژی بازاریابی و تبلیغات خود شروع کنید، تا فوراً نتایج را مشاهده کنید.

مرکز تخصصی چاپ سبحان نیز به‌عنوان یک مجموعه قدرتمند و پیشرفته در ارائه خدمات انواع خدمات تبلیغات چاپی همراه شما خواهد بود. این مجموعه فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپی در سطح گسترده آغاز کرده است، و برای سهولت مشتریان، بستر آنلاینی را فراهم نموده است تا بتوانند در هر لحظه و هرجا به‌صورت آنلاین محصولات چاپی مورد نظرشان را در سایت https://sobhanprint.com/ مشاهده کرده و به آسانی سفارش خود را ثبت نمایند. پس دیگر دست روی دست نگذارید، و شروع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش