اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009105553717684

گفت و گو با احسان بلوچ، مدیر عامل شرکت بازرگانی نیکان

وارد کننده قطعات آسانسور و نماینده چند برند جهانی هستیم

کد: 140009105553717684

https://bit.ly/3pnqX2y

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بازرگانی نیکان با تکیه بر عقبه ۲۶ ساله خود در صنعت آسانسور، امروز یکی از تامین کنندگان خوش نام این صنعت به شمار می‌رود.

وارد کننده قطعات آسانسور و نماینده چند برند جهانی هستیم
وارد کننده قطعات آسانسور و نماینده چند برند جهانی هستیم

این مجموعه از ابتدای تاسیس تا کنون بر ارزش‌های بنیادینی همچون مشتری مداری، امانت داری، رعایت تعهدات و منافع مشتری تاکید داشته است و اکنون با دریافت نمایندگی از کشورهای مطرح اروپایی و آسیایی، سعی دارد به روزترین و جدیدترین فناوری‌های صنعت آسانسور را به تولیدکنندگان و فعالان این حوزه ارایه داده و نیازهای آنها را به تجهیزات با کیفیت و مدرن تامین کند.

در حاشیه دهمین نمایشگاه بین ­المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی که از پنجم تا هشتم آذرماه در تهران دایر شد، فرصتی به دست آمد تا با مهندس بلوچ، مدیر عامل شرکت بازرگانی نیکان گفت ­و ­گویی داشته باشیم.

آقای بلوچ، سابقه فعالیت شرکت بازرگانی نیکان به چه زمانی باز می گردد؟‌

سابقه کلی شرکت ما در صنعت آسانسور به 30 سال پیش بر می‌گردد؛ اما شرکت بازرگانی نیکان با رویکردی تازه، حدود شش سال است که فعالیت خودش را در این صنعت آغاز کرده است.

تعریف کلی شرکت شما به زبان ساده چیست؟

ما وارد کننده کلیه قطعات آسانسور هستیم و سه نمایندگی از کشور ترکیه، نمایندگی انحصاری از شرکت بین‌المللی برند «متروپلاس»، برند «جنتا» و برند «بویر» را نیز داریم. به زبان ساده باید گفت که تمام تلاش ما بر واردات کالاهای اصلی و معتبر است تا مانع ورود و فروش قطعات تقلبی در کشور شویم.

آیا شما محصول تولیدی نیز دارید؟ در صورت امکان بیشتر توضیح دهید.

کار تولید محصول را به تازگی آغاز کرده‌ایم. این تولیدات بیشتر شامل ساخت و عرضه کابین آسانسور است، چرا که احساس کردیم صنعت ما به یک محصول با کیفیت و مهندسی شده نیاز دارد. در کنار قطعات وارداتی از کشور‌های ترکیه، آلمان و ایتالیا، این توانمندی را در مجموعه کاری خود دیدیم و احساس کردیم می‌توانیم کابین آسانسور را نیز تولید کنیم.

مزیت و برتری محصولات و نیز قطعات وارداتی شما با سایر شرکت‌های مربوطه در چیست؟

باید بدانیم که آسانسور‌ها نیازمند اعمال درصد بالایی از ایمنی هستند و بهتر است یادآور شوم که رعایت این میزان از ایجاد ایمنی حتی ۱۴ درصد بالاتر از صنعت هوایی است و بر همین اساس، برخی از قطعات وارداتی ما شامل قطعات ایمنی آسانسور می‌شوند. قطعاتی مانند ترمز یا پاراشیت‌های آسانسور که قطعه‌ای لازم و ضروری در ایمنی آسانسور به حساب می‌آید. ما همچنین بافر‌های آسانسور را از برند «متروپلاس» وارد می‌کنیم.

وضعیت شرکت از نظر به کارگیری نیروی انسانی و تعداد پرسنل در کارخانه به چه صورت است؟

هم اکنون حدود 15 نفر در بخش بازرگانی شرکت مشغول به فعالیت هستند و در بخش تولید نیز حدود 20 نفر کار می‌‌کنند. ما در این شرکت و در بحث تولید، از مهندسین توانا با رتبه علمی کارشناسی و نیز کارشناسی‌ ارشد استفاده می‌کنیم. در بحث ارتباطات نیز از کارشناسان دارای مدرک دکتری رسانه استفاده می‌کنیم.

هدف و برنامه‌های آینده شرکت شما چیست؟

تولید محصول و از سرگیری صادرات به حداقل کشورهای همسایه مانند ارمنستان، سوریه، عراق، افغانستان و... یکی از اهداف ماست تا بتوانیم محصولات صنعت آسانسور ایران را که مجموعه کامل و نمونه صنعت آسانسورسازی کشور است، صادر کنیم. هم‌اکنون استارت آن را از کابین‌سازی آغاز کرده‌ایم و در آینده نزدیک سعی داریم در ورودی، موتور و کلیه قطعات آسانسور را از حالت برون‌سپاری خارج کنیم و خودمان تولید کنیم.

آیا برای محصولات خود برند نیز ثبت کرده اید؟

بله، برای آسانسور خود برند «سامکس» را ثبت کرده‌ایم. در حال حاضر شرکت به سمت برند‌سازی نیز در حال حرکت است تا بتوانیم محصولات وارداتی را با نام یک برند تجاری به فروش برسانیم.

هدف شما از حضور در نمایشگاه چه بوده است؟

هدف هر شرکت فعال در امر تولید و صادرات، معرفی و دیده شدن محصولات و سایر خدمات است. نمایشگاه های تخصصی این فرصت را به شرکت ها و برند های مختلف می دهد که بتوانند با مخاطبان، مشتریان، همکاران و دست اندرکاران صنعت مورد نظر ارتباط ایجاد کرده و داشته های خود را به روز رسانی کنند و با آخرین تحولات حوزه فعالیت خود نیز آشنا شوند. به این خاطر برای ما شرکت در این نمایشگاه یک فرصت قابل ملاحظه بود که از آن استفاده کردیم.

راه‌های ارتباطی با شرکت بازرگانی نیکان چیست؟‌

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌ها و محصولات شرکت بازرگانی نیکان می توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر در تماس باشند:

نشانی دفتر مرکزی: تهران، فرمانیه، لواسانی غربی، پلاک 222، واحد 5

شماره تماس: 02126459802

آدرس ایمیل: [email protected]

آدرس سایت: www.Nikanlift.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکان

گروه مهندسی و بازرگانی نیکان با عقبه ۲۶ ساله خود به رهبری پیشکسوتان خوشنام و با سابقه صنعت آسانسور به عنوان نماینده انحصاری محصولات متروپلاست ترکیه و نماینده فروش موتورهای زیلابگ آلمان، به واردات، فروش و خدمات پس از فروش بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات آسانسور مشغول می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید