اطلاعات تماس
  • 091258*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009115554617668

پودر های سلولزی چیست؟

کد: 140009115554617668

https://bit.ly/32SKNLf

، (اخبار رسمی): پودرهای سلولزی از آسیاب پالپ چوب و گیاهان تشکیل شده است. الیاف سلولزی در آب نامحلول هستند و علاوه بر این، آنها بدون طعم و همچنین بی مزه هستند. پودرهای سلولزی در مقایسه با سلولز میکروفیبریله، برای کاربردهای حساس به آب مانند کامپوزیت، الکترود، لنت و … مناسب هستند.

پودر های سلولزی چیست؟
پودر های سلولزی چیست؟

پودر سلولز ساختار شیمیایی (C6H10O5)n دارد که دقیقا مشابه با ساختار سلولز است. تفاوت پودر سلولز با الیاف سلولز تنها در ظاهر فیزیکی آنها می باشد و هیچ گونه تفاوت شیمیایی بین این دو وجود ندارد.

کاربرد های پودرهای سلولز

پودرهای سلولزی و میکروکریستالین سلولز ما می تواند جایگزین طبیعی و پایداری برای ترکیبات شیمیایی باشد. فرایند تولید پودرهای سلولزی بدون استفاده از مواد شیمیایی است و به ما این امکان را می دهد که مواد خود را مطابق با کاربرد و همچنین نیاز مشتری تنظیم کنیم. ما نه تنها می توانیم از مواد اولیه مختلف استفاده کنیم بلکه می توانیم پارامترهای خاصی از مواد مانند مورفولوژی الیاف، سطح و ویسکوزیته را تنظیم کنیم.

پودر سلولز چیست؟

پودرهای سلولزی از خمیر سلولز بسیار آسیاب شده تشکیل شده است. الیاف نازک سلولزی در آب نا محلول هستند. علاوه بر این، آنها بدون طعم و همچنین بی مزه هستند. پودر های سلولزی در مقایسه با سلولز با میکروفیبریله، که فقط به عنوان یک سوسپانسیون آبی موجود است، برای کاربرد های حساس به آب مانند کامپوزیت های فیبر و سیمان مناسب هستند.

ساختار پودر سلولز

پودر سلولز ساختار شیمیایی (C6H10O5)n دارد که دقیقا مشابه با ساختار سلولز است. تفاوت پودر سلولز با الیاف سلولز تنها در ظاهر فیزیکی آنها می باشد و هیچ گونه تفاوت شیمیایی بین این دو وجود ندارد. پودر سلولز شرکت سلران یک فیبر سلولزی با اندازه میکرو است که از الیاف گیاهی ساخته شده است. این محصول تقویت‌کننده پایدار برای ساخت کامپوزیت‌های ترموپلاستیک سبک‌تر و محکم تر برای طیف گسترده‌ ای از کاربرد ها (مانند فضای داخلی خودرو، کالاهای مصرفی) است.

کاربرد پودر های سلولزی

از پودر های سلولزی برای کامپوزیت های ترموپلاستیک به عنوان یک تقویت کننده پایدار با مزایای زیر استفاده می شود

استفاده آسان

ودرهای خشک و ریز که مناسب فرآیندهای ترکیب مذاب هستند.

سازگاری خوب

به لطف عملکرد سطحی منحصر به فرد آن، پودر سلولز به راحتی می تواند با فرمول های مختلف ترموپلاستیک سازگار شود.

وزن سبک

با توجه به اثر تقویت کننده قوی ارائه شده توسط پودر سلولز ما، مواد را می توان با استفاده از ترموپلاستیک های بسیار کمتری ساخته و در نتیجه وزن مواد را به میزان قابل توجهی کاهش داد، در حالی که خواص مکانیکی آنها تغییر نمی کند.

پودر سلولز، یک ماده سفید رنگ، بی بو، بی مزه، غیر فعال و غیر یونی است. این ماده به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که عموما از خمیر چوب و الیاف پنبه به دست می آید. عمدتاً در صنایع الکترودهای جوشکاری، تصفیه آب نمک و صنایع لاستیک و کامپوزیت استفاده می شود. این محصول در آب نامحلول است و قوام، پایداری و حفظ آب محصول را بهبود می بخشد.

 ما پودر سلولز بسیار باکیفیتی را برای پوشش الکترودهای جوشکاری تولید می کنیم. محصولی که برای چندین سال مناسب بودن خود را ثابت کرده است. استفاده از الیاف سلولز در پوشش های الکترودهای جوشکاری یکی از قدیمی ترین کاربردهای این افزودنی پر کاربرد است.

پوشش الکترودهای جوشکاری در حین جوشکاری وظایف خاصی را بر عهده می گیرد. نوع و ساختار پوشش، ویژگی ذوب الکترود میله و خواص جوشکاری آن را تعیین می کند. اساساً انواع پوشش های زیر متمایز می شوند:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091258*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان