اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135554917686

پرفروش‌ترین کتاب هوش مصنوعی 2021

دنیای شگفت‌انگیز آینده باورکردنی نیست!

کد: 140009135554917686

https://bit.ly/3lvdiVO

، (اخبار رسمی): یکی از بهترین راه‌ها برای فراگیری علوم مختلف استفاده از منابع و کتاب‌های مورد تائید است. از طرفی مطالعه پرفروش‌ترین کتاب سال در هر زمینه‌ای همواره می‌تواند لذت‌بخش باشد. در این گزارش پرفروش‌ترین کتاب سال 2021 هوش مصنوعی و دیگر کتاب‌های مفید این حوزه معرفی شدند.

پرفروش‌ترین کتاب هوش مصنوعی 2021 ؛ دنیای شگفت‌انگیز آینده باورکردنی نیست!
دنیای شگفت‌انگیز آینده باورکردنی نیست!

در سال‌های اخیر محتوای دیجیتال و تصویری و ویدئویی رشدی فزاینده و چشم‌گیر داشته است. اما هنوز اکثر کسانی که اهل مطالعه هستند بر سر یک موضوع اتفاق‌نظر دارند و آن هم این است که هیچ‌کدام نمی‌توانند جای کتاب خواندن را بگیرد.

در میان افراد علاقه‌مند به مطالعه، طبیعتاً هرکس سلایق مربوط به خود را دارد و سبک خاصی از کتاب را می‌پسندد. قشر خاصی از افراد اما هستند که مشتاق مطالعه کتاب‌های آموزشی هستند. این افراد وابستگی زیادی به خودآموزها دارند و معمولاً سبک زندگی‌شان این‌‎طور است که به‌جای ثبت‌نام در کلاسی خاص یا استفاده از تجربیات دیگران، مشتاق‌اند با روش خودشان و با تحقیق از منابع اینترنتی و مطالعه جانبی به هدفشان برسند و درزمینهٔ مورد علاقه خود پیشرفت کنند.

درصدی از این افراد هم تنها یک کلاس آموزشی را برای برقراری نظم در مسیر یادگیری انتخاب می‌کنند و در کنار آن به‌عنوان مطالعات جانبی از منابع دیگر استفاده می‌‎کنند. طبق مطالعات یکی از بهترین نوع یادگیری مسائل نوع تحقیق و مطالعه خودخوان است. این نوع از مطالعه به اندازه‌ای اهمیت دارند که حتی دانشگاه‌های مطرح دنیا هم برای مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی، دو گزینه «توسط دوره» و «توسط تحقیق» ارائه می‌دهند و افرادی که گزینه دوم را انتخاب می‌کنند همان کسانی هستند که درباره خصوصیات و علایقشان توضیح داده شد.

رویاپردازی، اولین انتخاب رایج

مطالعه خودخوان اما در برخی از زمینه‌ها از حالت انتخاب خارج شده و تا حدودی شبیه به یک اجبار می‌شود. برای مثال افرادی که در ایران زندگی می‌کنند و علاقه‌مند به حوزه خاصی مانند هوش مصنوعی هستند، در ابتدا برای یافتن مسیر دچار سردرگمی می‌شوند.

آن‌ها نمی‌دانند که برای رسیدن به اهداف باید از کجا شروع کنند؛ اصلاً هوش مصنوعی تحصیلات دانشگاهی در کشورشان دارد یا نه؟ چطور باید در این زمینه تحصیل کنند؟ کدام آموزشگاه در کشور وجود دارد که دوره‌های مربوط به هوش مصنوعی را برگزار کند؟  و ده‌ها سؤال دیگر که در ذهنشان بدون پاسخ می‌ماند.

از طرفی بارها دیده شده افرادی هستند که در تصوراتشان به یک رشته و حوزه علاقه‌مند می‌شوند، درباره آن رؤیاپردازی می‌کنند و بلافاصله بعد از انجام هزینه‌های زیاد برای شرکت در کلاس‌ها و همچنین وقتی که صرف آن حوزه می‌کنند، متوجه می‌شوند که یا آن حوزه با چیزی که در تصوراتشان بوده کاملاً متفاوت بوده و یا آنقدر که فکر می‌کردند به آن علاقه ندارند. پس ساده‌ترین راه برای قرار گرفتن در این شرایط چیست؟

طبیعتاً بهترین راه این است که قبل از صرف وقت و هزینه زیاد برای آن مطالعات خودخوان بیشتری در آن زمینه داشته باشیم و در صورت کسب اطمینان از علاقه و اینکه کاملاً مشتاق ادامه در این مسیر هستیم، سعی در توسعه دانش و اطلاعاتمان داشته باشیم.

هوش مصنوعی، جذاب اما گیج‌کننده

صرفاً افرادی که علاقه‌مند به حوزه هوش مصنوعی هستند یک مشکل بزرگ‌تر هم دارند و آن هم این است که کتاب و منابع در این حوزه بسیار محدود است. آموزشگاه‌هایی که درزمینهٔ هوش مصنوعی فعالیت کنند بسیار کمیاب هستند و عمدتاً سرشناس هم نیستند. در اینترنت منابع کافی از این حوزه وجود ندارد و اگر هم باشد ترجمه شده آن به اندازه کافی وجود ندارد؛ و مهم‌تر اینکه اگر وجود داشته باشد فرد علاقه‌مند به این رشته نمی‌داند از کجا باید شروع کند و ممکن است بر اثر نداشتن اطلاعات کافی کتاب یا منبعی را انتخاب کند که برای سطح مبتدی و مبانی مناسب نباشد و در نتیجه منجر به تغییر مسیر در زندگی او شود.

بهترین راه‌حل این است که منابع را از میان پر درخواست‌ترین‌ها انتخاب کند و یکی از شاخصه‌های پردرخواست بودن درباره کتاب این است که پرفروش‌ترین‌ها را بررسی کنیم.

قدم اول را مطمئن بردارید...

مجله آمریکایی وایرد در آخرین نسخه چاپی اقدام به معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌های هوش مصنوعی سال 2021 کرده و در کنار آن کتاب‌هایی که خواندن آن‌ها برای علاقه‌مندان مفید است و کارشناسان این حوزه آن‌ها را تائید کرده‌اند را هم معرفی کرده است. بدون شک آشنایی با این کتاب‌های می‌توانند بهترین «قدم اول» برای ورود به دنیای شگفت‌انگیز هوش مصنوعی و آشنایی با آینده پر رمز و رازی که در انتظار انسان و دنیا است، باشد.

برای مطالعه مطلب و آشنایی با پرفروش‌ترین و مفیدترین کتاب‌های هوش مصنوعی برای علاقه‌مندان این حوزه از مبتدی تا حرفه‌ای و همچنین صاحبان کسب‌و‌کار که تصمیم به استفاده از این فناوری فوق‌العاده در تجارت خود را دارند، لینک زیر را بررسی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش